چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱۴

نامزد انتخابات آمریکا: دولت ترامپ به دنبال براندازی نظام ایران است

سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب: 682093
فارس نوشت: نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا روز چهارشنبه تصریح کرد سیاست دولت فعلی این کشور بر براندازی نظام ایران استوار است.
دولت ترامپ به دنبال براندازی نظام ایران است
به گزارش جهان نيوز، «تولسی گابارد»، قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه گفت سیاست دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور، بر تلاش برای براندازی حکومت‌های ایران و ونزوئلا استوار است.

گابارد که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ است در مصاحبه با «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» گفت: «این دولت و جنگ‌طلبان نومحافظه‌کاری که اطراف رئیس‌جمهور ترامپ را گرفته‌اند، مقاصدشان را برای پیشبرد هدفشان جهت براندازی حکومت‌های ونزوئلا و ایران پنهان نکرده‌اند.»

قانونگذار آمریکایی در ادامه اضافه کرد: «بنابراین، صدای نواخته شدن طبل جنگ را می‌شنویم. رئیس‌جمهور ترامپ به دنبال منافع ما یعنی منافع مردم آمریکا نیست و در حال پیش بردن سیاستی است که ممکن است بسیار پرهزینه باشد.»

مقام‌های دولت ترامپ به خصوص «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید و «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا به صراحت از تلاش برای ایجاد ناآرامی و تغییر نظام در ایران صحبت کرده‌اند.

این سیاست، با وجود این، مختص دولت ترامپ نیست و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همه دولت‌های آمریکا تغییر نرم یا سخت ماهیت نظام جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار داده‌اند اما موفقیتی در دستیابی به این هدف کسب نکرده‌اند.  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها جنایتکار مانند صهیونیست ها جنایتکار تاکنون بویی از انسانیت نبرده اند.

آمریکایی ها جنایتکار مانند سعودی ها جنایتکار تاکنون بویی از انسانیت نبرده اند.

آمریکایی ها جنایتکار مانند تروریست های داعش جنایتکار تاکنون بویی از انسانیت نبرده اند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا ازسال 2003 تاکنون ثابت کرد که حامی اصلی تروریسم است.
تروریسم بین المللی ساخته آمریکا است و هر جا آمریکا حضور دارد، تروریسم بین المللی نیز حاضر است
آمریکایی ها تروریسم را نجات دادند.

