جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۴

حمله شدید گابارد به ترامپ: نوکر عربستانی

پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب: 682412
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از وتوی قطعنامه ضد جنگ یمن توسط ترامپ به شدت انتقاد کرد.
حمله شدید گابارد به ترامپ: نوکر عربستانی
به گزارش جهان نيوز، تولسی گابارد یکی از نامزدهای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ در پیامی در حساب کاربری توئیتر خود، تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای وتوی لایحه‌ پایان حمایت آمریکا از جنگ یمن را اثبات نوکری او برای عربستان خواند.

او افزود: عربستان از القاعده و دیگر گروه‌های افراطی حمایت می‌کند و با کمک آمریکا در یمن نسل‌کشی  راه‌ انداخته است.

گابارد در ویدئویی که در ادامه توئیتش آمده است، تاکید کرده که آمریکا شریک این نسل‌کشی است که منجر به قحطی و رنج میلیون‌ها نفر شده است. ترامپ بیشتر به دنبال خشنود کردن سعودی‌هاست تا اینکه بخواهد کار درست را انجام بدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تروریست های وابسته به جبهه النصره و کلاه سفیدها به سرکرد گی آمریکا در تدارک اقدامات تحریک آمیز جدید با استفاده از مواد سمی در ادلب سوریه هستند .
Iran, Islamic Republic of
ارتش یمن مواضع متجاوزان سعودی در شهر «حرض» را هدف قرار داد

26 فروردين 1398 ساعت 9:55

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع متجاوزان سعودی در شهر «حرض» را به وسیله موشک بالستیک «زلزال ۱» هدف قرار دادند.

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، خبرگزاری مهر به نقل از المسیره نوشت، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به عملیات‌های خود علیه مواضع متجاوزان سعودی ادامه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک موشک بالستیک دیگر به مواضع متجاوزان شلیک کردند.

بدین ترتیب مواضع متجاوزان در شهر حرض هدف اصابت موشک بالستیک «زلزال ۱» قرار گرفت.

طبق اعلام رسانه‌های یمنی، به دنبال این حمله موشکی شماری از عناصر متجاوز سعودی کشته و زخمی شدند.
Iran, Islamic Republic of
عملیات ارتش و نیروهای مردمی یمن علیه مزدوران سعودی در جیزان

دانشکده پزشکی «الحدیده» توسط جنگنده‌های سعودی بمباران شد

موج سوم بیماری وبا جان تعدادی دیگر از مردم یمن را گرفت

اعتراض یمنی‌ها به عدم محکومیت جهانی کشتار دانش آموزان یمنی

هلاکت ۱۵ مزدور سعودی در عملیات نیروهای یمنی
حرف دل همه مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
در برابر حامیان تروریسم ساکت نخواهیم نشست
ایران در مقابل حمایت کشورهای منطقه از تروریست ها ساکت نمی نشیند.
Iran, Islamic Republic of
امارات از القاعده، داعش و دیگر گروه‌های افراطی حمایت می‌کند و با کمک آمریکا در یمن نسل‌کشی راه‌ انداخته است.
بحرین از القاعده، داعش و دیگر گروه‌های افراطی حمایت می‌کند و با کمک آمریکا در یمن نسل‌کشی راه‌ انداخته است.
رژیم صهیونیستی از داعش و دیگر گروه‌های افراطی حمایت می‌کند و با کمک آمریکا در فلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه و یمن نسل‌کشی راه‌ انداخته است.
Iran, Islamic Republic of
ترامپ رئیس آمریکا علنی دروغ گوید آمریکا عامل داخلی دیگر کشورهای است آمریکا به راحتی قوانین بین المللی را زیرپا می گذارند؟ آمریکایی شریک جرم و قاتلان انسان های بی گناه و بی دفاع در جهان است آمریکا مسئول کشتار و خشونت در جهان است آمریکا نمی توانند برای دیگر کشورهای جهان تعیین تکلیف کنند
آمریکا نمی تواند برای کشورهای جهان قاضی باشد آمریکا از سردگان اصلی جنگ علیه ملت جهانیان هستند آمریکا هیچ گونه حق دخالت دیگر کشورهای را ندارد
از مقامات تمام کشورهای مختلف می خواهیم که پاسخ داندان شکنی به خاطر دخالت های بی مورد آمریکا شیطان بزرگ بدهند
دخالت های بی مورد آمریکا به امور داخلی کشورهای دیگر به خاطر و به دلیل و به علت بی عدالت وبی توجهی و بی نظمی سازمان ملل متحد می باشد
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند. (1022)
Iran, Islamic Republic of
تظاهرات ضد آمریکایی در ایران ترامپ تروریست شماره یک جهان است
Iran, Islamic Republic of
نماینده خیانتکاردائم آمریکا جنایتکار درسازمان ملل متحد چرا دررمورد جنایت های داعش ازاستفاده سلاح شیمیای لال شده اند و سکوت اختیارکرده است باید پاسخ خیانت های خودن را بدهید (7658)
Iran, Islamic Republic of
آمریکا وغرب با شعارحقوق بشرملت ها درجهان خیانت می کنند. (7659)
Iran, Islamic Republic of
هشدار شدیداللحن سپاه به عربستان سعودی

