پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

نیاز به پوشک و شیرخشک در مناطق‌ سیل‌زده

يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 681611
معاون غذا و داروی استان لرستان با اشاره به اینکه کمبود خاص دارویی در مناطق درگیر سیل وجود ندارد، گفت: نیاز به تأمین لوازم بهداشتی مانند پوشک و شیرخشک همچنان وجود دارد.
نیاز به پوشک و شیرخشک در مناطق‌ سیل‌زده
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رضا سپهوند با اشاره به وضعیت تأمین اقلام موردنیاز مناطق سیل زده، اظهار کرد: همزمان با وقوع سیل در روز 13 فروردین؛ دارو، نیازسنجی تجهیزات و شیرخشک از مناطق درگیر سیل انجام و با آماده باش شرکت‌های تولید، پخش و توزیع، تأمین شد.

وی افزود: یک شرکت تولیدکننده 7200 قوطی شیرخشک موردنیاز شهرستان پل‌دختر را تأمین و یک کامیون دارو و تجهیزات پزشکی از راه زمینی در استان، تأمین و توزیع شد.

معاون غذا و داروی استان لرستان با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبودهای دارویی در استان کنترل‌شده است، عنوان کرد: نیازهای دارویی و عمومی بیماران خاص، پیوندی و صد مورد داروی موردنیاز اشخاص، مانند انسولین نیز تأمین‌شده است.

وی بابیان اینکه سعی می‌شود نیازهای سیل‌زدگان به دارو و لوازم بهداشتی در کوتاه‌ترین فرصت پاسخ داده شود، گفت: کمبود حادی در این مدت نداشته‌ایم اما نیاز به تأمین لوازم بهداشتی مانند پوشک و شیرخشک همچنان وجود دارد.

سپهوند تصریح کرد: لیست نیاز به دارو، تجهیزات و شیرخشک، تهیه و برای سازمان‌ها، ارگان‌ها و استان‌های شیراز، اراک و دانشگاه‌هایی که برای کمک‌رسانی اعلام آمادگی کرده‌اند، ارسال‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: لیست نیاز به تجهیزات سرمایه‌ای نیز برای تأمین اعلام‌شده است و برای کنترل کمبودها نیاز به پشتیبانی تأمین اقلام موردنیاز، وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...