کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از سریال توقیفی کمال تبریزی چه خبر؟

25 فروردين 1398 ساعت 11:35

بازیگر نقش «سعدی» سریال «الف ویژه» گفت: واقعا درباره ادامه ساخت سریال بی‌خبرم و تا به الان هم نمی‌دانم که بالاخره قرار است تولید آن به کجا منتهی شود.


به گزارش جهان نیوز، سریال «الف ویژه» تازه ترین سریال در دست ساخت کمال تبریزی پس از کشمکش های ایجاد شده در سال اخیر گویا همچنان با نظر منفی تلویزیون مواجه است.

این سریال که قرار بود برای کنداکتور ماه رمضان امسال، یعنی کمتر از یک ماه دیگر و برای پخش از شبکه یک سیما در این ایام تولید شود، با اظهارنظر رسمی مدیران سیما مبنی بر کیفیت پایین آن متوقف ماند؛ تا جایی که طبق خبرهای رسیده این سریال، کنداکتور رمضان را نیز از دست داده است.

در همین راستا حسین محجوب که نقش اصلی «الف ویژه» را بازی می‌کرد به دانشجو گفت: درخصوص ادامه ساخت سریال من هم بیخبرم و تا به الان هم نمیدانم که بالاخره قرار است تولید آن به کجا منتهی شود.

این بازیگر ادامه داد: به قول معروف روند ساخت سریال «الف ویژه» خوابیده است؛ به نوعی من هم مثل کلیت سریال، بلاتکلیف مانده ام.

محجوب همچنین اعلام کرد؛ با این اوضاع بزودی قرار است مشغول بازی در یک فیلم سینمایی شوم و در همین روزها هم برای فیلمبرداری عازم لوکیشن‌هایی در شمال کشور خواهم شد.

گفتنی است ساخت سریال «الف ویژه»، برخلاف خبرهای احتمالی مبنی بر مشکلات مالی اما به دلیل اختلاف مدیران سیما بر سر کیفیت پایین سریال، متوقف مانده است؛ این درحالی است که این سریال را برای پخش در ایام رمضان درنظر گرفته بودند که با این روند، در مورد ادامه ساخت آن نیز تردید وجود دارد.

حسین محجوب بازیگر نقش اصلی این سریال در ژانر کمدی است که در نقش «سعدی» شاعر برجسته قرن هفتم هجری به ایفای نقش پرداخته است. در این سریال نادر فلاح در نقش مهران، فریبا متخصص در نقش همسر سابق مهران به ایفای نقش پرداختند. این سریال زائیده تخیل نویسنده است و در زمان حال اتفاق می‌افتد، ‌ اما سوژه بک گراندی در تاریخ دارد که مخاطب را با فلش بکی به گذری تاریخی می‌برد.

داستان این سریال درباره فردی به نام مهران است که بازیگر است اما از آندسته بازیگرانی است که هیچ‌گاه نقش‌های اصلی به وی پیشنهاد نمی‌شود تا اینکه یک روز نقش سعدی به او پیشنهاد می‌شود اما یک شب سعدی در خواب به سراغ او می‌آید، اما مهران به حرف‌های او بی توجهی می‌کند و همین منجر به رخ دادن اتفاقاتی جالب می‌شود.

«الف ویژه» به نویسندگی حامد افضلی سریالی ۲۶ قسمتی است که لوکیشن اصلی، قصری مربوط به زمان امیرنصر سامانی در قرن ۴ هجری در باغی حوالی کرج ساخته شده و تمامی لوکیشن‌ها در تهران و اطراف تهران قرار داشتند.

منبع:خبرگزاری دانشجو


کد مطلب: 681595

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/681595/سریال-توقیفی-کمال-تبریزی-خبر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com