19 بهمن 1394 ساعت 20:50

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به دخالت‌های عربستان در سوریه تأکید کرد: ما با سیاستمداران سعودی اتمام حجت کرده‌ایم و آنها می‌دانند در صورت دخالت اتفاقات ناگواری خواهد افتاد.

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار حسین سلامی ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های حاشیه‌ شهر مشهد مقدس در جمع خبرنگاران، پیرامون پیروزی‌های اخیر در سوریه اظهار داشت: تمامی فعالیت‌های صورت گرفته در سوریه با پیروزی همراه بوده و در ادامه نیز شاهد پیروزی‌های بیشتر علیه داعش خواهیم بود.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین درباره ادعای رژیم آل‌سعود برای اعزام نیروی زمینی به سوریه، تاکید کرد: ما با سیاستمداران سعودی اتمام حجت کرده‌ایم؛ آن‌ها می‌دانند در صورت دخالت اتفاقات ناگواری خواهد افتاد.
Iran, Islamic Republic of
شکایت زنان ایزدی عراق از شرکت فرانسوی حامی داعش

10 آذر 1397 ساعت 13:26

گروهی از زنان ایزدی قربانی جنایات داعش در عراق از یک شرکت فرانسوی به اتهام تامین مالی این گروهک تکفیری تروریستی شکایت می کنند.
اسرائیل 75 در صد از نفت داعش را می‌خرید
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل 75 در صد از نفت داعش را می‌خرید

10 آذر 1394 ساعت 11:55

اسرائیل ۷۵ درصد از نفت مورد نیاز خود را از چاه های نفت اقلیم کردستان عراق به دست می آورد که این سبب سرازیر شدن درآمد بسیار بالایی به جیب تروریست های داعش می شود.

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین به نقل از خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ برخی منابع روسی و عرب فاش کردند که نفت های استخراج شده عراق و سوریه توسط داعش و نیز توسط کردها برای فروش به اسرائیل منتقل می شود.

طبق برآوردهای انجام شده روزانه بین ۲۰ هزار تا ۴۰ هزار بشکه نفت، در مناطق تحت کنترل داعش تولید می شود که این مقدار تولید، حدود یک تا یک و نیم میلیون دلار درآمده روزانه به گروه تروریستی داعش تقدیم می کند.

نفت سوریه از منطقه دیرالزور و نفت عراق نیز از دو منطقه تحت سیطره داعش استخراج شده و به شهر زاخو در اقلیم کردستان عراق و نزدیک مرز سوریه، منتقل می شود. سپس دلالان ترکیه به این شهر آمده و پس از توافقات و پرداخت وجه، نفت خریداری شده را به شهر سیلوپ در کردستان ترکیه منتقل می شود و در آنجا به قیمت بشکه ای ۱۵ تا ۱۸ دلار، به دلالان اسرائیلی فروخته می شود و سپس این نفت ها به سوی سرزمین های اشغالی نقل داده می شوند.

