پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳

تقریظ رهبرانقلاب بر کتاب «در کمین گل سرخ»

يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 681659
هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره‌ امیر سپهبد شهید علی صیادشیرازی و انتشار تقریظ حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای بر کتاب «در کمین گل سرخ» از سوی مؤسسه‌ پژوهشی ـ فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
تقریظ رهبرانقلاب بر کتاب «در کمین گل سرخ»
به گزارش جهان نيوز، در آستانه‌ی فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره‌ی امیر سپهد شهید علی صیادشیرازی و انتشار تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «در کمین گل سرخ» از سوی مؤسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.گ

این مراسم روز سه‌شنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۰.۳۰ صبح در قطعه‌ی ۲۹ گلزار شهدای بهشت‌زهرا سلام‌الله‌علیها تهران و در جوار مزار شهید صیاد شیرازی با حضور عموم علاقمندان، جمعی از همرزمان این شهید و فعالان حوزه‌ی ادبیات و هنر دفاع مقدس برپا می‌شود.

پیش از این، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در هفت ویژه‌برنامه‌ی پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، ضمن انتشار یادداشت‌های رهبر انقلاب بر کتاب‌‌هایی در موضوع فرهنگ جهاد و مقاومت، به تجلیل از راویان، نویسندگان و دست‌اندرکاران این آثار پرداخته بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *