کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۳ محور خراسان جنوبی مسدود شد

25 فروردين 1398 ساعت 21:26

مهر نوشت: جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی و راه‌های روستایی استان در پی وقوع سیلاب خبر داد.


به گزارش جهان نیوز، سرهنگ محمد باقر توفیقی نیا اظهار داشت: در حال حاضر محورهای درح به ماهیرود، سربیشه به درمیان حدفاصل روستای حسین آباد به دستگرد، محور دیهوک سه راهی راهداران به راهور حدفاصل کیلومتر ۱۳۵ دیگ رستم به راهور، محور بشرویه به دیهوک بعد از روستای ارسک به سمت دیهوک به دلیل جاری شدن سیلاب و روان آب در سطح جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی بیان کرد: همچنین در حال حاضر محور روستایی عشق آباد به ده محمد و بردسکن، محور روستایی دیهوک به پی کوه، محور اختصاصی طبس به معدن پرورده، محور روستایی خرو و ازمیغان، محور روستایی آهنگران به همت آباد، محور روستایی حاجی آباد به آبیز و کال شور در شهرستان زیرکوه و کیلومتر ۶۰ محور طبس به اصفهان به دلیل جاری شدن سیلاب و روان آب تا اطلاع ثانوی مسدود است.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اضافه کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی می‌طلبد که رانندگان بیش از پیش قوانین رانندگی را رعایت کنند چراکه رانندگی در جاده لغزنده تفاوت زیادی با رانندگی در شرایط عادی دارد.

توفیقی نیا با تأکید بر اینکه سیلاب تماشا ندارد، عنوان داشت: هم استانی‌های عزیز چنانچه به مناطق سیلابی برخورد کردند لازم است سریعاً از محل دور شوند چراکه آب خروشان زمین‌های اطراف را سست کرده و به راحتی می‌تواند افراد حاضر در صحنه را غافلگیر کند.

وی از مردم خواست تا از سفرهای غیرضروری جدا پرهیز کنند و قبل از سفر حتماً از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کرده و در طول سفر نیز قوانین رانندگی را رعایت کنند.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین از رانندگان درخواست می‌شود به توصیه راهداران و مأموران پلیس راه توجه کرده و اصرار به تردد و عبور از مسیر سیلاب نداشته باشند.


کد مطلب: 681678

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/681678/۱۳-محور-خراسان-جنوبی-مسدود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com