کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترامپ خواستار اجرای طرح انتقال مهاجران

26 فروردين 1398 ساعت 15:57

دونالد ترامپ اظهار کرد، دولتش به طور قانونی حق دارد که مهاجران غیرقانونی را به شهرهایی که همکاری محدودی با دولت در اجرای قوانین مهاجرتی دارند، بفرستد و خواستار انجام این انتقال شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توییتر نوشت: آمریکا حق قانونی مطلق دارد که مهاجران غیرقانونی دستگیر شده را به شهرهایی که همکاری محدودی در اجرای قوانین مهاجرتی دارند، بفرستد. بدین وسیله خواستار حفاظت از آنان در عالی‌ترین سطح هستیم، به ویژه از ایالت کالیفرنیا که به مدیریت ضعیف و مالیات بالا معروف است.

هوگان گیدلی، سخنگوی کاخ سفید روز شنبه در گفت‌وگو با فاکس نیوز گفت، دولت آمریکا برای انتقال مهاجران غیرقانونی به مناطقی که در اجرای قوانین مهاجرتی همکاری محدودی دارند، با وزارت امنیت ملی و اداره اجرای قوانین گمرکی و مهاجرتی در حال همکاری است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، او در این باره گفت: آنان گفته‌اند که خواستار حضور این خارجی‌های غیرقانونی در جوامع خود هستند. ما در حال همکاری با وزارت امنیت ملی و اداره اجرای قوانین گمرکی و مهاجرتی هستیم تا مطمئن شویم این انتقال صورت می‌گیرد زیرا به هر حال این آن چیزی است که آنان می‌خواهند و نباید بگوید که این یک مجازات سیاسی است. بلکه باید این را یک شاخه زیتون (نماد صلح) بدانند.

گیدلی پیش از انتشار این توییت از سوی دونالد ترامپ همچنین گفت که کاخ سفید در حال بررسی احتمال اقدام قانونی برای انتقال مهاجران غیرقانونی به مناطق ذکر شده است.
 


کد مطلب: 681850

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/681850/ترامپ-خواستار-اجرای-طرح-انتقال-مهاجران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com