پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تولید ۵۰ هزار و ۹۴۲ دستگاه خودرو در اسفند ۹۷

چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۴
کد مطلب: 682104
بر اساس گزارش‌های رسمی، ۵۰ هزار و ۹۴۲ دستگاه خودرو در اسفند سال ۹۷ تولید و گزارش ارزیابی آنها تهیه شده است.
تولید ۵۰ هزار و ۹۴۲ دستگاه خودرو در اسفند ۹۷
به گزارش جهان نيوز به نقل از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گزارش ارزشیابی کیفی خودرو اسفند ۹۷ منتشر شد. بر این اساس، در اسفند ماه ۱۳۹۷ تعداد ۵۰۹۴۲ دستگاه خودرو تولید گردید که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل ۴۹ مدل خودرو درگروه سبک و ۱۲ مدل در گروه سنگین می‌باشد.

گروه سبک:
۱- بخش وانت:
در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروی وانت نیو پیکاپ فوتون و در سطح قیمتی ۲ خودروی وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده اند.

۲- بخش سواری:
در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروهای نیو مزدا ۳ و گرند ویتارا با اخذ ۴ ستاره کیفی، در سطح قیمتی ۲ خودروی پژو ۲۰۰۸ با اخذ ۵ ستاره کیفی، در سطح قیمتی ۳ خودروهای ۳۰B و چانگان ۳۵cs، در سطح قیمتی ۴ خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، رنو ساندرو اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پارس تندر و پژو ۲۰۷ با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند. گزارش کامل ارزشیابی را اینجاببینید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *