پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

۴۴ زایمان موفق در پلدختر پس از سیل

شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 681433
از زمان سیل در پلدختر استان لرستان تا کنون 44 مورد زایمان بدون مرگ‌ومیر مادر و نوزاد صورت گرفته است.
۴۴ زایمان موفق در پلدختر پس از سیل
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر به مناطق سیل‌زده استان لرستان در جلسه‌ای با حضور مدیران سلامت مادران و مامایی دانشگاه علوم پزشکی لرستان شرکت کرد.

در این جلسه دکتر پروین آستی - مدیر گروه مامایی دانشکده پرستاری و مامایی و مینا رحیمی - رییس گروه سلامت مادران معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گزارشی از وضعیت سلامت مادران در مناطق سیل‌زده را به معاون رئیس جمهور ارائه کردند.

در این جلسه پیرامون نحوه خدمات مامایی، مشاوره بهداشت باروری و بیماری‌های عفونی زنان در مناطق آسیب‌دیده از سیل لرستان و بررسی راه‌های ارتقای کیفیت این خدمات بحث و گفتگو شد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، تاکنون 44 مورد زایمان در پلدختر و روستاهای آن بدون مرگ و میر مادر و نوزاد در روزهای بحرانی با برنامه‌ریزی و رسیدگی مورد به مورد انجام شده است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهترين راه كمك به هموطنان سيل زده
United Arab Emirates
بهترين راه كمك به هموطنان سيل زده
به نظر من بهترين، ساده‌ترين،آبرومندانه‌ترين راه كمك به هموطنان سيل زده اختصاص يك روز حقوق كارمندان و كارگران و بازنشستگان كشوري و تامين اجتماعي به آنان است، زيرا كسر يك روز حقوق در زندگي آنان تاثير چنداني ندارد، اما در مجموع رقم قابل توجهي براي كمك به سيل زدگان مي‌شود و كمتر كسي هم به اين شيوه جمع‌آوري كمك‌ها اعتراض مي‌كند.
ممد
United States
و همچنین کمک یک هفته حقوق سپاه پاسداران و بانکها و شرکت ها و سازمانها و ارگانهای وابسته و یک ماه بودجه ی نظامی و سیاسی به سازمانهای خارجی........به سیل زدگان بدبخت کل کشور.... لطفا.....
پيروزي در نبردي تمام عيار با خشم طبيعت!
United Arab Emirates
پيروزي در نبردي تمام عيار با خشم طبيعت!
از نخستين ساعاتي كه سيل ويرانگر بخش وسيعي از كشور عزيزمان را دربر گرفت، نيروهاي مردمي محلي همراه با پرسنل ارتش، سپاه، بسيج و جمعيت هلال‌احمر به نبردي تمام عيار با خشم طبيعت پرداختند و كار درخشاني از همبستگي ملي را به نمايش گذاشتند كه به عنوان يك هموطن از ايثارگري و تلاش تمامي آنان تشكر و قدرداني مي‌كنم.
اولويت‌ با بازسازي مناطق سيل‌زده باشد
United Arab Emirates
اولويت‌ با بازسازي مناطق سيل‌زده باشد
دولتمرداني كه گفته‌اند براي بازسازي سوريه در كنار اين كشور هستند، لطفاً ابتدا مناطق زلزله زده كرمانشاه و سيل زده ديگر استان‌هاي كشور خودمان را به طور كامل بازسازي كنند و سپس به ياري ديگر كشورها بشتابند!