چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۰
۲۵۸
یک سایت اصلاح‌طلب به نقل از امیری‌فر مدعی شد:

خودم در جلسه ولنجک بودم که گفت انقلاب کار انگلیس بوده/ احمدی‌نژاد حتی به آقا هم کنایه‌های توهین‌آمیز داشت+ تکذیبیه!

شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 681449
حجت‌الاسلام امیری‌فر، روحانی نزدیک به محمود احمدی‌نژاد در دوران ریاست‌جمهوری‌اش، برخی اظهارات جنجالی او را تایید کرد.
خودم در جلسه ولنجک بودم که گفت انقلاب کار انگلیس بوده/ احمدی‌نژاد به آقا هم کنایه‌های توهین‌آمیز داشت
به گزارش جهان نيوز، یک سایت اصلاح طلب مدعی شد: «عباس امیری‌فر» از روحانیون نزدیک به احمدی‌نژاد در دوره ریاست‌جمهوری در یادداشت ارسالی به انصاف‌نیوز حرف‌های منسوب به احمدی‌نژاد که انقلاب سال ۵۷ را کار انگلیس خوانده تأیید کرد؛ در حالی که مشاور احمدی‌نژاد آن را تکذیب کرده است.

حجت‌الاسلام امیری‌فر در متن درباره نقل قولی از احمدی‌نژاد در جلسه‌ای خصوصی که گفته «انقلاب کار انگلیس بود» مدعی شد: «سلام برادران عزیزم. بنده خودم در این جلسه در ولنجک حضور داشتم و بدتر از موارد فوق را گفتند و به دلیل توهین ایشان آن جلسه را ترک کردم و مقدمه قطع ارتباطم با ایشون شد. حالا مختارید باور کنید یا نکنید و به قول ما طلبه‌ها فلک‌الخیار. اگر نگاهی به مصاحبه‌ای اخیرش بکنید بدتر از این حتی به حضرت آقا کنایه‌های توهین‌آمیز هم داشتند!

الله‌اکبر از انسان. چه جور موجودیه. انسان میتونه از فرش به عرش برسه مثل ادواردو انیلی و مالکوم ایکس که جز شهادت چیزی نصیبشان نمیشه یا میشه از عرش به فرش رسید مثل همین موجود عجیب که از رزمندگی و سرباز ولایت به جانوری عجیب میرسه.

خدا رحممان کند و به فکر دعای پیامبر عظیم‌الشان‌مان می‌افتیم که نیمه‌های شب دعا می‌فرمایند که الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابداً. ایشون بعد از نهی ارشادی حضرت آقا برای کاندیدا شدن ریاست‌جمهوری و رد صلاحیت بی‌سابقه شورای نگهبان به اتفاق آرای ۱۲ نفر فقها و حقوقدان‌ها کینه عجیبی از نظام و مقام معظم رهبری گرفته است!

باکمال افتخار به همه اعلام می‌کنم اینجانب شیخ عباس امیری‌فر، عضو رسمی سپاه پاسداران با رتبه ۱۹ معادل سرلشکری بوده و در حال حاضر بازنشسته هستم.»

