جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

شمار قربانیان سیل به ۷۶ نفر رسید

يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 681586
شمار قربانیان سیل به ۷۶ نفر رسید
به گزارش جهان نيوز، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: با درگذشت ۵ نفر در حوادث سیل استان خوزستان و یک نفر در استان ایلام، کشته‌های سیل اخیر در کشور به ۷۶ نفر رسید.

 احمد شجاعی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور اظهار داشت: با درگذشت ۵ نفر در حوادث سیل استان خوزستان و یک نفر در استان ایلام، تعداد کشته‌های سیل اخیر در کشور به ۷۶ نفر رسید.

وی گفت: ۵ نفر از هموطنان با مشخصات فرزاد عالیوند (۴۰ ساله - شهرستان مسجد سلیمان)، حسین نیسی (۱۸ ساله - شهرستان شوشتر)، قاسم ضمیری (۱۷ ساله - شهرستان الهایی)، عنایت حسن پور (۳۹ ساله - شهرستان پلدختر) و یک مرد مجهول الهویه (شهرستان اهواز)، ۵ نفری بوده‌اند که در سیل خوزستان، جان خود را از دست دادند.

شجاعی افزود: یک زن مجهول الهویه (سن ۲۵ تا ۳۰ سال) نیز در بخش هلیلان رودخانه سیمره استان ایلام به پزشکی قانونی این استان ارجاع شد که با اضافه شدن وی، آمار فوتی‌های سیل در استان‌های کشور به ۷۶ نفر رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اعتراض
Iran, Islamic Republic of
چه کسی مجوز ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها را صادر می‌کند؟/ مسئولان درسایه سکوت دولت، دولتمردان و نمایندگان مجلس!