چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴
۱۸۸

تکذیب اظهارات امیری فر/ دستپاچگی از افشای اعتقادات احمدی نژاد درباره انقلاب؟/ شک نکنید دفتر احمدی‌نژاد شنود می‌شود!

دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 681704
تمام دفتر آقاي احمدي‌نژاد و تمام نكاتي كه مطرح مي‌شود يقينا از طرف نهادهاي امنيتي شنود مي‌شود. قطعا شنود مي‌شود، شك نكنيد!
دستپاچگی از افشای اعتقادات احمدی نژاد درباره انقلاب/ شک نکنید دفتر احمدی‌نژاد شنود می‌شود!
گروه سیاسی جهان نيوز: محمود احمدی نژاد مدت هاست از برخی مسایل بنیادین انقلابی و دینی عبور کرده و اینکه اخیرا به نقل از او گفته شده که معتقد است، انقلاب کار انگلیس بوده! چندان باعث تعجب فعالین سیاسی نشد. با این وجود علنی شدن این اعتقاد از زبان اميري‌فر به عنوان یکی از چهره های نزدیک به رئیس دولت نهم و دهم سبب آشفتگی جریان انحرافی شده است.

به گزارش جهان نيوز، اما بعد از این افشاگری، عبدالرضا داوری یکی دیگر از نزدیکان محمود احمدی نژاد گفته است که دفتر وی به صورت کامل شنود می شود و آقاي اميري‌فر امروز بيشتر از 3 سال است كه هيچ ترددي به دفتر آقاي احمدي‌نژاد ندارند.

داوری حتی منکر رابطه نزدیک امیری فر و احمدی نژاد شده و گفته است: هرگز ايشان از نزديكان نبودند. مگر امام جماعت نهاد رياست‌جمهوري مهم است؟ مگر الان امام جماعت مسجد سلمان فارسي نهاد رياست‌جمهوري به آقاي روحاني نزديك است؟ اصلا مگر آقاي روحاني آنجا نماز مي‌خواند؟

وی در ادامه نیز مدعی شده است: تمام دفتر آقاي احمدي‌نژاد و تمام نكاتي كه مطرح مي‌شود يقينا از طرف نهادهاي امنيتي شنود مي‌شود. قطعا شنود مي‌شود، شك نكنيد! قطعا نهادهاي امنيتي هم منابع خودشان را دارند و هم دفتر را تجهيز كرده‌اند. اصلا چنين چيزي امكان ندارد كه آقاي احمدي‌نژاد چنين حرفي را بزند و بعد يك فردي آن را نقل كند.

داوری در ادامه درباره علت افشاگری امیری فر درباره احمدی نژاد نیز گفته است: مشخص است كه كسي به ايشان ماموريت داده است. هر زمان كه دولت آقاي روحاني در يك بحران قرار مي‌گيرد و از طرف ديگر مشخص مي‌شود كه آمار آقاي احمدي‌نژاد در نظرسنجي‌ها روبه‌رشد است، اين اتفاق مي‌افتد. همين الان براساس آخرين نظرسنجي اسفند ماه كه توسط يكي از مراكزي كه نزديك به دولت است، انجام شده، نشان مي‌دهد كه آقاي احمدي‌نژاد در مراكز استاني 73 درصد اقبال دارد.

این چهره نزدیک به احمدی نژاد درباره منبع نظرسنجی خود نیز به اعتماد گفته است: نمي‌توانم بگويم! چون منبع من با اين شرط(نگفتن نام) اطلاعات را در اختيار من قرار داده است.

لازم به ذکر است، وکيل‌مدافع محمود احمدي‌نژاد، رئيس دولت‌هاي نهم و دهم، اظهارات اخير عباس اميري‌فر را که از افراد نزديک به او محسوب مي‌شود کذب دانست و گفت: از او به دادسرا شکايت مي‌کنيم.

به گزارش ايرنا، سيدعادل حيدري گفت: اميري‌فر مطلبي را عنوان کرده که در خيلي از سايت‌ها انعکاس خبري داشته که اين مطلب از اساس کذب محض است.

اين وکيل دادگستري درباره ادعاي اميري‌فر مبني‌بر اينکه احمدي‌نژاد در جلسه‌اي در ولنجک اظهاراتي را عنوان کرده، افزود: نه چنين جلسه‌اي بوده و نه بر فرض وجود، اميري‌فر در چنين جلسه‌اي حضور داشته است.

حيدري تأکيد کرد: به‌خاطر نشر اکاذيب، افترا و تهمتي که از سوي اين فرد صورت گرفته، قطعا از او و سايت‌هايي که اين خبر را منتشر کردند شکايت مي‌کنيم و در تدارک شکايت هستيم.

حجت‌الاسلام اميري‌فر در متني درباره نقل‌قولي از احمدي‌نژاد در جلسه‌اي خصوصي مبني‌بر اينکه گفته؛ «انقلاب کار انگليس بود»، نوشته است: «سلام برادران عزيزم. بنده خودم در اين جلسه در ولنجک حضور داشتم و بدتر از موارد فوق را گفتند و به دليل توهين ايشان آن جلسه را ترک کردم و مقدمه قطع ارتباطم با ايشان شد».

ايسنا هم با اشاره به خبر سايت «انصاف‌نيوز» مبني‌بر تأييد اظهارات منسوب به محمود احمدي‌نژاد با اين محتوا كه «انقلاب ۵۷ کار انگليس بوده است»، از سوي عباس اميري‌فر، نوشت: اين سايت در خبر اوليه، کل متن در قالب موضع آقاي اميري‌فر آمده بود درحالي‌که بخشي از آن، موضع شخصي ديگر در يک گروه تلگرامي بوده است. همچنين تصريح مي‌شود که منبع جمله نسبت داده‌شده به احمدي‌نژاد، سايت بصيرت بوده است، اما برداشت برخي اين بوده که اين جمله را آقاي اميري‌فر گفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگه به فرض محال شنود هم بشود ،معلوم می شود جنابعالی خیلی وقته که از قطار انقلاب پیاده شدی و ضد رهبری و در راستای اصلاح طلب ها هستی و هر دو روی یک سکه اید چون خودتان اعتراف کردید و از این حرفها و بیان شدنشان جا خورده ای
Canada
لطفا بفرمائید در حال حاضر کدامیک از مقامات دولت فعلی و دولتهای قبلی در قطار انقلاب باقی مانده اند؟
Iran, Islamic Republic of
الناس -مردم با شرف و معتقد به روز اخرت که ان شا الله عاقبت بخیری نصیبشان بشود.تاریخ اسلام و دین حنیف ابراهیمی ع ادم های کافر شده مسلمان و مسلمان کافر شده تا دلت بخواد وجود داره و در عصر ما هم مستثنی نیست و در اینده هم نخواهد بود ملاک و سنجش با قران و سیره است برای تشخیص .امتحان ابتلا و فتنه کاری است برای عیار سنجی ناس و اجر دنیا اخرت برای مردمی که صبر کنند وایمان و تقوا عمل صالح که میشه همین رفتار مردمی که در تمام لحظات از خود رفتار فطری را انجام میدهند.مانند کمک مردم در لحظات سخت به هموطن خود
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
فقط من و امیری و ... هرکی من بگم مونده!!!
قمی انقلابی
Iran, Islamic Republic of
با خود داوری مخالفم ولی حرف منطقی زده چرا کریمی قدوسی نمیدونسته؟ اگه چیزی بود میگفت
حق
Netherlands
أَفَمَن زُيِّنَ لَهُ سُوءُ عَمَلِهِ فَرَآهُ حَسَنًا ۖ فَإِنَّ اللَّـهَ يُضِلُّ مَن يَشَاءُ وَيَهْدِي مَن يَشَاءُ ۖ فَلَا تَذْهَبْ نَفْسُكَ عَلَيْهِمْ حَسَرَاتٍ ۚ إِنَّ اللَّـهَ عَلِيمٌ بِمَا يَصْنَعُونَ
دو روز قبل در همین جا خبر آقای امیر در مورد ایشان درج شد. در این لحظه دویست و نوزده نظر و هفده در صف( جز یک در صد بالای واکنشها در مقایسه با همه اخبار). با تحلیل بی غرضانه واکنشها می توان نتیجه ای نسبتا قابل قبولی را استنتاج کرد. نیت را خدای تبارک و تعالی می داند و آقای احمدی نژاد هم معصوم نیست اما بسیاری ایشان را نیرو می دانند.
بپذیریم که پافشاری در خطا ، سبب رفع خطا نمیشود. نمی دانم عادلانه استه یا عکس آن اما در زندگی بسیار پیش می آید که حق یک گروه در مقابل حق یک فرد قرار می گیرد و باید تنها یکی از دو را انتخاب کرد ، انتخاب بد و بد تر.
فراموش نکنیم که اینها همه پهلوانان ما هستند و نباید پهلوانی را کشت.
ایضاً همه ما در پپیشگاه خدا هستیم. نکند فریب دنیا خورده و یا احساسات غلبه کند و چیزی بنویسیم که حق نباشد.وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَىٰ
یا علی
حق
Netherlands
دوستانی که منفی می زنند : لطفا جهت امر بمعرف توضیح دهید که با کدام قسمت مخالف هستید و چرا. این با عث رشد همه ما خواهد شد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیر با عرض معذرت انشاء خوبی نداری من چند بار مطلب شما رو خوندم اولا باید عرض کنم که خیلی نا مفهوم و گنگ نوشتی دوما اینکه شما میگی حق یه فرد مقابل حق یه گروه قرار میگیره به نظر من اشتباهه چون تا جایی که من میدونم همیشه حق در برابر باطل قرار میگیره
حق
Netherlands
......
Netherlands
چقدر دور از ارزشها. هرگز دوباره نخواهم نوشت.
سلام علیکم
Iran, Islamic Republic of
درقران سوره فرقان امده حق پيروز و باطل نابود ميشود بايد اجرا كنيم اين سوره را در مقابل غارتگران
Iran, Islamic Republic of
قطار انقلاب چه صیغه ای که تو دهن ها افتاده
Iran, Islamic Republic of
من قطار باری دیدم که سیاست می برد وچه خالی ...(نقل به مضمون از شعر سهراب سپهری )
Iran, Islamic Republic of
...
امیر
Iran, Islamic Republic of
ایشالا که ایندفعه سفت و سخت پیگیر شکایتشون باشن...!1
Iran, Islamic Republic of
شايد مثل دفعه قبل طرف به 50 تومان جريمه محكوم خواهد شد
بهوش باشيد عدالت بيداد يكند
Iran, Islamic Republic of
از خیل عظیم برادران و فرزندان انقلابی‌ام در مجموعه سپاه پاسداران و نیروی مقاومت بسیج انتظار دارم که این رفتار ناشایست دولت آمریکا را با خدمت هرچه بیشتر به مردم و همراهی بالاتر با آنان و صیانت گسترده از حقوق اساسی مردم پاسخ دهند...این پیام احمدی نژاد است بعد تروریست خواندن سپاه. توسط امریکا.شما که به این زیبایی قضاوت می کنی قضاوت کنید این سایت ها که حتی حمایت تندرو ترین اصلاح طلبان از سپاه را منعکس کردند چرا هیچی از این توییت احمدی نژاد نگفتند.می دانی چرا چون این ها فقط فکر منافع باند های خودشان هستند.میزان صداقت و عدالت اینها را منافع گروه و باند تعیین می کند .پس با خبرهایی که این ها منتشر می کنند یک نفر را قضاوت نکنید
Iran, Islamic Republic of
آقاي علامه آنوقت پوپوليستي ميشود
چهره درخشان دکتر احمدی نژاد با این مزخرفات کثیف نخواهد شد و می بینیم که تمت زنندگان آن ابر مرد رسوا خواهند شد و این یک وعده الهی است.
Iran, Islamic Republic of
حتما تو هم پیامبر الهی هستی که این وعده رو بهمون گوشزد کردی
Iran, Islamic Republic of
و تو هم ابليس عاصي كه خشمگين شده اي
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب اهريمن دلار پرست
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
نخیر شما پیامبر الهی هستید
Iran, Islamic Republic of
و تو هم هارون !!
Iran, Islamic Republic of
جناب داوری عجب گل به خودی زده است و سخنان جناب امیری فر را تایید کرده است.....
Iran, Islamic Republic of
داوری با سادگی یا زیرکی در این اظهار نظر مطالب سایت بصیرت را تایید کرد و در نتیجه به اختلافات در پناهگاه ولنجک دامن خواهد زد و شائبه نفوذی بودن برخی اعضای پناهگاه ولنجک را افزایش خواهد داد...
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
شنود میشده یا نمی شده ،مهم نیست ،مهم اینکه که کسانی تصمیم گرفته اند تااحمدی نژاد وتفکرات انقلابی دوره اول ریاست جمهوری او را تاته دره ببرند ومتاسفانه خودش هم دانسته یاندانسته براین آتش می دمد.
احمدی نژاد دوجا فرمون ازدستتش خارج شد،یکی موقعی که آقا به ناچار مواضعشون را درباره دولت ایشون وآقای هاشمی مطرح کردند ،این اولین سرخوردن ناشی از هوی نفس بود
دوم موقعیکه آقا صلاح ندیدند فلانی معاون اول ایشون بشوند. درواقع ازهمان روز ،ولایت فقیه را برای همیشه گذاشتند لب طاقچه.
ای کاش احمدی نژادمی فهمید که حب مشایی ،خسردنیا وآخرتش میکنه
Iran, Islamic Republic of
9:3 عزیز
آیا در دین شما و ولایتمداری مورد ادعای شما، افترا و بهتان - بخصوص نسبت به "برادر مومن" - جایز است؟؟
حضرت آقا به دلایلی - که شاید سالها بعد مثل بعضی وقایع صدر اسلام روشن شود- صلاح ندیدند فلانی معاون اول شود. فلانی در نامه به احمدی نژاد به همین دلیل خودش را برای تصدی آن سمت ناصالح اعلام و استعفا کرد. احمدی نژاد هم در نامه به آقا اعلام کرد نظرشان طبق اصل 57 قانون اساسی - "ولایت مطلقه فقیه" - اطاعت شده است. به ریاست دفتر منصوبش کرد. فلان روزنامه نگار نوشت طرف جاسوسه و نباید هیچ سمتی داشته باشه . حضرت آقا چنان تشری به اون سردار قلم زدند که به خط خودش نوشت : هرچه آن خسرو کند، شیرین بود. اما آیا طبق فرمایش آقا، بحث را تمام کرد؟؟
خودت انصاف بده . تو همین یک فقره چه کسی ولایت فقیه را گذاشت لب طاقچه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شاید هاشمی تهدید کرده بوده ...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دوست و دشمن درباره احمدی نژاد در پازل عالیجناب سرخپوش افتادند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سرخ پوش و سياهپوش فرقي ندارند دستشان تو يك كاسه است دعوا سر لحاف ملاست !
Iran, Islamic Republic of
حق با عالی جناب هاله و اسفندیار با پیراهن پاره است
مجید
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگی، احمدی نژاد مصاحبه کنند و دیدگاه خود را در مورد انقلاب و ولایت فقیه بصورت شفاف بیان کنند.
Iran, Islamic Republic of
خط قرمز ما دكتر است
مجید
Iran, Islamic Republic of
وقتی میگی خط قرمز ما دکتر است یعنی هیچ منطقی نداری.
وقتی میگی خط قرمز ما دکتر است یعنی اگر دکتر خلاف خداوند تبارک و تعالی هم حرف بزند شما دکتر را ترجیح می دهید! این یعنی شرک.
Iran, Islamic Republic of
مجيد دلبندم شما بخاطر مشتي دلار سطل زباله اتيش زديد منطق داشتيد
مجید
Romania
من و دوستانم در اغتشاشات در مقابل افرادی بودیم که سطل آشغال آتش می زدند. ما از اغتشاشگران خیلی زخم خوردیم. فقط و فقط بخاطر خدا و مقام ولایت.
مجید
Romania
به غیر از خدا به هیجکس دل نبند حتی به مجید.
مجید
Romania
احمدی نژاد با آماده کردن شرایط باعث شد فتنه گران فتنه کنند و مملکت به آشوب کشیده بشه. ....
Iran, Islamic Republic of
فتنه 88 کودتای باند قدرت و ثروت بود که در انتخابات شکست خورده بودند.
Iran, Islamic Republic of
مافياي نفتي و ملكي پشت سر اين فتنه بودند نه خروش پا برهنگان نبود بيشترين شركت كنندگان از محله هاي بالاي اتوبان همت بودند
Iran, Islamic Republic of
یاد بابک بهاری و محمود خاوری محمود با چفیه،به خیر و شادی و خنده!
Iran, Islamic Republic of
....
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم هر دوی اینها که طرفداران روحانی و هاشمی بودند چرا دروغ میفرمایید
Iran, Islamic Republic of
مصاحبه اخیر احمدی نژاد را بخوانید تا ببینید باز از خاوری حمایت می کند،چرا؟؟؟
آیا خاوری اطلاعات ارزشمندی علیه احمدی نژاد دارد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
همان خاوري بهتر از زاكاني و توكلي و باهنر نبود ؟
Iran, Islamic Republic of
با اين تحليل نتيجه دلبستگي به خدايت را فهميديم سايه شوم تزوير و مكر و رياكاري به دنياي شما پيداست
يا رب اين نو دولتان را بر خر خودشان نشان
كاين همه قلب و دغل در كار داور مي كنند
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درك و تحليلت معلوم است چقدر اعتبار دارد
Iran, Islamic Republic of
...
احمد
Iran, Islamic Republic of
خط قرمز ماهم اسلام ونظام وولایت فقیه است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خط قرمز شما دکتر!!!! مگه چه بیماری داری... شفا بده خدا... خط قرمز همه مسلمانان باهر خط سیاسی... فقط خدا و پیامبر...
Iran, Islamic Republic of
دادش 1541 كلي گويي نكن
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
لاف ميزني اين طرفند ها رنگ باخته
باز هم مريدان ريا و تزوير پا به ميدان نهادند
Iran, Islamic Republic of
من طرفدار دکتر هستم اما خط قرمز ما فقط اسلام است و بس. هوشیار باشید که عوامل نفوذی سخت درحال کار و کامنت!! هستند تا دکتر را تضعیف کنند. متاسفانه دوست و دشمن درباره احمدی نژاد در پازل عالیجناب سرخپوش افتادند و بر ما آن شد که می بینید
Iran, Islamic Republic of
مجید جان! دلبندم!
یک جماعتی در کشور داریم به اسم جماعت بنی اسرائیلی؛ "ایراد بنی اسرائیلی" را که شنیده ای!
بیان شفاف و این حرفها سرش نمی شه؛ مطیع اوامر یه جریان سیاست باز هست که هرچی بخواد به خوردشون میده.
مگر بعد افسانه ماسونی خانه نشینی یازده روزه، احمدی نژاد در جلسه علنی هیات دولت، دیدگاهش درباره ولایت فقیه روبه صراحت تمام بیان نکرد؟ مگر قبلش حضرت آقا این ادعای دروغ را که "رییس جمهور حرف رهبری را گوش نکرده" ساخته دشمن و بی پایه و اساس معرفی نکردند؟
کسی از مدعیان ولایتمداری حاضر شد بشنود و بپذیرد؟ از احمدی نژاد نه؛ از حضرت آقا چی؟؟
مجید
Iran, Islamic Republic of
افسانه ماسونی یعنی چه؟
خب ایشون بخاطر حکم حکومتی حضرت آقا، یازده روز قهر کردند و نیومدند سر کار. این که اظهر من الشمسه دیگه.
شما میفرمائید در جلسه علنی بعد از خانه نشینی، دیدگاهش در مورد ولایت فقیه رو گفته اند. ما که یادمون نیست. چه ایرادی داره دوباره بگن؟ شاید نظرشون عوض شده.
حضرت آقا خیلی از ایشون حمایت کرده اند. متأسفانه ایشون قدر حمایت های مقام ولایت رو ندونستند.
هموطن گرامی، آنچه که از عملکرد و صحبت های آقای احمدی نژاد مشخصه، ایشون از مسیر منحرف شدند.
ما به هیچ وجه دوست نداریم کسی که 8 سال رئیس جمهور ایران اسلامی بوده است به سمت نادرستی میل کند. انشاء الله ایشون توبه کنند و به سمت درستی حرکت کنند و آنرا در عمل و با زبان به مردم اعلام نمایند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
توبه را کسان دیگر بکنند مثلا روحانی تا 1400 باید درحالت سجده وتوبه باشه ...
...
سانسورم کرد
Iran, Islamic Republic of
مجید جان
پاسخ مختصری برات نوشتم؛ جهان سانسورش کرد. سه نقطه گذاشت.
عزیزم! برادر مدعی ولایت!

شخص مقام منیع ولی فقیه در همان روزهای به قول شما "قهر" - که یازده روز نبود؛ عدد یازده از کجا اومده؟؟؟- تصریح کردند : این که بیگانگان می گویند رییس جمهور حرف رهبر را گوش نکرده و از این جور حرفهای بی پایه و اساس؛ خودی ها به این حرفها دامن نزنند ...
حالا شما می فرمایی اظهر من الشمس است؟؟
پناه بر خدا از این مدل ولایتمداری
مجید
Iran, Islamic Republic of
به غیر از خدا به هیچ کسی دل نبند.
Iran, Islamic Republic of
اگر هم مصاحبه آزاد براش بزارن،فکر میکنید چه خواهد گفت جزء بگم بگم چیزی برای گفتن هم خواهد داشت؟
مگر بگم بگم ایشان دروغ بود. ...
Iran, Islamic Republic of
پس چرا مي ترسيد ؟
Iran, Islamic Republic of
ديگران كه مدام ولا ولا كردند خون مردم را شيشه كردند ببين سر از كجا در آوردند ؟
Iran, Islamic Republic of
هركي با احمدي باشد حق است و هركي بر خلافش باطل ختم كلام
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد از نظر سیاسی تمام شده است
Iran, Islamic Republic of
بله از نظر شما سیاسیون حذف شده ودر دلهاماندگار،اگر یک ادم انقلابی وجود داشته باشه توایران احمدی نژاده؛اویاور رهبری است چون دوستداران رهبر با او هستند،یک تار موی رهبر به تمام جهان می ارزد،خدا رهبر را برای این مردم تا ظهور امام عصر نگهدارد
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
بعد می شود، پرفسور از شما پرسید چه کسانی از لحاظ سیاسی با قیمانده هستند، یعنی احمدی نژاد تمام شده است، و امثال ولایتی،لاریجانی،روحانی، خاتمی،ناطق،عارف، هاشمی و ... مانده اند، اینطوری که خوش بحالتان، یا نظرتان در این است، که امثال قالیباف،جلیلی،رضایی،رئیسی، و ...مانده اند، که در این صورت ایکاش یکبار به دور دوم انتخابات می رفتند، یکبار ببیش از دو میلیون رای می آوردند، ایکاش یک بیستم احمدی نژاد سال 88 رای می آوردند، ایکاش مجلس را داشتند با یک میلیون رای ، ایکاش شورای شهرها با دویست هزار رای را داشتند، پرفسور اول بدان تمام شدن چیست بعد اظهار نظر بکن، تمام شدن آن است که یک نفر را خدا تمام کند، نه آنکه الف می گوید همه دستپاچه می شوند، نه اینکه تا می آید همه دنبال سوراخ موش هستند، نه اینکه لبخند می زند، همه می لرزند، نه اینکه به استانی می رود ، یک دولت و مجلس و نماینده و استاندار و فرماندار به هم می ریزد.
Iran, Islamic Republic of
پروفسور قاسمی! رای آقای رییسی در سال ۹۶ چقدر بود؟
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
عزیزم 16 میلیون رای داشت، آنهم با کناره گیری زوری قالیباف،در ضمن من مشکلی با رییسی ندارم، ولی آیا توان 24 میلیون رای سال 88 احمدی نژاد را دارند.
Iran, Islamic Republic of
آقای قاسمی فرموده اند: ... ایکاش یک بیستم احمدی نژاد سال 88 رای می آوردند و...!!!! و بعد اعتراف می کنند که آقای رییسی ۱۶ میلیون رای آورده و لابد آرا ۵ میلیونی احمدی نژاد در سال ۸۴ و ۴ میلیونی قالیباف در سال ۸۴ و رای ۴میلیونی جلیلی در سال ۹۲ و رای ۸ میلیونی قالیباف را که ناقض نظر کارشناسی وی است را فراموش کرده اند!مجلس و شورا هم پیشکش!
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!
Iran, Islamic Republic of
رای ۲۴ میلیونی احمدی نژاد را نزدیکان احمدی نژاد و مشایی هم زیر سوال برده اند،چه برسد به دیگران!
Iran, Islamic Republic of
تو سکوت کن
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
پس اينجا مشائي مورد تاييد شماست دلال زبده اي هستيد آينده خوبي در انتظارتان است
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره !!!!!!!!!!! بنده به اقای رییسی رای دادم اما اگر احمدی نژاد بود به او رای می دادم .
Iran, Islamic Republic of
اگه احمدی نژاد کاندید بود مطمئن باشید روحانی دو میلیون رای هم نمیاورد
Iran, Islamic Republic of
از آراء باطله مشایی و احمدی نژاد در سال ۹۲ و ۹۶ و لیست دولت بهار در سال ۹۲ که آخر شد،همه چیز معلوم است...
Iran, Islamic Republic of
نوشته ها رو با دقت بخونین،بعد نظر ارتباطی بدین!
Iran, Islamic Republic of
