کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انبارلویی: اقدام آمریکا مدال افتخاری را به سپاه داد

27 فروردين 1398 ساعت 10:47

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: اقدام آمریکا یک مدالی بر سینه سپاه انقلاب اسلامی کوبید که در چهل سال اخیر بی سابقه بود.


به گزارش جهان نیوز، محمدکاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مورد اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: آمریکا در سالروز ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار یک مدالی بر سینه سپاه انقلاب اسلامی کوبید که در چهل سال اخیر بی سابقه بود.

وی با بیان اینکه آمریکا دشمنی خود را با سپاه پاسداران اعلام کرد، تصریح کرد: آن‌ها با این کار باعث به وجود آمدن وحدت ملی و انسجام اسلامی در ایران شدند و ما شاهد ظهور پدیده سپاه هشتاد میلیونی شدیم، در نتیجه حماقت ترامپ باعث درخشش بیشتر این وحدت شدند.

انبارلویی تصریح کرد: ما تا دیروز فکر می‌کردیم که سپاه پاسدار انقلاب اسلامی است، اما امروز با این پدیده جدید می‌فهمیم که ملت هم پاسدار سپاه است؛ ما با چنین قدرتی می‌توانیم بسیاری از قدرت‌های پوشالی دنیا از جمله آمریکا را جا به جا کنیم.

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی با اشاره و تایید اقدام شورای امنیت ملی در پاسخ این موضوع گفت: مجلس شورای اسلامی که نماد کل ملت ایران است، با پوشیدن لباس سپاه نشان داد که سپاه هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهد.

انبارلویی با اشاره به سیل اخیر تصریح کرد: درحال حاضر نزدیک به یک ماه است که سپاه پاسداران برای کمک به هموطنانمان تا کمر در آب فرو رفته است، آمریکا در این شرایط تحریم را اعمال کردند و این نشان می‌دهد که آن‌ها درک درستی از مسائل داخلی ایران ندارند و عقل خود را دست منافقین و صهیونیست‌ها دادند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 681969

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/681969/انبارلویی-اقدام-آمریکا-مدال-افتخاری-سپاه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com