آمریکا از سال 2003 زمان اشغال عراق کرد که حامی اصلی داعش است.
داعش ساخته آمریکا است و هر جا آمریکا حضور دارد، داعش نیز حاضر است.
آمریکایی ها داعش را نجات دادند.
Iran, Islamic Republic of
مذاکره سیاسی با آمریکا وهم پیمانانش نه تنها فایده ندارد، بلکه ضررهم دارد.
گفته وگو سیاسی با آمریکا وهم پیمانانش نه تنها فایده ندارد، بلکه ضررهم دارد.
نقشه‌هاي شوم دشمنان را خنثي كنيم
Iran, Islamic Republic of
نقشه‌هاي شوم دشمنان را خنثي كنيم
بوش پسر رئيس‌جمهوري سابق آمريكا با همكاري رژيم جنايتكار اسرائيل ابتدا اقتصاد عراق و سپس با تبليغات و اختلاف‌افكني ميان نيروهاي نظامي، آن كشور را تضعيف كرد و آن گاه به صورت ناگهاني به عراق حمله‌ور شد. به هوش باشيم كه امروز نيز ترامپ فريبكار و عياش به خيال خام خود درصدد اجراي همان نقشه شيطاني درباره كشورمان است و از اين‌رو ما با تمامي توان و امكانات بايد درصدد رونق توليد داخلي و كاهش وابستگي‌هاي اقتصادي به خارج باشيم، نيروهاي مسلح كمافي‌السابق با وحدت و همدلي به وظايف خطيرشان عمل كنند، مسئولان از هرگونه دسته‌بندي و تعصبات زيانبار جناحي بپرهيزند و ملت هم يكپارچه در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامي و اجراي رهنمودهاي ارزنده مقام معظم رهبري بكوشند.
پيشنهاد تعيين و اعلام روز ملي سپاه پاسداران
Iran, Islamic Republic of
پيشنهاد تعيين و اعلام روز ملي سپاه پاسداران
پيشنهاد مي‌كنم روزي را كه ترامپ رئيس جمهوري مفلوك آمريكا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را تروريست اعلام كرده است، به عنوان «روز ملي سپاه پاسداران» انتخاب و در تقويم كشورمان ثبت شود.
همه ايرانيان سپاهي و ارتشي هستند
Iran, Islamic Republic of
همه ايرانيان سپاهي و ارتشي هستند
ترامپ و همكارانش اين موضوع را فراموش نكنند كه به وقت ضرورت تمامي ايرانيان نظامي و سپاهي هستند و دولت آمريكا هم كه سال‌هاي متمادي بيگناهان را در عراق و افغانستان و يمن و سوريه و حتي كشورهاي آفريقايي و آمريكاي لاتين به خاك و خون كشيده و در كشتار فلسطينيان با اسرائيل غاصب همدست بوده است، حالا خجالت نمي‌كشد كه پاسداران غيور ايران را تروريست مي‌نامد؟ ملت ايران از فرزندان ارتش و سپاهي خود بسيار سپاسگزار است و دست مدافعان ميهن اسلامي را مي‌بوسد.
ممد
Canada
این تو بمیری دیگه از اون تو بمیری هاش نیست!!!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دخالت کاخ سفید به سپاه براي آمریکایی ها جنایتکارشماره یک گران تمام خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
در میدان عمل به توهین های ترامپ پاسخ دندان شکن می دهیم
Iran, Islamic Republic of
تحرکات تروریستی داعش در طی چند سال گذشته در منطقه غرب آسیا با طراحی و حمایت ارتش تروریستی آمریکا انجام شده است هنوز هم شاهد حمایت مستشاری و تسلیحاتی و تدارکاتی آمریکا از داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در سوریه، عراق و افغانستان هستیم. به این ترتیب گروه‌های تروریستی همچون داعش را باید زیرمجموعه ارتش تروریستی آمریکا نامید.
تجمع مردم آمريکا درحمايت از نماينده مسلمان کنگره در برابر اتهامات ترامپ
Iran, Islamic Republic of
تجمع مردم آمريکا درحمايت از نماينده مسلمان کنگره در برابر اتهامات ترامپ
صدها نفر از مردم آمريکا با تجمع در مقابل شوراي روابط آمريکايي-اسلامي در شهر«مينه سوتا» حمايت خود را از «ايلهان عمر» نماينده مسلمان کنگره در برابر اتهام زني دونالد ترامپ اعلام کردند. اين حمايت ها پس از آن صورت گرفت که ترامپ ايلهان عمر را خارج از کنترل خواند. اين در حالي است که،ترامپ هفته گذشته ويديويي درباره حوادث يازده سپتامبر 2001 در توئيتر منتشر کرد و اظهارات ايلهان عمر در خصوص مسلمانان آمريکا را در آن گنجانده بود.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان خارجی
Iran, Islamic Republic of
این خانم میگه دولت فعلی آمریکا در حال پیش بردن سیاستی است که ممکن است بسیار پرهزینه باشد!!! یعنی به بیان دیگر اگر پر هزینه نباشد ایرادی ندارد و آمریکا حق دارد زور گویی، دخالت، کودتا، خون ریزی، تجاوز، زیاده طلبی و تحریم و بالاکشیدن ثروت ملتها به اسم بلوکه کردن و هزار گند دیگر داشته باشد بشرطی که کم هزینه باشد! این تفکر دقیقا تفکر شیطانی و عمق کثافت فرهنگ آمریکایی_ غربی را نشان می دهد. یعنی حقوق بشر و چیزهای دیگه هم در خدمت منافع آمریکا باید باشه و فقط یک ابزار است که نسبت به جنگ مستقیم کم هزینه و بهتر است...