تکذیب اظهارات منسوب به احمدی‌نژاد درباره انقلاب
روز گذشته سایت «انصاف‌نیوز» خبری مبنی بر تایید اظهارات منسوب به محمود احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه «انقلاب ۵۷ کار انگلیس بوده است» از سوی عباس امیری‌فر از روحانیون نزدیک به رئیس جمهوری سابق منتشر کرد.
به گزارش ایسنا، این سایت خبری ساعاتی بعد در توضیحی نوشت: «در خبر اولیه، کل متن در قالب موضع آقای امیری‌فر آمده بود در حالی که بخشی از آن، موضع شخصی دیگر در یک گروه تلگرامی بوده است. همچنین تصریح می‌شود که منبع جمله‌ی نسبت داده شده به احمدی‌نژاد، سایت بصیرت بوده است، اما برداشت برخی این بوده که این جمله را آقای امیری‌فر گفته است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه قولی به شما دادند.شک نکنید.خیلی دور نیست یک پست و مقامی هم به این اقا می دهند
Iran, Islamic Republic of
تو این مملکت همه دنبال پست و مقامن . کی نیست ؟...
سوال
Iran, Islamic Republic of
از این حاج آقا باید سوال کنیم اگر دکتر احمدی نژاد معتقد بود که انقلاب کار انگلیس بود !!! چرا انقلابی عمل می کرد بطوریکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که در دولت نهم و دهم انقلاب به ریل اصلی خودش بازگشته بود.
Canada
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
گاو نه من شیرده شنیدی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر احمدی نژاد مرد خدا،به خدا مرد بود،شرافت داشت،یاور مظلومان بود
Iran, Islamic Republic of
وزرا و افراد زیر دست کارآ مد بودند ایشان با بدان بنشست در نتیجه خاندان نوبتش گم شد
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره!!!!
کلمه انقلاب بمعنی تحوله که در همون معنا بکار رفته
Iran, Islamic Republic of
البته دولت نهم را گفتند با همه اينها لاريجاني و توكلي از مخالفان سر سختش بودند و نهايت تلاش را كردند كه دور بعد انتخاب نشود و اين روند ادامه نيابد خب رياست به دست مشاعي ها افتاد و دولت دهم حسابي زمين گير شد و آنها به آرزويشان رسيدند
خم
Iran, Islamic Republic of
شما سخنان حضرت آقا در هفته دولت سال 1391 و نیز دیدار پایانی دولت دهم با ایشان را خوانده اید؟؟؟
خوب است که حضرت آقا تاکید موکد کرده اند : حرف من را از زبان خودم بشنوید؛ وگرنه مدعیان ولایتمداری چه تحریفاتی که بکار نمی بستند!!
پناه بر خدا
;;;
Iran, Islamic Republic of
دکتر در ایام اخیر ریاست جمهوری وبعد از رئیس جمهوری اینگونه شدند
Iran, Islamic Republic of
دیندار وانقلابی واقعی
تهمت ممنوع
Iran, Islamic Republic of
خیلیها هستن که دنبال پست نیستن
حتما
Iran, Islamic Republic of
حتما احمدی نژاد دنبال پست نیست که این قدر طرفداریشو می کنید!!!!!
منصور
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد از پست و موقعیت خودش هرگز سوء استفاده نکرد و فقط بدنبال خدمت به مردم بود.
Iran, Islamic Republic of
به حضرت محمود و حضرت اسفندیار (سلام البهاریون علیهما) ایمان آورید،باشد که رستگار شوید!
Iran, Islamic Republic of
آب بریز اونجات
Iran, Islamic Republic of
سوزش های بهاری بهاری ها درمان نمی شود،حتا با تکذیب هاله نور !
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از میلیاردها تومان بودجه فرهنگی کشور که از طریق پدر داماد در اختیار پدر عروس قرار گرفت تا برای تیم رسانه ای پدر داماد هزینه شود،می توان پدر داماد و پدر عروس را شناخت!
Iran, Islamic Republic of
چرا كساني هستند كه به دنبال دنيا و ما فيها نيستند فقط و فقط خدا را در نظر دارند همچون لاريجاني ها توكلي و نادران و باهر و زاكاني و... سرمايه داران بازار و دوستان آمريكا و انگليس و استعمار و پادوي آنها جهان نيوز آماتور البته با مزد و بي منت خب مامور است و معذور عيال وار است
United Arab Emirates
پناه بر خدا از شما احمدی‌نژادیها که واقعاً مصداق« صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لاَ يَعْقِلُونَ‌» شدید!
هنوز در مورد قهر این آقا با ولی فقیه و ١١ روز خونه نشینی نه خودش جواب داده نه شماها جواب دارید! فقط ٢ متر زبون طرفداری احمقانه دارید!!
مواظب باشید« كَالأنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ» نشید...
Iran, Islamic Republic of
اکثریت ملت حامی احمدی نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
فرقه ی رجوی مدعی است که اکثریت ملت با آنهاست و مسعود را رهبر ایران می نامیدند و همسر مسعود را رییس جمهور ایران!؟
فرقه بهاری مدعی است که اکثریت ملت با آنهاست و لابد اسفندیار رهبر و محمود رییس جمهور ایران!؟
فرقه پهلوی هم مدعی است که اکثریت با آنهاست!؟
زم و حسینی هم مدعی اکثریت هستند!؟
ترامپ و پمپئو و نتانیاهو هم مدعی هستند!؟
دلقک های بهاری،فراری،آمریکایی و اسراییلی،شما امید مایید!؟
Iran, Islamic Republic of
اینکه کاری نداره امتحانش ساده است یه انتخابات برگزار کنید مردم نظرشان را اعلام میکنند چه کسی را میخواهند
Iran, Islamic Republic of
بچه گانه حرف نزنید . حرف بی پشتوانه و نجویده بیرون دادن نتیجه اش همین است . کحا مسئله کشور احمدینزاد است که نظام بیاید و انتخاباتی بگذارد که احمدینژاد برخلاف قانون - انهم بواسطه عملکرد خودش و حریم شکنی های غیر اصولی که تابحال کرده - تایید صلاحیت شده و شرکت کند؟ پس تکلیف سائر عناصر رد صلاحیت شده چه می شود ؟ انها هم بیایند یا فقط محمودجان تخم دوزرده کرده و مستثنی است ؟ بعدش هم شما کی هستی و چه اطلاعات اماری موثقی از میزان محبوبیت این اقا دارید ؟ اگر ماخذت فقط حدسی در مورد کف جامعه است که برعکس ،ما که چنین زمینه ای را نمی بینم .در جواب فوراحاضر جوابی نکن که حتما ما با تدبیریون و اصلاح طلب هاو قشر مرفه شمال شهر نشین می پریم .اینطوری نیست . به همان اندازه که با این فرد لجباز مخالفم وضعیتم با انهایی که اسم بردم نیز به همان ترتیب است .
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم دکتر احمدی نژاد بر ترس خود غلبه کند و امسال برای انتخابات مجلس لیست ارائه دهد تا شاید افتضاح لیست دولت بهار در سال ۹۲ که آخر شد،پاک شود...