استاد قاسمی! به دکتر احمدی نژاد بگویید بر ترس خود غلبه کند و برای انتخابات امسال لیست دولت بهار ارائه دهد،نهایت اینکه مثل سال ۹۲ از آخر اول می شوند!
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزم، اولا احمدی نژاد هرگز لیستی برای انتخابات نداده است و در هیچ دوره زمانی، و یادت هم نرود او نیاز به یک لیست ندارد...
Iran, Islamic Republic of
لیست دولت بهار با سرلیستی جناب شیخ الاسلامی-وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مسوول دفتر جناب احمدی نژاد - لیست اصول گرایان و اصلاح طلبان بود که از آخر اول شد!؟
Iran, Islamic Republic of
آب بریز اونجات
Iran, Islamic Republic of
خوب پس برو بگیر بخواب !!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
هرگز نميرد آنكه دلش زنده شد به عشق
او به اسلام زنده است سياست او را در بر ندارد او بر سياست حاكم است سياست ما عين ديانت ماست شهيد مدرس
Iran, Islamic Republic of
هركي در دوره هشت ساله براي پا برهنگان مسكن مهر ساخت و يارانه تعيين كردو دو ميليون برده شركتي را به استخدام دولت دراورد و سهام عدالت را بنيان گذاري و الي اخر حق است و يار و ياور تهي دستان فرقي هم نميكند باكي مخالف است باكي موافق عزيز دل ما است و دشمن او دشمن ما هم هست
مجید
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگر نتانیاهو هم همین کارها رو برای تو انجام بده، حق است؟؟!!!
یعنی اعتقادات او برای تو هیچ اهمیتی ندارد؟
اینکه در چارچوب نظام هست یا نیست برای تو هیچ اهمیتی دارد؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
من ميخواهم زندگي كنم ....
مجید
Iran, Islamic Republic of
جوابم رو گرفتم.
واقعیتی تلخ که طرفداران افراطی احمدی نژاد به اون اذعان کردند.
Iran, Islamic Republic of
شما را با واقعيت و به خصوص با حقيقت چكار ؟
رستي شما جانشين بابائي هستيد يا قائم مقام ممل در صراط نيوز ؟
Iran, Islamic Republic of
بله
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دكتر ميتواند مركز وحدت شود چرا كه در پي ايجاد عدالت كار هاي فراواني جهت تقسيم ثروت در بين پا برهنگان و اقشار متوسط انجام داد و شرط لازم براي تحقق وحدت اجراي عدالت است و لاغير
Iran, Islamic Republic of
ببند اون دهنت را وگرنه چك و چونه ات داغون مي كنم!!!! عدالت بي عدالت خواب آرام و شهد كام ما مفتخوران عاطل و باطل را پريشان نكن برو پي كارت!!!!*
Iran, Islamic Republic of
هركسي ثروت اين مملكت رابين تهي دستان تقسيم نكند نتوانسته و يا نخواسته عدالت را پياده كند بنابر اين ظالم و ستمگر است و با كاخ نشيننان شريك
مجید
Iran, Islamic Republic of
خودت مینویسی و خودت جواب میدی!!
روش خوبیه. البته ظاهراً.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دادن یارانه نقدی به ثروتمندان و حمایت دوباره از این کار در مصاحبه اخیر،اوج عدالت و حمایت از مستضعفان است!؟
Iran, Islamic Republic of
....
حرف بوش را تکرار کردی هر که با ما نیست تروریسته
احمد
Iran, Islamic Republic of
شماهم که حرف جرح بوش رامی زنید اوهم میگفت هرکه با ما نیست برماست
Iran, Islamic Republic of
دادش احمد مجيز گويي بكنيم خوبه عزيز دل خزانه را بردند الكي خود را خسته نكنيد
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته
محمد
Iran, Islamic Republic of
لطفا بدون حب و بغض و با علم و آگاهی در مورد مسائل اظهار نظر کنید. ....
Iran, Islamic Republic of
برادران محترم جهان نیوز
مطالب بنده را که بر پایه علمی و برگرفته از کتاب هایی در خصوص نظریه های انقلاب اسلامی بود سانسور کردید. دلیل سانسور آن باعث شد به نیت اصلی گردانندگان سایت پی ببرم.
متاسفانه هدف شما اطلاع رسانی و آگاهی دادن نیست. هدف اصلی شما تخریب آن که دشمن می پندارید و تحسین آن که دوست می شمارید به هر قیمتی و با توسل به هر حربه ای می باشد. متاسفم که نظریه های مطرح در علوم سیاسی که در کتاب های نویسندگان موافق انقلاب نیز آمده است به مذاقتان خوش نیامد و آن را سانسور کردید چرا که درج آن باعث آگاهی خوانندگان و اطلاع از نظریه های دیگر در خصوص وقوع انقلاب است.
چرا از دانستن و آگاهی واهمه دارید.

