پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

رئیسی به وزارت اطلاعات رفت

پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 682325
رئیس قوه قضائیه با اشاره به یاوه گویی های آمریکا در خصوص تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بر خلاف نظام های رایج در جهان نیروهای اطلاعاتی، ارتشی، سپاهی و بسیجی در دل و جان مردم قرار دارند.
رئیسی به وزارت اطلاعات رفت
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس  قوه قضائیه چهارشنبه با حضور در وزارت اطلاعات و آئین جشن میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) و گرامیداشت هفته ی سربازان گمنام امام زمان (عج)، نعمت ولایت را از بزرگ ترین نعمت های  پروردگار برای بشریت دانست و گفت: رسالت خاتم الانبیاء(ص) و ولایت دو نعمتی است که خداوند بر مردم منّت گذارده و ارزانی داشته است و با هیچ کدام از نعم الهی قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سیّد ابراهیم رئیسی با بیان اینکه این دو نعمت بزرگ الهی در نظام تکوینی عالم هستی تأثیرگذار است، افزود: بر اساس روایات معصومین علیهم السلام ولایت بر همه چیز اولویت دارد و در این عرصه جای چون و چرا نیست.

رئیس دستگاه قضا گوش شنوا داشتن و مطیع اوامر بودن را دو شرط تبعیت از ولایت دانست و گفت: در عصر غیبت تبعیت از ولی فقیه وظیفه مردم است.

رئیسی با اشاره به نظام های متعدد در جهان گفت: تقدس نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه سلسله مراحل وحی و ارتباط با حضرت حجت (عج)، اصول و موازین شرع و فعالیت کارگزاران با رنگ و بوی الهی استوار است.

رئیس قوه قضائیه به رهنمود بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره اینکه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است، گفت: دشمنی بدخواهان و استکبار جهانی با انقلاب پایبندی بر اصول قدسی اسلامی است.

رئیسی پیش بینی، پیشگیری و فراهم کردن زمینه مقابله با تهاجم گسترده نظام سلطه را از وظایف سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و تصریح کرد: بر اساس آموزه های دینی آینده از آن متقین است و صالحان بر جهان حاکم خواهند شد چرا که پایداری نظام عالم هستی بر مدار حق و صلاح پایه گذاری شده است و بی عدالتی ها و ظلم و تجاوز و چپاول زوال پذیر خواهد بود.

رئیس دستگاه قضا انظلام و انتظار را از مکاتب موجود دنیا دانست و گفت: امروزه مستکبران درصدد گسترش روحیه ظلم پذیری هستند و می خواهند کدخدایی خود را ترویج کنند در حالی که فرهنگ انتظار ایستادگی در برابر ظلم و هیچ پنداشتن قدرت استکباری و امید به آینده است و امام راحل (ره) پرچم این دیدگاه یعنی ایستادگی و دشمن شناسی و سست نشدن برای رسیدن به هدف را برداشت و اکنون این بیرق در دستان رهبر انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

رئیس دستگاه قضائی گفت: اکنون نظام اسلامی با وجود همه تلاش ها و امکانات دشمنان در برابر نظام سلطه ایستاده است و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آینده بسیار روشن است و بی تردید پیروزی از آن ماست و اکنون شاهد آثار و جلوه های اضمحلال استکبار جهانی هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیّد ابراهیم رئیسی گفت: پاک ترین خون ها پای نظام مقدس اسلامی ریخته شده است و خداوند از این خون ها ی پاک نمی گذرد و روشنفکران باید بدانند که روشنفکرترین افراد این جامعه شهداء هستند که در برابر غرب سُستی به خرج ندادند و جامعه را به ایستادگی در زمینه اهداف و اقتصاد مقاومتی ترغیب می کنند.  رئیس دستگاه قضا گفت: با وجود همه ی مشکلات موجود در جامعه به تعبیر رهبر انقلاب باید گفت که ما می توانیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیّد ابراهیم رئیسی با اشاره به قرائت میثاق نامه سربازان گمنام امام زمان(عج)، وزارت اطلاعات را جایگاه نیروهای انقلابی و متدین و از سرمایه های اطلاعاتی نظام و رصدکننده جریانات نفوذی و هشدار دهنده و برخورد کننده با آسیب ها دانست و گفت: ضمن احترام به همه ی جوانان باید گفت نیروهای ارزشمند دستگاه اطلاعاتی چراغ راهند که فراز و فرودهای بحران ها را مدیریت کرده اند و در برابر هجمه ها میدان مبارزه را ترک نکرده و با اعتماد به نفس و اتکاء به خدا در عرصه ی اطلاعاتی بوده اند.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به یاوه گویی های آمریکا در خصوص تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بر خلاف نظام های رایج در جهان نیروهای اطلاعاتی، ارتشی، سپاهی و بسیجی در دل و جان مردم قرار دارند و مردم دعاگوی آنان هستند و در همه حال باید بر حفظ جایگاه مردمی و مردم داری دستگاه ها همت گمارد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برخورد با جرائم و حفظ حقوق مردم را از ویژگی های قوه قضائیه و دستگاه اطلاعاتی دانست و گفت: در این مسیر توسل و تضرع به ائمه ی اطهار (ع) مخصوصاً حضرت صدیقه طاهره (س) راهگشاست تا به لغزش ها و معاصی دچار نشویم.
رئیس دستگاه قضا در آستانه ی عید سعید نیمه شعبان و هفته ی بزرگداشت سربازان گمنام آن حضرت (ع) ابراز امیدواری کرد: زحمات سریازان گمنام امام زمان(عج) قابل تقدیر و اخلاص و گمنامی فعالان عرصه ی امنیت و مجاهدان فی سبیل الله برای مقابله با نفوذ دشمنان در پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) محفوظ است.

حجت الاسلام و المسلمین سیّد ابراهیم رئیسی گفت: حضور اینجانب در این جایگاه برای عرض خسته نباشی به سربازان گمنام امام زمان(عج) است و به همت همه ی تلاشگران عرصه مجاهدت و شهادت انقلاب اسلامی ایران به پیش خواهد رفت چرا که راه اقتدار نظام ،ایستادگی و پیشرفت است و دشمنان را به استیصال کشانده است و اقتدار نظام استمرار خواهد یافت و جرقه بیداری های ملت ها مشتعل خواهد شد.

رئیس دستگاه قضا گفت: اقدامات به موقع و پیگیری های مستمر و ایجاد حساسیت برای مسئولان وظیفه سربازان گمنام امام زمان(عج) است و باید برای تبدیل نشدن ارزش ها به ضد ارزش ها سر از پا ندانست و با همه توان در برابر دشمنان قسم خورده نظام ایستاد.
در ابتدای این مراسم، سربازان گمنام امام زمان(عج) میثاق نامه ای را قرائت کردند که در آن یکبار دیگر با آرمان های امام راحل و تبعیت از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حفاظت از خون شهیدان تأکید شد است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
وزارت اطلاعات
Iran, Islamic Republic of
خوب جایی رفته
برای جستجوی ریشه ها باید به وزارت اطلاعات رفت
France
درود بر آیت الله رئیسی که انشاءالله به کمک سربازان گمنام امام زمان عج در وزارت اطلاعات ریشه فتنه گران در کشور در هر لباس و منصبی را خواهد کند.