Iran, Islamic Republic of
حواستون باشه اکثریت یه زمانی حرف امام علی .ع. گوش نکردن کردن رفتن سمت معاویه حرف امام حسن .ع.گوش نکردن رفتن سمت معاویه اکثریت بودن وهستن در طول تاریخ بشریت که حرف خدا را گداشتن زمین حرف ابلیس گوش میدن واجرا میکنن پس گول اکثریت نخورید
Iran, Islamic Republic of
مگه تو وکیل مردمی اکثریت هر چه خواستند باید همان شود
بودن
Iran, Islamic Republic of
حامیش بودن اما الان اکثریت نیستن
محمدادیب
Iran, Islamic Republic of
اکثریت مردم طرفدارمن هستند. من محمدادیب اگر بیایم بالا 90 درصد رای می اورم . به حرف که باشد همه چیز می شود گفت . یکی از مضحک ترین حرفهایی که این چند نفرزنبلیلیه میزنند همین است . اکثریت ملت حامی احمدینژاد هستند ؟!!! تمامی شواهد میدانی و نظر افکارعمومی را فراموش کردین و این حرف های بچه گانه را می زنید . این حرف ها خیلی بچه گانه است . خدا محموداحمدینژاد را هدایت کند . این بابا با همه دعوادارد .فرقی هم نمی کند . فقط در هردوره سوژه تغییر می کند . حرف هایش راجع به امریکا و اروپا هم علی الظاهر خصلتی بوده است و نه ریشه ای. یکی از دلایل سرکارامدن حسن روحانی عملکردهمین ادم است
پ ن : سایت محترم جهان نیوز : با سلام و احترام .ضمن تشکر از مقالات خوب و جهت گیری سیاسی صحیح آن سایت اگر خواستید سخنان مرا تقطیع کنید لطفا اصلا چاپ نفرمایید . عدم چاپ نظر نظردهنده صلاح سایت شما و با توجه به شرایط ، در برخی از موارد قابل درک و احترام است . لیکن سانسور تقطیعی آن بی احترامی به نویسنده و مخاطب می باشد.
بیا بیا!
Iran, Islamic Republic of
بیا ادیب جان؛ بیا عزیزدل برادر؛ بیا تا جزو آن بالای 90درصدی باشیم که بهت رای می دهیم.
این بنده حقیر زنبیلی - پوشه ای نه ها؛ زنبیلی!- فکر می کردم سال 96 چوب خشک هم جلوی بعضی ها رای میاورد. تازه شم فکر می کردم تمامی شواهد میدانی و نظر افکار عمومی همینه که هست!! نمی دونستم زمین کجه و چوب خشک هم حریف عملکرد همین آدم نمی شه!!
حامی
Iran, Islamic Republic of
مسئله خانه نشینی یک مسئله پدر و پسری بود و به شماها مربوط نیست .
مربوط نیست؟!
Iran, Islamic Republic of
به مردم کشورش مربوط نیست پس به کی مربوطه؟!
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
Netherlands
وَالَّذِينَ هُمْ لِأَمَانَاتِهِمْ وَعَهْدِهِمْ رَاعُونَ
اگر این نکته امامت بوده ، پس روش امانت داری ترک شده.
اگر این نکته در جمع ذکر شده ، باید مدارک و شواهد دیگری ارائه شود.
نهایتاً ، فرضاً از هر نظر این نقل قول بی عیب باشد ، چرا بعد از اینهمه سال افشاگری؟ بهتر می دانید که نمی بایست خود را در معرض اتهام قرار دهید تیمسار. از علی(ع) آموز اخلاص عمل.
Iran, Islamic Republic of
مدرک همین رفتارهای اشتباه احمدی نژاد کم بیراه نرفته ضررش برا نظام وکشور با اصلاح طلبا هیچ فرقی نداره
Netherlands
با عرض سلام
فقط رمانتیست های ایدهآلیست انتظار تکامل صد در صد از انسانهای معمولی دارند. معصومین ، به اعتقاد شیعیان ، فقط چهار ده وجود پاک و مقدس هستند ، کسی که کار می کند اشتباه هم می کند و نهایتا تنها خدای عالم و آدم استکه از راز سینه ها آگاه است. تحلیل این مسئله /مشکل/واقعیت در مقابله با لاریجانی ها و افشاگری در مجلس ، پارادایمهای دیگری را ارائه می دهد. موضوع حمله به یک و دفاع از دیگری نیست ، موضوع این استکه با یک غوره سردی و یک مویز گرمی مان نشود و در پای صندوق انتخابات آتی فریب سایه جنگ یا خرابیهای مهر را نخریم و نخوریم .
با تشکر و التماس دعای خیر .
Iran, Islamic Republic of
داداش! نرود میخ آهنین در سنگ.
طرفدارای این بابا مصداق واقعی خوارجند.
وجدانا" اگر آیه خدا بر علیه این آدم نازل می شد، این قبیل آدمها از خدا ایراد میگرفتند نه از (به قول خودشان) "مموتی"!
خدا نکند روی سینه کسی را خداوند مهر کند، که دیگر امیدی به نجات او نیست.
امیرمومنان علی (ع) در کلامی زیبا و گهربار میفرمایند: " مرد را به حق بسنجید، نه حق را به مرد".
یا علی.
United Arab Emirates
تاریخ اسلام را برای اغراض شخصی خراب نکنید لطفا چون می شود در مقابل استناد شما و خوارج قضیه میثم تمار را ذکر کرد که در زندان زبان حقش را به جرم باطل و کفر گویی بریدند و به دار آویختند آن هم نه در زندان دشمنان مسلمین بلکه در زندان مسلمین در صورتی که همه می دانیم که میثم کاملا حق بود اما تکفیر شد شهید شد لطف کنید برای حوادث تاربخی از دیدگاه شخصی خود تعیین مصداق نکنید که خودش می تواند بزرگترین خسارت را به دین اسلام و انقلاب بزند گذر زمان خودش در عملکرد همه چیز را نشان خواهد داد و مردم خود قضاوت خواهند کرد چرا که حق آمدنی و باطل نابود شدنی است اگر چه خودش را در لباس حق مخفی کرده باشد.
Iran, Islamic Republic of
میثم تمار هاله نور می دید و ۸سال رییس حکومت بود و فساد ها و اختلاس بسیار در دوره اش شکل گرفت و ایشان از مفسدان حمایت می کرد!!!!
میثم تمار ۱۶ میلیارد درهم برای خرما فروشی اش از بیت المال برداشت و دینار و درهم بسیار از بیت المال برای تبلیغات خود هزینه کرد!!!!
....
Iran, Islamic Republic of
چی میگی داداش میثم تمار رو با کی قیاس میکنی,حرف میخوای بزنی بزن ولی قبلش فکر کن.
میثم از یاران واقعی حضرت امیر ع بود
United Arab Emirates
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم عَبَسَ وَتَوَلَّى ﴿۱﴾ چهره در هم كشيد و روى گردانيد (۱) أَنْ جَاءَهُ الْأَعْمَى ﴿۲﴾ كه آن مرد نابينا پيش او آمد (۲) وَمَا يُدْرِيكَ لَعَلَّهُ يَزَّكَّى ﴿۳﴾ و تو چه دانى شايد او به پاكى گرايد (۳) أَوْ يَذَّكَّرُ فَتَنْفَعَهُ الذِّكْرَى ﴿۴﴾ يا پند پذيرد و اندرز سودش دهد (۴) أَمَّا مَنِ اسْتَغْنَى ﴿۵﴾ اما آن كس كه خود را بى ‏نياز مى ‏پندارد (۵) فَأَنْتَ لَهُ تَصَدَّى ﴿۶﴾ تو بدو مى ‏پردازى (۶) وَمَا عَلَيْكَ أَلَّا يَزَّكَّى ﴿۷﴾ با آنكه اگر پاك نگردد بر تو [مسؤوليتى] نيست (۷)
United Arab Emirates
از زندگی آموختم تا با کفش کسی راه نرفتم؛رفتنش را قضاوت نکنم..شخصی در ڪاباره میمیرد

