کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محور راور-مشهد تا اطلاع ثانوی مسدود است

25 فروردين 1398 ساعت 21:37

فارس نوشت: فرماندار راور با اعلام مسدود بودن محور راور-مشهد تا اطلاع‌ ثانوی گفت: تمام امکانات برای اسکان مسافران در شهر راور فراهم شده است.


به گزارش جهان نیوز، با اشاره به مسدود بودن محور راور – مشهد به دلیل طغیان رودخانه و شکستگی پل اظهار داشت: با توجه به اینکه این مسیر تا فردا صبح بازگشایی نخواهد شد، تمام امکانات برای اسکان مسافران در مدارس، مهمانسراها و سالن‌های ورزشی شهر راور فراهم شده است.

وی بیان داشت: خودروهایی نیز که در مسیر قرار داشتند با هماهنگی به عمل آمده با هلال‌احمر، ارزاق عمومی شامل آب، پتو و کنسرو برای آنها ارسال شده تا امشب را بگذرانند و فردا صبح به مسیر خود ادامه دهند.

فرماندار راور با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی برای امدادرسانی به مسافران و خودروهای جاده راور – مشهد هماهنگ و آماده هستند، عنوان کرد: کیلومتر 50 این مسیر به دلیل طغیان رودخانه، آب در سطح جاده جریان دارد و پل کالیشور در کیلومتر 80 نیز شکسته شده است.

اژدری در خصوص وضعیت دیگر مناطق شهرستان راور بیان کرد: در حال حاضر مشکل خاصی در این شهرستان وجود ندارد و تنها ابتدای صبح ورودی شهرستان به دلیل طغیان رودخانه مسدود شده بود که با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.


کد مطلب: 681680

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/681680/محور-راور-مشهد-اطلاع-ثانوی-مسدود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com