محمد. ر - دانشجوی دکترای علوم سیاسی
Iran, Islamic Republic of
جهان را با علم و دانش كاري نيست ريا و تهمت چرا ؟
Iran, Islamic Republic of
اين غير ممكن است ميزبان اين سايت خداي كينه و بغض و معلم مكر
دست شتر را از پشت بسته !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
همیشه در صدر اخبار است.
مالک
Iran, Islamic Republic of
هنوز احمدی نژاد شکایت نکرده این سایتهای مدیریت شده توسط مسلمین پیشانی پینه بسته دارنئ میندازن گردن هم!!!!

یه لحظه یادتون رفته بود که رئیس قوه قضائیه عوض شده!!

گیرم این دنیا نتونست شکایتی بکنه. اون دنیا چی میخایید بگید؟؟

همین یهودیا و مسیحیا و بی دینها هم با خودیهاشون اینکارو نمیکنن.

مسلمان نیستین حداقل ادم باشین.
Iran, Islamic Republic of
خائن خائف است
اميد
Iran, Islamic Republic of
مساله اصلي كشور احمدي نژاد نيست يه كم بصيرت داشته باشيد
جهان نیوز چرا هر روز در توهین به احمدی نژاد از هر کس و ناکس نقل قول می کنید ...
Iran, Islamic Republic of
چون کینه شتری نسبت به احمدی نژاد دارند
Iran, Islamic Republic of
داوری که بهاریه و حامی دکتر
Iran, Islamic Republic of
از يكي دو نفر هم عبور كند حجت را بر مستعضعفان تمام ميكند
Iran, Islamic Republic of
عبور خواهيم كرد فضاي دو قطب شده احمدي و طرفدارنشان كه همان تهي دستان و پا برهنگان هستند و طرف ديگر اشراف و حرافان و مماشات گران و چابلوسان و حاميان انها هستند كه باطل هستند و بايد نابود بشوند
Iran, Islamic Republic of
تهی دستان احمدی نژادی که از شدت فقر و نداری مدام در اینترنت چرخ می زنند!؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چه بي ربط در فضاي مجازي نيايم كه شما جولان بديد حتي چشم ديدن دو كامنت ما رو هم نداريد اي بخيل هاي تماميت خواه اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
تا می توانید در اینترنت چرخ بزنید،اما مدعی تهیدستی نشوید که مضحک و خنده دار است!
میلیاردها تومان بودجه فرهنگی کشور که از طریق پدر داماد در اختیار پدر عروس قرار گرفت تا برای تیم رسانه ای پدر داماد هزینه شود،عبرت آموز است!
حمایت محمود احمدی نژاد از محمود خاوری و دیگر مفسدان عبرت آموز است!
....
Iran, Islamic Republic of
بله چرخ ميزنند تا حشرات موزي را قلع و قمع كنند
Iran, Islamic Republic of
موزی یا موذی؟
Iran, Islamic Republic of
ممنون ماشاا... 1 نمره كم شد 20 دفعه از روش نوشته شود
Iran, Islamic Republic of
آب بریز اونجات
Iran, Islamic Republic of
...
فرید
Iran, Islamic Republic of
جنابان جهان نیوز که دیگر همه چیز از سر رویتان می بارد، این خبر را یک سایت کثیف دیگر دقیقا مثل خودتان، یعنی انصاف نیوز نقل کرده بود، که امروز با غلط کردن آن را اصلاح کرده است و نگفته است امیری فر گفته است و بیان کرده است فرد دیگری در تلگرام آن را بیان کرده است.ضمناً منبع جمله سایت بصیرت بوده است، این قدرت چقدر ارزش دارد که تا این حد پلید، دروغ گو، خائن و ...هستید.
Iran, Islamic Republic of
درد و بلای دکتر احمدی نژاد عزیز بخورد توی سر مخالفانش .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
با این رفتار رذیلانه مطمئن باشید دکتر احمدی نژاد روز به روز در قلب مردم عزیزتر خواهد شد .
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام خدا بر دکتر احمدی نژاد که همیشه بفکر مردم ضعیف بوده و هست .
Iran, Islamic Republic of
از زمانی که دکتر احمدی نژاد عزیز اقازاده های کثیف (ژن برتر ) و نجومی بگیران را به به زباله دان انداخت بسیاری برای او شمشیر را از رو بسته اند و هنوز هم دارند عقده هایشان را خالی می کنند . این عده قطعا باید اب یخ را بریزند اونجاشون که خیلی داره می سوزد .
Iran, Islamic Republic of
محمود تو دلاوری،حامی محمود خاوری
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر با عملکرد دولت بنفش او روسفید شد.
Iran, Islamic Republic of
محمود احمدی نژاد با حمایت دوباره از محمود خاوری روسفید شد!؟
Iran, Islamic Republic of
آب بریز اونجات
Iran, Islamic Republic of
آب كار آيي ندارد يخ بفرستيد
Iran, Islamic Republic of
...
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد معتمد ملت ایران است و با این ناجوانمردی ها تخریب نمی شود.
تاریخ معلم انسانها است.
فرض کنیم نسبتهایی که به محمود می دهند درست نباشد با عملکرد واضح او چه کنیم؟
او یک دیکتاتور به تمام معناست!
شاید برخی یادشون نباشه اما خیلیها یادشون هست که امروز وزیر نصب می کرد، فردا عزلش می کرد!
چرا؟ چون نظر مخالف رو برنمی تابید!
در دولت دومش اینقدر وزیر عزل کرد که دولت از نصاب افتاد!!!
Iran, Islamic Republic of
خرده ديكتاتور كاخ دارد ماشين اخرين مدل دارد ويلا در اطراف لندن دارد و پالت هاي يورو احمدي هيچكدام از مشخصه ها را ندارد
Iran, Islamic Republic of