و شخصی دیگر در مسجد

شاید اولی برای نصیحت داخل رفته بود

و دومی برای دزدیدن ڪفشها

پس انسانها را به میل خود قضاوت نڪنیم
United Arab Emirates
هیچ کس اونقدر بی گناه نیست

که بتونه زندگی دیگران رو قضاوت کنه

پس سکوت لطفا...
Iran, Islamic Republic of
استاد!نوشته های خود را چندین مرتبه با تحمل و تامل بخوانید،امید است به تناقضات خود پی ببرید!
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
قضاوت و پیش داوری درباره

یک شخص،

مشخص نمی کند

او کیست؛

مشخص می کند

شما کیستید...!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تو خوابی . شما که میگید احمدی نژاد را کسی قبول نداره یه انتخابات برگزار کنیدتا مردم نظرشان را بگویند چرا میترسید
Iran, Islamic Republic of
به دکتر بگین شجاع باشه و از ترس مرگ خودکشی نکنه و برای انتخابات امسال مجلس لیست بده،فوقش باز مثل سال ۹۲ لیستش از اول آخر میشه!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
چرا فکر می کنی تو حق هستی . یک اپسیلون فکر کن اگه حق باتو نباشه اونوقت مصداق ظالمین هستین و از اینکه این همه ظلم بر این بنده خدا روا داشتین منتظر عذاب. و قهر خدا باشین .
Iran, Islamic Republic of
بروید شما که زبان ندارید مصاحبه اقای یزدی و تهرانی را گوش کنید در باره ماجراهای خانه نشینی احمدی نژاد.و سیر ماجرا که از کجا شروع شده بود.با این که این اقایان کاملا دارند ماجرا را با انتقاد به احمدی نژاد تعریف می کنند.ولی وقتی ادم گوش می کند خیلی چیزها دستش می اید
Iran, Islamic Republic of
جناب 16:48
شما که لابد خودتان را جزو مهتدین می دانید،سخنان ولی فقیه در دیدار مردم فارس را یک بار خوانده اید؟؟؟؟ تیترهای روزنامه ها از آن سخنان را دیده اید؟؟ سخنان اعتراضی ولی فقیه به آن تیترها را در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی خوانده اید؟؟
یک بار به سایت ریاست جمهوری مراجعه کرده اید تا تعداد روزهای مورد ادعایتان با عدد ماسونی 11 رو مقایسه کنید؟؟
Iran, Islamic Republic of
و پناه برخدا از شما جبهه متحد ابوموسي اشعري ها و معاويه ايست ها يا توطئه پشت پرده را نمي فهميد يا منافع خودتان الويت دارد به آياتي متوسل ميشويد كه احوال تاسف بار خودتان را بيان مي كند
حافظا مي خور و رندي كن و خوش باش ولي
دام تزوير مكن چون دگران قرآن را
Iran, Islamic Republic of
احمق آنهایی هستند که زیر لوای دین در کاخ ها زندگی می کنند و چنان مصونیتی برای خود ایجاد کرده اند که گویا صاحبان این انقلاب و مملکتند!!!!
Iran, Islamic Republic of
مهم این است که ایشان حامی طبقات محروم بود و هست ولی روحانی و دیگران حامی طبقات کارخانه دار (بقول خودشان تولید کننده) بودند و هستند.
Iran, Islamic Republic of
چندین برابر کردن قیمت همه چیز از نان و پنیر و گوشت تا خانه و زمین و سوخت در راستای حمایت احمدی نژاد از محرومان بود!؟
دادن یارانه نقدی به ثروتمندان و آنهم یارانه ای برابر با محرومان در راستای حمایت احمدی نژاد از مستضعفان بود!؟
گسترش فساد و اختلاس و حمایت از مفسدان در راستای حمایت از محرومان بود!؟
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شما هر چه دل تنگتان میخواهد بگویید اکثریت ملت حامی احمدی نژاد هستند .
حالا نیستن
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر که انحراف احمدی رو بر جویندگان حقیقت آشکار کرد
Iran, Islamic Republic of
به به چه تحلیلی چه واکنشی. خیلی شبیه بی بی سی دولت انگلیسه
Iran, Islamic Republic of
برو توی اینستای بی بی سی
ببین با چه شوق و ولعی منتشرش کرده
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگر احمدی نژاد عملکرد خوبی داشت دولت تدبیر و امید رای نمی آورد !!!! نفرین بر کسانی که مسبب این اوضاع نابسامان اقتصادی هستند احمدی نژاد و روحانی برای ما تفاوتی ندارند!!!
شاکی
Iran, Islamic Republic of
مسبب اوضاع نابسامان فعلی اصلاح طلبان هستن که در دولت احمدی نژاد گرای تحریم به دشمن دادند و با فتنه 88 باعث تحریم های بانکی و نفتی شدند .
Iran, Islamic Republic of
جدا ؟ دولت تدبیر و امید نتیجه عملکرد اصولگرایان در مجلس بود.اگر دولت تدبیر و امید نتیجه عملکرد احمدی نژاد بود چرا اکثر منتقدان جدی احمدی نژاد به مجلس راه پیدا نکردند.فقط چند نفر معدود که انها هم یا وارد لیست اصلاح طلبان شدند.یا از طرف بعضی مراجع حمایت شدند.که البته انها هم فقط دراین مجلس رسوا ترشدند.
Iran, Islamic Republic of
یاد لیست دولت بهار احمدی نژاد در انتخابات ۹۲ به خیر و شادی و خنده که از آخر اول شد و دیگر احمدی نژاد از ترس تکرار آن افتضاح،خودکشی کرد و دیگر لیست ارائه نمی دهد!
Iran, Islamic Republic of
پس چرا ازش میترسید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد ترس ندارد،خنده دارد،البته تاسف هم دارد که کارش به جایی رسیده که انقلاب و مسوولین را انگلیسی می داند و این از مشکوک بودن احمدی نژاد حکایت دارد....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برای شناخت احمدی نژاد کافیست فیلم سخنان او نزد استاد جوادی آملی دیده شود و سپس فیلم تکذیب او در مناظره با کروبی دیده شود...
پیش به سوی فرقه ی تکذیبی بهار!؟
Iran, Islamic Republic of
آب بریز اونجات که میسوزه.نظر شما مهم نیست مهم نظر اکثریت ملت است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد گنده نکنید ضررش بیشتر از منفعتش حتی اگر این حرفهارا نزده باشه
حامی احمدی نژاد قدیم
Iran, Islamic Republic of
من حامی احمدی نژاد قدیمم اما به توفیق خدا با انحرافش دست از حمایتش برداشتم نه اینکه مثل بعضیها .....................................
Iran, Islamic Republic of
...
قول؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چه قولی؟!
شاید به بعضی از طرفداران فعلی ا.نژاد قولی داده شده که با وجود این همه مدارک مبنی بر انحرافش باز هم دست از طرفداریش بر نمیدارن!
Iran, Islamic Republic of
قول!!!
" این همه مدارک مبنی بر انحرافش..."!!؟
این همه مدارک....؟؟
این همه ...؟؟؟
وقتی
Iran, Islamic Republic of
وقتی پیامبر عظیم الشانمون می فرمایند :"خدایا مرا یک چشم بهم زدن به خودم وا مگذار" امثال احمدی نژاد .......................
Iran, Islamic Republic of
قول را نمیدانم ولی میدانم که این آقا با این طرز حرف زدنش از احمدی نژاد انتظار داره معصوم باشه!.
Iran, Islamic Republic of
رفتارهای اوزشت است اماتوهین به وی هم بدین صورت جایز نیست دوم اینکه وی را دور تر می کند..
ب
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حق
Iran, Islamic Republic of
الحق مع المحمود و المحمود مع الحق
Iran, Islamic Republic of
اخسنت
Iran, Islamic Republic of
دقیقا موجودیست که چهره واقعی امثال شما رو کرد......
محسن
Iran, Islamic Republic of
حتما آن جلسه ضبط هم شده است نوار ان جلسه را منتشر کنید ....
Iran, Islamic Republic of
شما اگه بگویید احمدی نژاد کافر است باز هم مردم به باندهای قدرت و ثروت توجه نمیکنند و حامی احمدی نژاد هستند یه عده محدودی هستند از اول انقلاب تا حالا مملکت را ارث خودشون میدونند
