سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۴

تعجب مدیرعامل الاهلی از رقم قرارداد شفر!

سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 681932
قرارداد وینفرد شفر با باشگاه استقلال عامل تعجب مدیرعامل باشگاه الاهلی قطر شده است.
به گزارش جهان نيوز، در ایران همواره قرارداد مربیان و بازیکنان خارجی بالا بوده مثلاً موردی داشتیم که یک مربی در اروپا ماهانه ۲۵۰۰ دلار دریافت می‌کرد ولی به ازای قرارداد یک ساله با یک باشگاه ایرانی ۳۵۰ هزار دلار دریافت کرد.

مورد‌های مشابه زیاد بوده است. فوتبال ایران همواره برای مربیان و بازیکنان خارجی روزی‌رسان بوده است. بازیکنان و مربیان بی‌کیفیت بار‌ها توانسته‌اند قرارداد‌های چشمگیر در ایران ببندند. شاید خیلی وقت‌ها شده مربیان و بازیکنان با رقم کم آمده‌اند ولی به هر حال درخشش آن‌ها باعث شده تا قراردادشان بیشتر شود. گاهی این افزایش مناسب بوده و گاهی هم عجیب. یکی از این افزایش حقوق‌ها هم در استقلال اتفاق افتاد.

وینفرد شفر سال گذشته قراردادی به ارزش ۳۰۰ هزار دلار داشت، اما بعد از نتایجی که با استقلال گرفت با تصمیم مدیریت وقت این باشگاه قرارداد مالی او تمدید شد. خیلی‌ها تصور می‌کردند قرارداد شفر و دستیارانش یک میلیون دلار بوده است. در روز‌هایی که بحث تمدید قراردادش جدی بود، می‌گفتند شفر با باشگاه توافق کرده دستمزد دستیارانش را هم خودش بدهد و به همین دلیل استقلال با او چنین قراردادی امضا کرده است.

حالا، اما شنیده می‌شود قرارداد شفر به تنهایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار برای فصل آینده است. نزدیکان استقلال هم رقم قرارداد شفر را تأیید می‌کنند. ظاهراً امیرحسین فتحی هم در بدو ورود به استقلال تصور می‌کرده اگر قرارداد شفر یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار بوده، پول دستیاران هم پای او است ولی خیلی زود متوجه می‌شود خیر، این فقط پول شفر است.

به همین خاطر به نزدیکانش گلایه می‌کند که چرا چنین قرارداد سنگینی در مدیریت قبلی امضا شده است؟ این گلایه او هم طبیعی است. به هر حال یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار رقم کلانی است و با دلار ۱۴ هزار تومان حدود ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌شود! این رقم بودجه سالانه بعضی از باشگاه‌های لیگ برتر است. حتی گاهی وقت‌ها خود خارجی‌ها هم از شنیدن رقم قرارداد‌ها در ایران تعجب می‌کنند. مثلاً اخیراً فتحی بعد از جلسه با مدیرعامل الاهلی قطر به نزدیکانش گفته واقعاً قرارداد شفر بالاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید110
Iran, Islamic Republic of
این دولتمردان اصلاح طلب هر گاه با کارگزارانی ها ممزوج شوند، نتیجه اش گران فروشی است. مگر نشنیده اید که مانع از واردات پیاز 1500 تومانی به کشور شده اند؟! البته اتفاق مهم دیگری که در زمان مدیریت ایشان می افتد، افت شدید قیمت نفت است. مابقی سال هم می شینند و مدام از اینکه ریال به ریال بر قیمت نفت افزوده شده صحبت می کنند.
هر چی باشه طرف آلمانیه بایدم حسسابی پولهای بیت الحال رو بریزن به پاش!
Iran, Islamic Republic of
چرا از رقم قرارداد برانکو چیزی نمیگید؟!
United States
قرارداد باید به تومن باشه.