احمدي عشق به ميهن و مردمش دارد از هزاران كاخ و ويلا و ماشين مطلبوبيت و ارضاي خاطرش بيشتر است
Iran, Islamic Republic of
در عوض جهان نيوز عشق به پول و بازار و سرمايه دار دارد گرانيهاي اخير او را سر مست كرده جنگهاي زركري متعدد راه انداخته و بهترين سوژه هم احمدي نژاد است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
قبلا خیلی طرفدار سایت جهان نیوز بودم ولی الان با گذاشتن اخبار درجه چندم و بی پایه و اساس و تخریب احمدی نژاد بشدت از چنین سایتی متنفرم / درود بر احمدی نژاد //هرچقدر تخریب کنید محبوبیتش بیشتره
Iran, Islamic Republic of
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
در باره آقای امیری باید بگویم آقای داوری ممکن است خود شما نیز روزی مثل امیری شوید . امیری آن روز همان داوری امروز بود. داوری گویا برای خود هیچ رسالتی جز حمایت و توجیه اقدامات و سخنان روحانی قائل نیست. راستی چرا وقتی همین امیری مدافع مشایی و احمدی نژاد بود نمی گفتید او فرد بی اهمیتی است و از نزدیکان احمدی نژاد نیست؟
Iran, Islamic Republic of
...
ناامید
Iran, Islamic Republic of
گاهی وقتها حرف راست میزنه دکتر یکی از حرفهای راستش این بود
Iran, Islamic Republic of
پس نا اميد نباش
باش تا صبح دولتت به دمد
Iran, Islamic Republic of
پیامبر اکرم فرمودند:هر چه در باره برادر مومنت شنیدی انکار کن واقای امیری فر هم اگر مدرکی واقعی دارد ارائه دهد. والعاقبه للمتقین
Iran, Islamic Republic of
ايشان كاري به پيغمبر ندارد امروزش بهشت نقد حاصل شده
Iran, Islamic Republic of
دادش كل ستارها و بهشت مال شما بالا غيرتا يك اپارتمان پنجاه متري بده مگه بهشت مال باباي شماست كه فقط بايد از شما بخريم
Iran, Islamic Republic of
من خودم مستاجرم 97 اجاره مجاني 100000 تومان ميدادم (اصطلاح مشاورين املاك ) امسال شده يك و نيم ميليون يعني 15 برابر دارم دنبال خانه ميگردم سراغ داري مرا نيز خبركن در ضمن منظور كامنت چيزي نبود كه شما درك كرديد خوب دقت كن باباي سالم زندگي كرد دنبال مال مردم نبود حريص هم نبود كه ستارگان هم مال او باشد
شعري است از حافظ سمبليك به ظاهر براي دنيا پرستي و رنگ وا رنگ شدن افراد
من كه امروزم بهشت نقد حاصل ميشود
وعده فرداي زاهد را چرا باور كنم
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
...
saeid
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ایسنا که تکلیفش معلوم است.که وابسطه به چه کسانی است.چرا بقیه مطالبی که در ایسنا منتشر می شود را منعکس نمی کنید.به نظرم با شکایت هم وقت خودشان را تلف می کنند.بلاخره دولت گرفتار سو مدیریت برای سیل است.باید یکی بیاید یک کاری بکند.خاطره گویی دوباره شروع شد.یک مدتی بود متوقف شده بود.یکی نیست با این اقا بگوید چرا همان زمان نگفتی.؟خدا را شکر داردید به اخر خط می رسید پدر مردم را دراوردید چپ و راست.شما هم سانسور کنید.انشاالله بدتراز رسانه های سانسور چسی دوران طاغوت سر شما بیاید.
Iran, Islamic Republic of
مشخص شد که موضوع دروغ است همین کافی است و در صد ارادت بالاتر . خدا را شکر .همین
Iran, Islamic Republic of
...
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
......
Romania
روز به روز محبوبتر
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
محمود مشایی نژاد خدا رو هم انکار کنه مهم نیست چون نه خودش مهمه نه او دوتا شیطون چپ و راستش...جریان عظیم انقلاب خار و خاشاک رو له میکنه و به راهش ادامه میده..
Iran, Islamic Republic of
بسوز كه سوز تو كارها بكند
Iran, Islamic Republic of
شما ها مهم نيستيد اي دجال هاي دلار
Iran, Islamic Republic of
بلانسبت دجال ! دجال شرف دارد به اينها
ایرج
Iran, Islamic Republic of
جناب امیری فر ! احمدی نژاد چوب مطرح کردن امثال تو رو می خورد...
ایرج
Iran, Islamic Republic of
چرا بقیشو سانسور کردید ؟!
گفتم شما ها قبل و بعد از احمدی نژاد چیزی نبوده و نیستید .
این سانسور کردن داشت ؟!
Iran, Islamic Republic of
....
رر
Iran, Islamic Republic of
حرفهاي اميري فرد درست است مگر مشاعي جلوي سفارت انگليس راي دادگاه را پاره نكرد!؟
Iran, Islamic Republic of
آره
پاره کرد.
اما ربطش به ارتباطات چیه؟
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
اربابت خيلي ناراحت شد؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد= مردم
Iran, Islamic Republic of
...







بوسجين
Denmark
...
علی رضا براتی
United Kingdom
فتنه ها را با بصیرت به فرموده رهبری پشت سر بگذاریدو با بی بصیرتی دچار فتنه ها نشوید وبه ان دامن نزنید
Iran, Islamic Republic of
شنيد جهان ؟ يا نرود ميخ آهني در سنگ؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
هر چه قدر افرادی ضعیف و ناتوان و زار نسبت به : دکتر احمدی نژاد عزیز بدگویی بکنند مطمئن باشند که خودشان به خفت و خواری بیشتر خواهند افتاد و محبوبیت دکتر نزد مردم بیشتر خواهد شد .