Iran, Islamic Republic of
محمود تو دلاوری،حامی محمود خاوری
Iran, Islamic Republic of
بابک بهاری هستش،تاجر خوبی هستش
Iran, Islamic Republic of
تصاویر بابک زنجانی با خاتمی و هاشمی در اینترنت موجود است و شروع کار بابک از سال 72 بود.
Iran, Islamic Republic of
فسادهای بابک زنجانی در دوره چه کسی انجام شد؟؟؟
دلیل حمایت بهاری ها از بابک زنجانی و حمایت احمدی نژاد از خاوری چیست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خاوری در سال 84 در ستاد انتخابات هاشمی فعالیت داشت و اصلاح طلب بود.
Iran, Islamic Republic of
عجب پاسخ مشعشعی به سوالها دادید!؟
خدیجه
Iran, Islamic Republic of
واقعآ این محمود آدم عجیب وترسناکیه
قبول که پر کار و به فکر محرومانه ولی آیا به صرف همین باید چشم رو به این همه رفتارهای بد وفتنه انگیزانه اش ببندید
یقینآ یک ولایتمدار با بصیرت پشت محمود نمیماند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
تنها رئیس جمهوری که بعد از شهید رجایی به فکر مردم محروم و مستضعف بود و به آنان خدمت کرد و آرمان های امام و انقلاب را احیاء کرد دکتر احمدی نژاد دلاور بود.
Iran, Islamic Republic of
خودتم داری میگی بود! گذشته ها رو ول کن الان رو ببین که فقط تو ریل مشایی حرکت میکنه
Iran, Islamic Republic of
شما عادل و دیندار و با تقوا بگو گناه مشایی چی بود ما هم از انحراف در بیایم .
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم اون مواقعی که از کسی حمایت میخواهید بکنید به هزاران دلیل طرفتان را به عرش میبرید وباز نمیدونم چه اتفاقی میافته که یه وقتی کسی را می خواهید بزنید به یک دلیل زیر خاک میکنید!!!!
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد است من باب مثال مثلآ اگر جاسوسان خبره انگلیس شخصیتی خدوم را چه آیت الله باشه چه نماینده مجلس و چه استاد دانشگاه که ازش سابقآ طرفداری میشده از صراط مستقیم خارج کردند و به بیتش نفوذ کردند و به منافق استحاله اش نمودند را باید تا ابد حمایت کنیم یا دافعه داشته باشیم؟!
موسوی اصفهان
Iran, Islamic Republic of
...
موسوی اصفهان
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز خائن چرا منتشر نکردید
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
سلام .خداقوت.
Iran, Islamic Republic of
...
به فکر مردم باشید کمتر بهجیب خودتان برسید
Iran, Islamic Republic of
نبايد دروغ نوشت اين حرفها نسبت دروغ به رئيس جمهور منتخب مردم است
برادر مردم مي فهمند حتي از شما بيشتر
Iran, Islamic Republic of
در اسلام معاويه دروغ و تهمت ثواب دارد ! مگر علي نماز هم ميخواند ؟
Iran, Islamic Republic of
مثل هاله نور و تکذیب هاله نور
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آب بریز اونجات
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
اولا ملت با حرفای امثال تو از دکتر دلسرد نمیشوند چون عملکرد ایشان خود گویای همه چیز بوده و با یقولون امثال شماها مسئله ای تغییر نخواهد کرد. در ثانی ما به رتبه و درجه جنابعالی چیکار داریم که درجه و نشانهاتو به رخ میکشی؟؟!! خداوند متعال عزتش رو از کسی نگیره.
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد هست.....اینقدر دکتر دکتر نکن !
Iran, Islamic Republic of
تو سکوت کنی برات بهتره. دکتر خار در چشم دشمنان اسلام است.
Iran, Islamic Republic of
آب بریز اونجات که میسووزه
Iran, Islamic Republic of
حال فعلي خودتان چگونه است...
Iran, Islamic Republic of
بهرحال در نظر مردم معیار بیشتر عملکرد آدماست نه شعار و … و مردم برای قضاوت در مورد احمدینژاد به عملکرد هشت سالش توجه میکنند.
مهدی
Australia
باسلام
یک کسی هست که بما بگه عمّار یعنی چه ؟
وچرا بعضیها اسمشان را عمّار میزارند ؟
وچرا؟ جهان این اسم عمّار را روی خبری خودش گذاشته است ؟
وحالا چرا ؟ عمارگونه رفتار نمیکند وگیر داده به آقای احمدی نژاد
درحقیقت گیر داده به ماها که مارا شکنجه بده .که شاید بتونه
مارا منصرف بکنه وبما بقبولانه که آقای دکتر احمدی نژاد اخه. جیزه
لولوست . آقای عمّار ما عاشق هستیم عاشق احمدی نژاد .
Iran, Islamic Republic of
عاشق جهل
Iran, Islamic Republic of
برادر از قديم الايام كور چراغعلي بود و كچل هم زلفعلي !!!!!!!!!!
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
این جمله آخر یعنی چی؟
یعنی حالا که دارید فکر می کنید یه پستی، جایگاهی چیزی به من بدهید رتبه من اینه؟!؟!؟ کم نباشه؟!؟
احمدی نژاد خادم مردمه
با دو تا مصاحبه سفارشی نمیتونید تخریبش کنید
زیاد دیدیم از این آدم هایی که وسط راه کم آوردند و حرف های عجیب و غریب زدند
Iran, Islamic Republic of
خدایا ما را عاقبت به خیر گردان
Iran, Islamic Republic of
...
فتدبروا یا اولواالالباب
شعار روباه مکار انگلیس خبیث تفرقه بیانداز و حکومت کن....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
عباس
Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبت ماروهم ختم به خیر کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
امینی فر شما هم رجوع کنید به نظرات آیت الله سیستانی در خصوص وارد شدن روحانیت در مسندهای دولتی و رتبه مقام خود را به رخ دیگران نکشید سئوالی مطرح است فرضا که گفته تو درست باشد چرا همان زمان مطرح نکردی ؟ با منافع شما مغایرت داشت ؟ پست و مقامت و از دست میدادی ؟ جهان سانسور نکن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
به قول حاج محمود:
از براي شفاي هر روزه
آب بريز قسمتي كه ميسوزه
Iran, Islamic Republic of
سوزش بهاری محمود و دوستان!؟
Iran, Islamic Republic of
بهار آرام بخش است زمستان شما ترس و لرز دارد
شمس
Iran, Islamic Republic of
جالبه هم فکری های جهان نیوز روزگاری از سینه چاکان احمدی نژاد بودند
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز به تا پیام دادم منتشر نکردی. ظاهرا پیام هایی و خبرهایی که دکتر احمدی نژاد توهین می شود را فقط منتشر می کنید. دست انتقام الهی روز نه چندان دور همه شما را رسوا خواهد کرد. منتظر آن روز باشید.
Iran, Islamic Republic of
رهايش كن نرود ميخ آهني در سنگ مامور است و معذور
شمس
Iran, Islamic Republic of
جدا بر بصیرت مرحوم هاشمی باید درود فرستاد. تنها کسی که تو این مملکت احمدی نژاد را شناخت مرحوم هاشمی بور
عقیل
Iran, Islamic Republic of
..
استخر سعدآباد
Iran, Islamic Republic of
هرکسی حق انتقاد از دکتر احمدی نژاد داشت حجت الاسلام هاشمی چنین حقی نداشت زیرا در دولت ایشان در سالهای 68 تا 76 نرخ تورم 50 درصد و نرخ دلار و مسکن و بنزین و غیره چندین برابر شد و فاصله طبقاتی به شدت افزایش یافت.
Iran, Islamic Republic of
مرحوم هاشمی شکست در انتخابات سال 84 را هرگز فراموش نکرد و مواضع ایشان جناحی بود .
Iran, Islamic Republic of
هردو عملکرد یک نتیجه داشته
Iran, Islamic Republic of
آخ نگو آنهم چه شناختي و چه بصيرتي ...
Netherlands
استاد شما ممکنه بفرماییدچرا بازداشت شدید؟ چرا دادگاه روحانیت شما را احضار کرد؟ اگر مجرم بودید توبه کردیدیا خیر؟
