کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار خوزستان: نیازی به تخلیه شهرها نیست

28 فروردين 1398 ساعت 11:19

استاندار خوزستان با اشاره به بارندگی‌های شدید پیش‌بینی شده امروز در اکثر استان‌های شرقی و جنوبی کشور گفت: همه تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و آمادگی لازم را داریم.


به گزارش جهان نیوز، غلامرضا شریعتی با اشاره به آخرین وضعیت بارش در استان خوزستان بیان داشت: وضعیت بارندگی در حوزه کرخه و دز متوسط و در حوزه کارون متوسط رو به بالاست.

وی با اشاره به بارندگی‌های شدید پیش‌بینی شده امروز در اکثر استان‌های شرقی و جنوبی کشور گفت: همه تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است و آمادگی لازم را داریم.

استاندار خوزستان درباره اینکه با بارش‌های جدید امروز لزوم تخلیه در شهر‌های مختلف استان وجود نداشت، اظهار داشت: با توجه به وضعیت شهر‌های مختلف استان، ضرورتی برای انجام این اقدام وجود نداشت.

شریعتی درباره دبی آب رودخانه‌های استان خوزستان نیز تاکید کرد: در مقطع کنونی دبی آب کارون، دو هزار و ۱۶۵ میلی متر مکعب، کرخه در حدود هزار و دبی رود دز هم با کارون یکی است.

وی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر آبگرفتگی تا سطح دو متری در شهرستان عین‌دو نیز بیان داشت: خیر اینطور نیست. تنها ۱۵ درصد منازل ابتدایی که نزدیک سیل بند هستند کمی آبگرفتگی دارند. سیل بند‌ها در این شهرستان را تقویت کرده و برای مهار سیل، اقدامات لازم انجام شده و جای نگرانی وجود ندارد.

منبع:میزان


کد مطلب: 682199

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/682199/استاندار-خوزستان-نیازی-تخلیه-شهرها-نیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com