کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شیلا خداداد: دیگر تلویزیون را روشن نمی‌کنم! +تصاویر

28 فروردين 1398 ساعت 11:22

حداقل دوشنبه شبها به بهانه برنامه نود تلویزیون را روشن می کردیم، حالا دیگه اصلا روشن نمی کنیم.


گروه فرهنگی جهان نیوز: شیلا خداداد بازیگر سریال های تلویزیونی همچون «مسافری از هند» و «پیامک از دیار باقی» که از آنتن رسانه ملی پخش شد و در شهرت وی نقش موثری داشت و مهمان همین چند وقت پیش رامبدجوان در خندوانه، با انشار عکس نوشتی در اینستاگرام به بهانه توقف پخش برنامه 90 گفته است:

«حداقل دوشنبه شبها به بهانه برنامه نود تلویزیون را روشن میکردیم، حالا دیگه اصلا روشن نمیکنیم چون آنقدر برنامه ها متنوع و سرگرم کنندس که ادم نمیتونه انتخاب کنه...!!!»

فارغ از این ادعای شیلا خداداد باید دید این سلبریتی که هرچند وقت یکبار خود را مانند حمایت شدید از روحانی در انتخابات سال 96 وارد مسائل بی ربط به خودش می کند، به طور کلی پیش از حواشی پیرامون 90، اصلا این برنامه را مشاهده می کرده است یا الان و با توجه به جو موجود تمایل پیدا کرده تا پستی در اینستاگرام منتشر کند و از قافله عقب نماند.


چه خوب است این سلبریتی که از شدت وطن پرستی و حب میهن، فرزندانش را در خارج از کشور به دنیا آورد همچون روزهای انتخابات اسیر جو زودگذر نشود. در اردیبهشت ماه 96 شیلا خداداد با انتشار پستی نوشته بود: «بی تفاوت از کنار سرنوشتمان نگذریم». بهتر است این بازیگر سینما و تلویزیون قبل از هر چیز پاسخ آن حمایت پرسر و صدا را بدهد و بعد درباره مسائل دیگر اظهار نظر کند.


کد مطلب: 682202

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/682202/شیلا-خداداد-دیگر-تلویزیون-روشن-نمی-کنم-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com