فعلا در مورد شهادت شما، اولا یک نفره است ثانیا عدالت شما معلوم نیست و اگر نتوانید ثابت کنید باید شرعا تنبیه شوید. ضمنا شما همینجوری با این درجه اطلاعات از پایه حقوق مردم در اسلام کمر به ارشاد مردم بسته اید؟
جواد
Iran, Islamic Republic of
جای امیدواری ست که همه بی کفایت ها و بی لیاقت ها در مورد احمدی نژاد اظهار نظر منفی می کنند . احمدی نژاد معیار خوبی برای بد یا خوب بودن مسئولین است .
اقای امیری فر شما یک معادل سر لشکر مردود هستی . برو راحت بخواب .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این را هم بگویید که بعد بازداشت، با رفتار سخیفش نماز جماعت مسجد سلمان فارسی رو به بی آبرویی کشاند!طوری که برای اولین -و شاید آخرین - بار در یک وعده و در صحن یک مسجد، چند نماز جماعت برپا شد و تعدادی هم نماز را فرادی خواندند!
Iran, Islamic Republic of
سهوا"منفی دادم ببخشید.
Iran, Islamic Republic of
برای انتخابات 88 از منابع شخصی برای دکتر هزینه کردم.. خب طبعتا یکی مثل من 84 هم به احمدی نژاد رای میداده... اما الان پر واضحه که احمدی نژاد تغییر کرده و ازین بابت که این شخص که میتونست سرمایه بی بدیل نظام باشه و الان مقابل نظام ایستاده ، به شدت متاسفم .. با وجدان آسوده از احمدی نژاد 84 و 88 دفاع کردم ..و با وجدان آسوده از احمدی نژاد 94 به بعد اعلام برائت میکنم
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هیچ وقت در مقابل نظام نبوده و نیست بلکه همیشه در مقابل مافیای قدرت و ثروت و در کنار مردم بوده و هست .
خوابید رو نمیشه بیدار کرد
احمدی نژاد یک دیکتاتور به معنای واقعی کامه است
Iran, Islamic Republic of
....
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
و در این سالها مافیای قدرت و ثروت همیشه خود را معدل نظام؛ حاکمیت , مصلحت سنجان و ولایتمداران و شهروندان درجه فرستکلاس مملکت میدانند فلذا هرکس که به حضرات خود نظام پندار "بالای چشمتان ابروست" بگوید مطابق قانون نانوشته یا نوشته شده توسط اخوان, به توهین به نظام و همکاری با اجانب و جاسوسی و مبارزه با ارکان و ساختار کشور و در نهایت انحراف و ارتداد از دین محکوم میشود !
Iran, Islamic Republic of
احسنت
جواد
Iran, Islamic Republic of
لطفا مطالعات خود را افزایش دهید
Iran, Islamic Republic of
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اعلام رتبه ۱۹ به همه به چیه
جواد
Iran, Islamic Republic of
...
ح ن
Iran, Islamic Republic of
به اقای احمدی نژادسلام برسونید جهان عزیز بگید این روکه ماخودمون بیست سال پیش خبرداشتیم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دروغ هر چه بزرگتر باورش آسانتر
Iran, Islamic Republic of
هاله نور
Iran, Islamic Republic of
همه سیاسیون و .... علیه یار واقعی انقلاب و رهبری
Iran, Islamic Republic of
بنازم به این عقل و هوش...
Iran, Islamic Republic of
بالاخره هر زمانی یک پیدا میشه یه مصاحبه اکی انجام بده؛ یه وقت پرویز کاظمی، یه وقت روح الله احمدزاده، یه وقت عباس امیری فر؛
بالاخره بعضی ها دستشون زیر تیغه!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دارند شمشیر ولایت و انقلاب را کند می کنند. احمدی نژاد یاور مردم و انقلاب و رهبری است.
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واقعآ خداوند چه توانی به خادم مردم داده است. همین طور دارند آتش روی این بنده خدا می ربزند.
Iran, Islamic Republic of
مردم و مخصوصآ حزب الله او را دوست دارند.
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
حزب اللهی واقعی فقط مطیع رهبری معظم است وهر فردی که مطیع امر رهبری نباشد حتما حزب اللهی نیست .چه امر مولوی باشد چه ارشادی .پس نتیجه می گیریم که آقای احمدی نژاد در اطاعت از امر ولی سرپیچی تمرد کرده واین خود بزرگترین دلیل برای ولایی نبودن ایشان و برائت از ایشان است وهر فردی از احمدی نژاد حمایت وطرفداری کند مانند ایشان ولایی نیست واز جرگه انقلاب و حزب اللهی بودن خارج شده حتی اگر حافظ قرآن باشد ویا نماز شب خوان همچون خوارج .لطفا اگر طرفدار واقعی انقلاب اسلامی ایران هستید خودتان را خرج امثال ایشان نکنید که در دنیا وآخرت گرفتار می شوید . خود دانید .
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
شما عجالتا تکلیف خودتون رو با اوامر مولوی رهبری درباره این که مثلا حرف های بی پایه و اساس رو مبنای اختلاف افکنی قرار ندید، روشن کنید تا معلوم بشه حزب اللهی هستید، بعد ادعاهای طبق طبق بفرمایید.
ببین کی ها دارن به بقیه می گن متمرد، و بقیه رو از جرگه انقلاب خارج می دونن!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
احمدی‌نژاد .....
ح.ر.ق۱۳۶۲
Iran, Islamic Republic of
اولا تعجب کردم چرا جهان نیوز این خبر را این مقدار دیر انتشار داد، چون جهان نیوزی ها و مشرق نیوز، تابناک، فارس، خبرانلاین، رجا نیوز و ..‌همه با هم کپی می نمایند و انتشار می دهند، ثانیا دوست عزیزمان زیبا جوابتان را داد که رهبری گفتند ایشان ریل انقلاب را توسعه داد و افکارش به اینجانب نزدیکتر است، ثالثا چرا جواب نمی دهید دقیقا از زمانی که به بیرون هدایت شدید، مخالف شدید، رابعا، دشمن عزیز و محترم، همان دوازده نفر عالم، فقیه و مجتعهد، احمدی نژاد، لنکرانی، زاکانی، و ... را رد صلاحیت کردند و امثال روحانی، عارف، خاتمی، هاشمی طبا(با خنده حضار در هنگام نوشتن نام ایشان)، غرضی، و ...را تایید صلاحیت کردند، همان ۱۲ نفر، اول مسئول این بلایای بر سر مردم رسیده می باشند،
Iran, Islamic Republic of
هاله نور رو دیده،خیلی بالا پریده
فریاد
Germany
جهان با انگلیسیها قراردادی داره که مطابق اون باید چهره احمدی نژاد رو خدشه دار کنه نه جهان نه بابای جهان هیچ غلطی نمیتونه بکنه
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراده. مدام احساسی رأی بدین همه ما رو بدبخت کنین
Iran, Islamic Republic of
حال فعليش بسيار عالي و افتخار آميز و با اخلاص و شجاعت
Iran, Islamic Republic of
همین الان انتخابات برگزار بشه بیش از هشتاد درصد آرا برای احمدی نژاد است
Iran, Islamic Republic of
جهان بازهم چرا قاطي كردي؟ ....
Iran, Islamic Republic of
از حال فعلي خودت بگو/// ؟
Netherlands
هر اتفاقی بیفتد حتی محمود در تلویزیون با صدای بلند کل انقلاب و نظام را هم زیر سوال ببرد باز هم جهان نیوز با تمام توان و وجود او را دوست دارد رابطه جهان نیوز و دنبال کنندگانش با محمود رابطه مریدی و مرادی است اخباری هم که ظاهرا بر علیه محمود درج می کند برای انتشار کامنت های زیر آن است تا نشان دهد محمود زنده است .
این اقدام جهان نیوز برای خیلی ها روشن شده است.
Netherlands
....
رضا
Iran, Islamic Republic of
جناب امیری فر!!! جنابعالی هم بدتر از او هستید که حالا این حرفها را میزنید و آن روز نماندید تا تمام حرفهای او را بشنوید...!!!
Iran, Islamic Republic of
همه علیه خادم مردم!!!@
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
محمود احمدی نژاد و جریان فاسد انحرافی از خشم فرزندان انقلابی این نظام بترسید وقتی صبرشون تموم شه..مدت هاست که دارید به نظام اسلامی و رهبر عزیز توهین می کنید وقتش برسه باید لونه موش پیدا کنید..
