چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

عادل عبدالمهدی وارد ریاض شد

چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 682260
نخست وزیر عراق در سفری دو روزه وارد پایتخت عربستان شد.
عادل عبدالمهدی وارد ریاض شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، النهرین گزارش داد: عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق وارد عربستان شد.

دفتر رسانه‌ای نخست وزیر عراق اعلام کرد: عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق برای سفری دو روزه وارد ریاض پایتخت عربستان شده است. وی را در این سفر هیأتی از وزارت نفت، دارایی، خارجه، برنامه ریزی، تجارت، آموزش عالی، پژوهش‌های علمی، کشاورزی، جوانان، صنایع، معادن، برق و حمل و نقل همراهی می‌کنند. همچنین برخی مسئولان دولتی، نمایندگان، استانداران، مشاوران و سفیر عراق در عربستان همراه وی هستند.

شایان ذکر است که «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر عراق در کنفرانس خبری خود در بغداد تاکید کرده بود: ما در برابر یک تغییر و تحول بزرگ در روابطمان با عربستان هستیم. سفر من به عربستان همراه با یک هیأت بزرگ متشکل از تجار صورت می‌گیرد. سفر من به عربستان در برابر چشم همگان صورت می‌گیرد و قرار است قبل از ماه رمضان به فرانسه و آلمان نیز سفر کنم.

پیشتر «احسان الشمری» رئیس مرکز اندیشه سیاسی در عراق اعلام کرده بود: نزدیکی دیدگاه‌های میان عربستان و ایران در این سفر مورد رایزنی قرار خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *