کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بارندگی در کشور همچنان ادامه دارد

28 فروردين 1398 ساعت 9:40

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز (28 فروردین) در شمال غرب و غرب کشور بارش باران وجود دارد که گاه با رعد وبرق همراه است، گفت: همچنین در دامنه‌های البرز مرکزی، غربی و سواحل شمالی کشور در برخی ساعات بارش پراکنده رخ می‌دهد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایرنا، کبری رفیعی روز چهارشنبه  اظهار داشت: برای فردا (پنجشنبه) در جنوب غرب دامنه‌های زاگرس مرکزی و مرکز کشور ادامه بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود که به تدریج در غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور در اواخر وقت بارش‌ها پراکنده خواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز در شمال غرب، غرب و جنوب غرب شاهد وزش باد شدید هستیم که در دامنه‌های البرز غربی و در مناطقی از جنوب غرب، این وزش باد ممکن است سبب گرد و خاک شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: بخش‌های شرق دریای خزر امروز و کل دریای خزر فردا مواج خواهد بود و خلیج فارس هم از بعدازظهر امروز این شرایط را دارد.

رفیعی با بیان اینکه از نظر شرایط دمایی شمال شرق کشور امروز بین 7 تا 10 درجه افزایش دما دارد اما از اواخر وقت پنجشنبه و روز جمعه مجددا کاهش دما را برای این مناطق انتظار داریم، افزود: در سواحل شمالی کشور نیز طی روزهای پنجشنبه و جمعه افت محسوس دمای بین 6 تا 10 درجه را شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: روز جمعه به جز مناطق جنوب و جنوب شرق در سایر نقاط بارش باران خواهیم داشت.

رگبار و رعد و برق در تهران
کارشناس سازمان هواشناسی عنوان کرد: تهران هم امروز آسمانی قسمتی ابری دارد و بعدازظهر افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق و گاه وزش باد شدید رخ می‌دهد.

رفیعی حداکثر دمای امروز تهران را 24 درجه بالای صفر ذکر کرد و گفت: حداقل دمای فردا صبح نیز به 14 درجه بالای صفر می‌رسد.

وی یادآورشد: گرم‌ترین شهر روز گذشته اهواز با 36 درجه بالای صفر و خنک‌ترین منطقه نیز امروز شهرکرد با حداقل دمای یک درجه زیر صفر بوده است.


کد مطلب: 682171

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/682171/بارندگی-کشور-همچنان-ادامه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com