جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

ظریف به ترکیه سفر می‌کند

چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب: 682102
مهر نوشت:وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد که وزیر خارجه ایران فردا چهارشنبه به این کشور سفر خواهد کرد.
ظریف به ترکیه سفر می‌کند
به گزارش جهان نيوز، وزارت امور خارجه ترکیه امروز سه شنبه در بیانیه‌ای در صفحه توئیتر خود اعلام کرد: محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران فردا چهارشنبه جهت دیدار با مقامات ترکیه به آنکارا سفر خواهد کرد.

بر اساس اعلام وزارت امور خارجه ترکیه، وی در این سفر تمام ابعاد مربوط به روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بینالمللی را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

گفتنی است وزیر خارجه ایران امروز در رأس هیأتی به دمشق سفر کرد و با مقامات بلندپایه این کشور از جمله بشار اسد دیدار و رایزنی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
ترکیه یکی ازسال 2001 تاکنون به همراه کشورهای عربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی از حامیان اصلی تروریست ها درسوریه، وعراق و منطقه است متاسفانه ظریف ازسال 1392 تاکنون با حامیان اصلی تروریست ها همکاری می کند.
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف وزیر خارجه در طول این چند سال مرتب از قانونی بودن برجام که به تایید شورای امنیت سازمان ملل رسیده صحبت کرده است. پس چرا این قانون خیلی راحت از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی نقض شد و این دولت در مقابل آنان کاری نتوانسته انجام بدهد؟
Iran, Islamic Republic of
یک سال است که از دولت و دولتی‌ها می‌شنویم که در مقابل نقض عهد اروپایی‌ها در برجام بیش از این صبر نمی‌کنیم ولی این صبر همچنان ادامه دارد و شبیه جوک شده است. با چنین انفعال و ضعفی از سوی دولت ایران، طرف اروپایی چرا گستاخ نشود؟
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف! تا کی و کجا قرار است فریب غرب وحشی و اروپای خبیث را بخورید؟! لطفا حفظ عزت و کرامت را از آقای جلیلی در ایام گفت‌وگوی هسته‌ای و معطل کردن آنها در جلسه‌ای که قصد فریب و پایمال کردن عزت جمهوری اسلامی را داشتند بیاموزید؟! فرانسه بدعهدی که خود غرق گرداب بحران جلیقه‌زردهاست، چطور جرات جسارت به جمهوری اسلامی پیدا کرد؟! آیا جز وادادگی سیاست خارجی شما علت دیگری دارد؟! البته هیچ قدرتی قادر به آسیب رساندن به این نظام نیست.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
....