کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف شکلات با طعم شیشه و هروئین در خراسان

27 فروردين 1398 ساعت 18:39

فرمانده مرزباني خراسان رضوي از کشف محموله شکلات با طعم شیشه و هروئین توسط مرزبانان این استان خبر داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار ماشاالله جان‌نثار اظهار کرد: در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر مرزبانان خراسان رضوی مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی در حین کنترل مسافرینی که قصد ورود به کشور داشتند موفق شدند یک قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان این استان اظهار کرد: مأموران مرزبانی مستقر در ایست و بازرسی دوغارون هنگ تایباد در بازرسی از این قاچاقچی موفق به کشف 1 کیلو 623 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین پودری شدند.

وی ادامه داد: این مواد افیونی که به طرز ماهرانه‌ای دربسته‌های پلمپ شده‌ی شکلات جاسازی‌شده بود با درایت و دقت مرزبانان خراسان رضوی کشف و فرد قاچاقچی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

جان‌نثار یادآور شد: مرزبانان این فرماندهی در این مدت با کنترل دقیق خودروهای عبوری موفق شدند بیش از ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۶۳۷ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال را کشف و از خروج این سرمایه ملی جلوگیری کنند.

جان‌نثار تأکید کرد: مرزهای خراسان رضوی توسط مرزبانانی حراست می‌شود که هرگونه قاچاق مواد مخدر و سوخت جزء خطوط قرمزهای آن‌ها است و برخورد قاطع با این دست از قاچاقچیان و سوداگران مرگ دستور کار آن‌ها است.


کد مطلب: 682078

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/682078/کشف-شکلات-طعم-شیشه-هروئین-خراسان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com