سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۳

مراقب بازنشستگی ناگهانی کارمندان باشید

دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 681725
مراقب بازنشستگی ناگهانی کارمندان باشید
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، یک نهاد نظارتی با ارسال ابلاغیه ای خطاب به تعدادی از مدیران دستگاه ها، از آنها خواسته با توجه به اینکه طبق روال مرسوم، تعدادی از کارمندان ارشد و مدیران دستگاه ها طی امسال بازنشسته می شوند، پیش از رسیدن به زمان مذکور، مواردی چون تعیین تکلیف طرح ها و دستورات مهم ابلاغی در دست اجرا توسط افراد مذکور، پرونده های احتمالی تخلفات اداری یا هر نوع تعهد خدمتی خاص را که منوط به پیگیری مشمولان بازنشستگی است مورد بررسی قرار دهند تا دستگاه مربوط با تبعات ناشی از خروج ناگهانی اشخاص مذکور مواجه نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
در حالی که مرکز آمار کشور تورم را 47 درصد اعلام کرده مسئولان امر درخصوص اضافه کردن 20 درصد حقوق مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی مردد و بی‌انگیزه هستند! مشکل این است که دولتمردان ما درد مردم را متوجه نیستند.
علی
Iran, Islamic Republic of
یعنی می فرمائید باید هوشیار بود بازنشستگی فرشته نجات آن دسته ازمدیران وکارمندان متخلف برای فرار موجه وهوشمندانه از پاسخگویی قانونی نباشد.؟!!!