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
برو پی کارت
Iran, Islamic Republic of
او خودش فرزند انقلاب است ! شماها انقلابيون جعلي ودست ساز بعد از انقلاب كه سر در آخور مفتخواران داريد بيش از اين ياوه سرائئ نكنيد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
یک ایرانی با انصاف
احمدی نژاد هر چه و هر چه هست به خودش مربوطه ... ولی باید قدر دان کسی باشیم که اگه هشت سال ریاست جمهوریش نبود الان چهل سالگی انقلاب رو معلوم نبود روی چه چیزی میخواستیم تبلیغ کنیم ....پیشرفت این انقلاب فقط و فقط مدیون ارشادات رهبری عزیز و فداکاری احمدی نژاد بوده و لاغیر...مرحوم مغروق، خاتمی و روحانی چکار مثبتی برای ما و ملت کردند؟ سربلندی این ممکلت فقط و فقط در زمان احمدی نژاد بوده شکی درش نیست و نمیتونین کتمان کنید... انصاف انصاف انصاف ... جهان نیوز بی انصاف ... احمدی نژاد حی و حاضر است بعد شما میای یه خبر کار میکنی که نقل قول هست ... بعد ماهم باید باور کنیم... قطعا باور نخواهیم کرد که این آقا از روی خیر خواهی این حرفارو زده ....
والعاقبه للمتقین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز هر مطلبی درباره بدی احمدی نژاد چه واقعیت و چه دروغ میزنه.حسادت تا کی.این هم آغای امیری هم یکی مثل پرویز کاظمی.ولایتمدارترین رئیس جمهور دکتر احمدی نژاد بود
Iran, Islamic Republic of
حسود نياسود
جواد
Iran, Islamic Republic of
اقای امیری به شما درس اخلاق و انسانیت ندادند که در مورد دیگران بد گویی نکنید ! در اون لباس از اسلام چیزی نفهمیده اید ؟!!
سر لشکر های شیطان نامرئی و بسیارند . نکنه ....
Iran, Islamic Republic of
درود براحمدی نژاد
جواد
Iran, Islamic Republic of
انقلاب را شما ها از مسیرش خارج کردید ...!
Iran, Islamic Republic of
کینه چه کارهایی که نمی کند
Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز خبر را به اختصاص دادن کامت ها به جریان پا بکار مشایی چی! خراب نکن..اینا برایند مخاطبای سایت نیستند اینا منتظرند خبر از محمود بزنی مال حروم مشایی را حلال کنن..
Iran, Islamic Republic of
ماموریت شما چیست آن وقت؟؟؟؟؟
رحیم
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی. چه شده که یهو ایشان صد و هشتاد درجه چرخش کرده اند. یادم نمی رود مصاحبه آقای امیری فر رو با خبرگزاری فارس در سال 90. چنان از مشایی توصیف کرده بود که بیا و ببین. خیلی از اطرافیان آقای احمدی نژاد این روزها دارن اعلام برائت می کنند ولی سابقه اونا هم خیلی نشان دلدادگی به دولت آقای ایشان را نشان نمی ده. اما جای خیلی تعجب هست که انسانی مثل آقای امیری فر با اون سابقه دلدادگی و تعریف و تمجیدهای انچنانی این جوری بخواد علیه آقای احمدی نژاد و اطرافیانش از جمله آقای مشایی صحبت کنه. یه مقدار فهم و درستی مسئوله مبهم به نظر می رسه. اصولا افراط و تفریط در هرچیزی مذموم هست حتی در حمایت و تمجید از یک شخص.
Iran, Islamic Republic of
...
مالک
Iran, Islamic Republic of
...
مالک2
Iran, Islamic Republic of
این قضایا مثال خوابهایی بود که مرحووووم هاشمی میدیدند و به اونها استناد میکردن. خخخخ
امیر
جناب سرلشکر با افتخار(!)
فقط دو موردرا برای بنده روشن بفمایید:
اولا یکی از یگانهای تحت امر خودتان که فتوحات و افتخارات داشته را معرفی بفرمایید.
ثانیا چرا الان که ریشه انقلاب و اسلام با کدخدا مداری و برجام سالاری و ... را میزنند جناب سرلشکر دست به فتوحات نمی زنید و افتخارات(!) دیگری کسب نمی کنید؟!
Iran, Islamic Republic of
ياد هل من مبارز طلبيدن عمرو عاص افتادم كه علي (ع) وارد ميدان شد و يارو پشتش باعث نجاتش شد !
صابر
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد فقط میخواد به قدرت برسد تا دیکتاتوری خود را که در لایه های وجود خود پنهان شده و از خودسازی هم خبری نیست به ظهور برساند و این حرکات عوام فریبی است به ایشان هم فرصت میدن تا وجود خود را بربیشتر عیان کند .
Iran, Islamic Republic of
بارک الله صابرجان
درس هات رو خوب یاد گرفتی دادا
ممکنه به شما هم رتبه تپلی برسه!!*
Iran, Islamic Republic of
اينها ذخيره هاي نظام اند ..!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بارك ا... اين همه دانش از كجا آوردي اي علامه بزرگ تو افتخار ايران بزرگي .....!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا تگدیبیه امیری فر را پخش نمی کنید ...
Iran, Islamic Republic of
کدوم تکذیبیه؟؟؟
جهان زاکانی
Iran, Islamic Republic of
چون اون دیگه برای ما نون نداره!
دولت احمدی نژاد در خدمت به مردم و انقلاب همت زیادی داشت.
اما احمدی نژاد و مشایی و بقایی در مورد حرفهای بیربط و عقاید و نظرات غلط جای دفاع ندارند. مگر اینکه این اقا بخاطر منافعی امروز مطرح می کند.
موسوی اصفهان
Iran, Islamic Republic of
خودشون تکذیب کردند واقعا انقلابیون با تقوا که شما باشید فاتحه اصول گرایی و انقلابی بودن را باید خوبند
بازم منتشر نکن نه این متن را نه اون تکذیبیه را
من موندم آقای زاکانی چه سنمی با شما داره
جهان نیوز
تقوا
تقوا
تقوا
Iran, Islamic Republic of
شما دین ندارید هر شایعه ای را منتشر می کنید.
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام خدا بر دکتر احمدی نژاد عزیز .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
همه توی این موقعیت می خواهند یک جفتک به دکتر احمدی نژاد بزنند .
Iran, Islamic Republic of
خصلت مادر زادي است چه توان كرد
Germany
....
Iran, Islamic Republic of
درد و بلای دکتر احمدی نژاد بخوره توی سر مخالفانش .
Mohsen
Iran, Islamic Republic of
تو جلسه ی خصوصی راجع به جنگلای شمال و مرتاض چارصد ساله چیزی نگفت.یه کم تمرکز کن ببین راجع به براندازی و بابیت و حجتیه چی.به مغز کوچیکت فشار بیار ببین راجع به شهدا چیزی نگفت.با جهان نیوزی ها مشورت کن ببین ببین چیزی از قلم نندازی
Iran, Islamic Republic of
حاجی چرا شهادت نصیب شما نمیشه اگر بالاترین درجه هست؟ کدوم رشادتی کردی که رتبه 19 دادن؟...
Iran, Islamic Republic of
در مسلخ عشق جز نكو را نكشند روبه صفتان زشت خو را نكشند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فقط عشق است دکتر احمدی نژاد عزیز را . بقیه مثل زگیل پشت ... دیگران چسبیده اند .
Iran, Islamic Republic of
یک دروغی بگوئید که قابل باور باشد. احمدی نژاد محبوبترین رجل سیاسی ایران است.
United Arab Emirates
روزی که باشکایت وکیل احمدی نژاد به یاوه گوییت پاسخ دندان شکن داده شود را روز شماری کن.
Iran, Islamic Republic of
كاري نداره اونوقت اينوري ميشه سر لشگره تاكتيك بلده
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز امروز این خبر تکذیب شد لطفلا جهت حفظ ابرو افراد تکذبیه رو نیز منتشر بفرما
کاوه
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی این آقا کجاش به رتبه ۱۹ و معادل سرلشگری میخوره وحقوق یک سرلشگر را می گیرد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز دارد با جنگ با احمدی نژاد اشتباه گذشته را تکرار می کند...!!
جواد
Italy
...
على
Germany
🔴 شکایت وکیل دکتر احمدی نژاد از عباس امیری فر

