جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱۰

جشن تولد لاکچری منجر به مرگ شد

يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 681624
حدود ساعت 2 بعدازظهر پنجشنبه 22 فروردین به‌دنبال خبر مرگ پسر 24 ساله‌ای به نام آرمین در محدوده مرکز آموزشی بالگرد در کرج به پلیس اعلام شد.
جشن تولد لاکچری منجر به مرگ شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایران ، نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد آرمین که سوار بر بالگرد آموزشی بوده بر اثر اصابت پره‌های بالگرد به سرش جان باخته است. همزمان با اعلام این خبر به بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان پلیس، تیم جنایی راهی محل حادثه شدند و به تحقیق از خلبان بالگرد و دختر جوانی پرداختند که همراه آرمین بود.

دختر جوان گفت: من و آرمین نامزد بودیم. او می‌خواست برایم جشن تولدی رؤیایی و خاطره‌انگیز ترتیب دهد به همین خاطر قرار شد با اجاره یک بالگرد سوار بر آن در آسمان شهر پرواز کنیم. وقتی سوار بالگرد شدیم آرمین کیک تولدم را در حالی که شمع‌هایش را روشن کرده بود مقابلم گرفت و من هم آن را فوت کردم. دقایقی بعد آرمین با خوشحالی سرش را از پنجره بیرون برد تا عکس سلفی بگیرد اما نمی‌دانم چه شد که ناگهان سرش با پره بالگرد برخورد کرد و....

سرهنگ نادربیگی - رئیس پلیس آگاهی استان البرز - با اعلام این خبر گفت: بر اساس تحقیقات اولیه این حادثه زمانی رخ داده که خلبان هنگام برگشت به پایگاه بر اثر مایل شدن بالگرد به سمت راست و به خاطر نزدیک شدن بیش از حد پسر جوان به پره‌های بالگرد سرش با پره‌ها برخورد کرده و جان باخته است. در حال حاضر خلبان این بالگرد بازداشت شده و تحقیقات بیشتر برای روشن شدن جزئیات این حادثه ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
منظور از نامزد همون دوست دختر و دوست پسر شدن خلاف شرع و اخلاقه که در کمال تاسف بعد از جنگ بازم توی جامعه ما رواج پیداکرد و نهادینه شد
Netherlands
منظورشو فهمیدی حکم هم صادر کردی
Iran, Islamic Republic of
کار غیر عقلانی کردن این تبعات رو هم داره
United States
تولدت مبارک!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خدایا سر اشراف و پولدارهایی که حق مردم رو خوردن با پره هلیکوپتر یا هر چی که خودت صلاح میدونی قطع کن
Iran, Islamic Republic of
قشنگ بود. ایول!
تو مملکتی که نصف خونه های مردمش را روی زمین سیل برده است، یکی مثل این مرحوم مرفه بیدرد، توی آسمون جشن تولد میگیره.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا به خدا هر چی درد تو این مملکته به خاطر یه عده آدم بی درد و مرفهه
مجید سرابی
جهت اطلاعتان در جریان سیل اخیر در حال حاضر 200 هزارنفر درگیر سیل هستندکه می شود 3دهم درصد از کل جمعیت ایران یعنی کمتر از یک درصد ، اونوقت شما این آمار نصف ملت را از کجا آورده اید .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دست خداوند صدا ندارد