پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۶

سهام عدالت به مردم واگذار می شود

دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 681758
فولادگر گفت: لایحه سهام عدالت مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد طی ۵ سال سهام عدالت به مردم واگذار شود.
سهام عدالت به مردم واگذار می شود
به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در تشریح نشست روز گذشته کمیسیون متبوعش، گفت: لایحه سهام عدالت مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد طی ۵ سال سهام عدالت به مردم واگذار شود.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: اگرچه سایر مواد این لایحه براساس این موضوع مذکور تصویب شد اما تعیین تکلیف جزییات روش اجرا و واگذاری سهام عدالت به مردم و مکانیزم نحوه اعمال مدیریت مردم بر این سهام به جلسه بعدی موکول شد. تا کارگروه تغییرات لازم را اعمال کند.

وی اظهار کرد: لایحه سهام عدالت اصلاح مواد ۳۴ تا ۳۸ قانون اصل ۴۴ است؛ مواد ۳۴، ۳۵ و ۳۷ درباره واگذاری سهام عدالت به مردم بود که تصویب شده و ماده ۳۶ حذف شد در ادامه مقرر شد؛ ماده ۳۸ که درباره مکانیزم مدیریت مردم بر سهام عدالت است در جلسه آینده بررسی شود.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی  بیان کرد: دومین دستورکار کمیسیون ویژه از حمایت از تولید ملی بررسی طرح تفکیک وزارت تجارت و خدمات بازرگانی از وزارت صنعت و معدن بود که تعیین تکلیف نهایی این طرح به جلسه بعدی موکول شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran, Islamic Republic of
قراربود بعد از واگذاری ادارات ها و شرکت های مخابرانی وابسته به شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی به بازنشستان شرکت مخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران سهام عدالت به دهند ولی متاسفانه هنوز خبری نیست چرا؟!
تاریخ 1388/08/18 شرکت مخابرات به بخش و خصوصی واگذار شده است.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رئیسجمهوری و رصد حقوق بازنشستگان!
رئیس جمهوری گفته است قیمتها را مرتباً رصد میکند. با توجه به اینکه بهعنوان مثال قیمت یک قوطی رب گوجهفرنگی از ۴هزار و ۵۰۰ به ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است، رئیسجمهوری آیا حقوق بازنشستگان را هم رصد میکند؟

رب گوجه کیلویی ۲۲ هزار تومان شده است، کدام بخش از تولید بسیاری از محصولات مواد غذایی در کشور به گرانی دلار مربوط است؟ کدام بخش از تولید رب گوجه نیاز به ارز داشته که ۳۰۰ درصد گران شده است؟!
بهتر بود از حقوق‌بگيران مثال مي‌آورند
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود از حقوق‌بگيران مثال مي‌آورند
يكي از مسئولان سازمان تأمين اجتماعي اعلام كرده است كه اگر بازنشسته‌اي 3 ميليون تومان در ماه مستمري مي‌گيرد، اين مبلغ ضربدر 13 به اضافه 261 هزار تومان خواهد شد، در شرايطي كه اكثريت بازنشستگان تأمين اجتماعي حداقل بگير هستند و حدود يك ميليون تومان در ماه مستمري مي‌گيرند، ايشان چرا از ميزان افزايش حقوق آنان در سال آينده مثال نياورده است؟
Iran, Islamic Republic of
بازنشستگان هم مشمول مناطق عملياتي شوند....
Iran, Islamic Republic of
اين قبيل نوشته‌ها به ضرر فعاليت‌هاي توليدي و كشاورزي است...