در ماه آگست (مرداد) سال جاری، روزنامه فایننشال تایمز فاش کرد که اسرائیل ۷۵ درصد از نفت مورد نیاز خود را از چاه های نفت اقلیم کردستان عراق تهیه می کند.

یکی از مقامات مسئول در این باره به روزنامه العربیة الجدیدة گفت: اگر خریداران بزرگی همچون اسرائیل نبود، نفت برای داعش هیچ سودی نداشت و نهایتا باید بین سه کشور عراق، سوریه و ترکیه رد و بدل می شد که در این صورت درآمد قابل توجهی نمی داشت.

در حمله اخیر جنگنده های ترک به جنگنده روسی، آمریکا و اسرائیل، اقدام ترکیه را حفظ منافع و امنیت ترکیه اعلام کرده و از آن دفاع کردند. در برنامه جدیدی که روسیه آن را دنبال می کند، یکی از اهداف کلیدی و مهم جنگنده ها روس، تانکر های نفت داعش است که به سمت مرز ترکیه سرازیر هستند.
"داعش بزرگ‌ترین خدمت را به امنیت اسرائیل کرده است"
Iran, Islamic Republic of
"داعش بزرگ‌ترین خدمت را به امنیت اسرائیل کرده است"

11 خرداد 1394 ساعت 0:55

رئیس اسبق موساد اعلام کرد که حزب الله هر روز با جنگیدن با داعش و از دست دادن نیروهایش در سوریه به امنیت اسرائیل کمک می کند.

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین به نقل از العالم نوشت، «افرایم هلفی» رئیس اسبق موساد تأکید کرد که حزب الله لبنان درگیر جنگ سختی در سوریه شده است، و از این طریق به امنیت اسرائیل کمک می کند.

وی گفت که جنگ حزب الله با عناصر تروریستی مثل داعش به تضعیف هر دو طرف می انجامد و باعث هدر رفتن نیروهای طرفین می شود.

سی ان ان تأکید کرد که افرام هلفی طی سخنانی در مرکز مطالعات راهبردی فضا موسوم به «فیسشر» پنج شنبه گذشته در بررسی نقش عوامل متعدد در جنگ علیه ارتش‌های نامنظم مثل حزب الله و حماس گفت، درگیری حزب الله در جنگ داخلی سوریه تأثیر بسیاری در تقویت امنیت اسرائیل دارد، چون ادامه این جنگ باعث فرسایش شدید و از دست دادن نیروها و تجهیزات آن می شود.

روزنامه جمینر ویژه اخبار جامعه یهودیان امریکا به نقل از هلفی نوشت: «تاکتیک نظامی حزب الله در سوریه در مقابله با داعش به گونه ای است که از عهده اسرائیل خارج است و این نکته نیز به نفع اسرائیل است.»

این درحالی است که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در پیامهای اخیر خود خطاب به رژیم صهیونیستی گفته بود جنگ در سوریه باعث نمی شود که حزب الله از جبهه نبرد با رژیم صهیونیستی غافل شود، و مشغول بودن در سوریه حتی با اینکه مدتهاست عملیاتی در جنوب لبنان انجام نداده است، ابدا به نفع اسرائیل نیست.
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل 75 در صد از نفت داعش را می‌خرید
اسرائیل ۷۵ درصد از نفت مورد نیاز خود را از چاه های نفت اقلیم کردستان عراق به دست می آورد که این سبب سرازیر شدن درآمد بسیار بالایی به جیب تروریست های داعش می شود.
چرا آمریکا جنایتکار شماره یک درمدت 8 سال است به تانکرهای نفت داعش حمله نمی کند.
مظلومان ومسلمانان درسوریه وعراق ولبنان وفلسطین ویمن و... توسط آمریکا ومتحدانش قتل عام می شود.
درپاریس اجلاس بین المللی آب وهوا تشکیل داده است. (15667)