🔹وکیل مدافع دکتر احمدی نژاد، اظهارات اخیر عباس امیری فر را کذب دانست و گفت: از او به دادسرا شکایت می کنیم.....
Iran, Islamic Republic of
آقای سرلشگر!!!
فقط خواستی بگی منم مقام دارم
Iran, Islamic Republic of
پس چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هرچند اين مقام فله اي اهدا شده بله ميتونيم
ماهم دل داريم !!!!!!
France
...
Iran, Islamic Republic of
با سلام از قول دیگران و یکطرفه حرف زدن کار ناپسندی انتشار ان کاری بدتر انهم در سایت چرا ترور شخصیت چرا اینهمه گناه از خدا نمی ترسید خجالت بکشید بترسید از روز جزا
هادی
Iran, Islamic Republic of
سلام اگر اینطور هست که آقای امیری فر مدعی شده .چرا زودتر به مقامات اطلاعاتی گزارش نداده ....
Sweden
تابلوئه که دروغ محض است. اره در ساختمان ولنجک آنجا خودم شنیدم احمدی نژاد یهویی گفت انقلاب کار انگلیس است!!!!! آخه بابا یه چیزی می گفتی بگنجه!!
امیرسعیدابوزهرا
Romania
من با حشمت الله طبرزدی ازدوره ی همکاری باحزب جمهوری اسلامی_ درواحددانشجویی حزب_آشناییت پیداکردم / اوازدانشجویان فعال دانشگاه علم وصنعت بود ؛ احمدی نژادهم درهمان دانشگاه بود ؛ همگان به یاد دارند که طبرزدی چقدر به آقای خامنه ای ارادت داشت وبعدازرهبرشدن ایشان اواولین کسی بود که لفظ امام رابرای رهبرمعظم انقلاب به کاربرد اما هنگام فتنه ی 88پرده ازچهره ی او برداشته شد وهم اینک درخارج از کشور یک سگ باز حرفه ای شده است .....
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
چقدر زیباست عنوان ابوموسی اشعری در رابطه با عملکرد این چنین افراد ...
Germany
خب کار انگلیس بود دیگه
....
Iran, Islamic Republic of
...