جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

سال ۹۷ سال شکست دشمن بود/ حرکت رسانه ملی بر محور بیانیه «گام دوم»

سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب: 682100
مهر نوشت: رئیس سازمان صداوسیما در آیین افتتاح خبرگزاری «ایران پرس» و پروژه‌های دیگر معاونت برون‌مرزی صداوسیما بر لزوم حرکت بر محور بیانیه «گام دوم» تأکید کرد.
سال ۹۷ سال شکست دشمن بود
به گزارش جهان نيوز، آیین افتتاح شبکه جهانی «ایران پرس» به همراه چند پروژه دیگر معاونت برون‌مرزی سازمان صداوسیما عصر امروز سه‌شنبه ۲۷ فروردین‌ماه در سالن همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد.

عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما در این مراسم با سلام و درود به شهدا در سخنانی تصریح کرد: ما در این ایام با حادثه سیل مواجه بودیم که البته برکاتی هم داشت و ما در ورای این حوادث همدلی و همراهی مردم را هم دیدیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با زحمتی که دولتمردان بسیج، سپاه و… می‌کشند آلام مردم برطرف شود.

علی عسکری همچنین با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در گروه تروریست‌ها تصریح کرد: اقدام زشت، غلط و سفیهانه آمریکا هم برکاتی در دلش داشت و دیدیم ۸۰ میلیون ایرانی گفتند ما هم سپاهی هستیم. آنهادیدند ملت ایران یکپارچه ایستاد و از سپاه حمایت کرد.

نیروهای معاونت برون‌مرزی در داخل سربازانی گمنام هستند
رییس صداوسیما تصریح کرد: نیروهای معاونت برون مرزی در درون کشور سربازهای گمنام هستند. این‌ها ورای مرزها کار می‌کنند و با داخل کشور کمتر سر و کار دارند و از این حیث ممکن است گمنام باشند با این حال در دنیا وسعت کاری آنها زیاد و موثر است.

وی افزود: من تشکر می‌کنم که با محدودیت و کمبود امکانات مجاهدت می‌کنند و امیدوارم بتوانند صدای انقلاب و اسلام را به اقصی نقاط جهان برسانند.

رئیس رسانه ملی در ادامه پس از ذکر نکاتی گفت: سال ۹۷ دوره خاصی بود. دشمن خواب‌هایی دیده بود ولی همه شبکه‌ها زحمت کشیدند و اجازه ندادند که آنچه در خیالات آن‌ها برای آشوب در کشور بود محقق شود. سال ۹۷ با شکست دشمن سپری شد و در ۲۲ بهمن بیانیه گام دوم توسط رهبر انقلاب صادر شد که نگاهی به آینده بود.

علی‌عسکری ادامه داد: این بیانیه بسیار حکیمانه است. ادبیاتی ساده اما عمیق دارد و من توصیه می‌کنم دوستانمان مکرر آن را بخوانند تا به کوری چشم دشمنان بتوانیم بر اساس آن عمل کنیم و دستمایه برنامه سازی ایده و تفکرات ما باشد.

نقش رسانه‌های برون‌مرزی در «رونق تولید»
وی در بخشی دیگر اظهار کرد: رهبری سال ۹۸ را به نام سال «رونق تولید» اعلام فرمودند دشمنان فکر می‌کنند با تحریم، کشور ما دچار مشکلات می‌شود ولی اتفاقی نیفتاد. آنها تحریم‌ها را ادامه می‌دهند و ما باید از فرصت بیانیه گام دوم برای صدور پیام انقلاب و صادرات کالاهای خود استفاده کنیم تا به رونق تولید کمک کنیم. رسانه‌های برون مرزی در این راستا می‌توانند یک محور جدی برای معرفی کالاهای ایران باشند. سال ۹۷ سال کالای ایرانی نامیده شد و واقعاً تاثیرگذار بود مردم بیشتر سراغ تولیدات ایرانی رفتند و کیفیت تولیدات بالا رفت.

علی عسکری با تشکر از افتتاح پروژه‌های امروز معاونت برون‌مرزی گفت: پروژه العالم ارتباط خوبی را بین مردم ایران با ملت سوریه برقرار می‌کند. این پروژه تثبیت‌کننده خون شهدا و موفقیت‌هایی است که شهدا برای ما خلق کردند و اگر در این زمینه کار رسانه‌ای انجام نمی‌شد ممکن بود ما آن زحمات را از دست بدهیم.

وی با اشاره به راه اندازی خبرگزاری «ایران پرس» هم گفت: همه دوستان کمک می‌کنند این خبرگزاری تصویری کار خود را به خوبی انجام دهد.

رییس صداوسیما در پایان سخنانش درباره راه اندازی «هوسا تی‌وی» نیز بیان کرد: بسیاری از مسلمانان با هوسا ارتباط برقرار می‌کنند و ۲۰۰ میلیون نفر به این زبان حرف می‌زنند. ما امیدواریم این شبکه هم توفیق یابد و ان شالله به بهترین وجه بتوانیم اهداف اسلام و انقلاب را پیگیری کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شكست دژمن سال ٩٧ ؟! نه بابا !
اگه راست ميگيد سال ٩٨ دوژمن رو شكست بديد !