پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

معامله قرن ترامپ آخر ماه رمضان اعلام می‌شود

چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب: 682275
فارس نوشت: داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا گفت طرح دولت آمریکا برای ایجاد «صلح» میان اسرائیل و فلسطینی‌ها آخر ماه رمضان اعلام خواهد شد.
معامله قرن ترامپ آخر ماه رمضان اعلام می‌شود
به گزارش جهان نيوز، «جرد کوشنر»، مشاور و داماد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز چهارشنبه مدعی شد طرح کاخ سفید برای ایجاد «صلح» میان اسرائیل و طرف‌های فلسطینی آخر ماه رمضان اعلام خواهد شد. 

معامله قرن یا توافق نهایی، طرحی به پیشنهاد دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی و حمایت عربستان، برای پایان منازعه اسرائیل با فلسطین و مقدمه‌ای برای عادی‌سازی روابط عربی اسرائیلی است.

در این طرح و مذاکرات بعدی، مسئله آوارگان با «وطن جایگزین» در خارج از فلسطین اشغالی حل و «حق بازگشت» آوارگان فلسطینی به کشورشان برای همیشه لغو می‌شود.

بر اساس این طرح دولت فلسطین در نوار غزه و صرفا در مناطق الف و ب و بخش‌هایی از منطقه ج کرانه باختری تشکیل و وضعیت نهایی قدس و بازگشت آوارگان به مذاکرات بعدی موکول می‌شود و در گام آخر، مذکرات «صلح» میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی به رهبری عربستان سعودی آغاز می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
...