جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فصل دوم «بانوی عمارت» از کجا آغاز می‌شود؟

شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 681442
تهیه‌کننده سریال «بانوی عمارت» گفت: مقطعی که در فصل دوم این سریال به تصویر کشیده می‌شود، بعد از استبداد صغیر در ایران است.
فصل دوم «بانوی عمارت» از کجا آغاز می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز، «مجید مولایی» تهیه کننده سریال «بانوی عمارت» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره تولید فصل دوم این مجموعه تلویزیونی گفت: همچنان در حال نگارش متن‌ها هستیم که قرار است ۴۰ قسمت باشد و تا زمانیکه جزئیات متن روی کاغذ مشخص نباشد نمی‌توانیم درباره سایر موارد برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: هنوز درباره بازیگران فصل دوم این مجموعه تلویزیونی فکر نکردیم و همه عناصر بستگی به متنی دارد که در نهایت به دست ما می‌رسد و بر اساس آن می‌توانیم روی چیدمان بازیگران اثر تصمیم بگیریم.

این تهیه کننده درباره داستانی که در فصل دوم «بانوی عمارت» به تصویر کشیده می‌شود، نیز گفت: قصه فصل جدید بانوی عمارت بعد از  ۱۲ سال از پایان فصل اول، آغاز می‌شود. یعنی مقطع تاریخی که در فصل دو این سریال خواهید دید از بعد از استبداد صغیر در ایران آغاز می‌شود و ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش فارس، استبداد صغیر به دوره‌ای یک ساله از تاریخ سیاسی ایران اطلاق می‌شود که از تیر ۱۲۸۷، با به توپ بستن مجلس شورای ملی توسط محمدعلی شاه آغاز شد و در تیرماه ۱۲۸۸ با فتح تهران توسط مشروطه‌خواهان و پناهنده شدن محمدعلی شاه به سفارت روسیه پایان یافت. 


فصل اول مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیز الله حمیدنژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی و نویسندگی احسان جوانمرد در سال ۹۷ از شبکه سه سیما پخش شد. 

عزیزالله حمیدنژاد در دومین تجربه سریال سازی خود داستانی عاشقانه را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت کرد که در لایه‌های زیرین هم به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پرداخت. 

پانته‌آ پناهی‌ها ، علیرضا شجاع نوری ، اندیشه فولادوند ، غزل شاکری ، رامتین خداپناهی ، سیروس میمنت ، حسام منظور ، شبنم فرشاد جو ، مینا وحید ، نیکی نصیریان ، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مؤمن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی، سعید بحرالعلومی از جمله بازیگران فصل اول این مجموعه تلویزیونی بودند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *