پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۴
نقوی حسینی:

دشمنی‌آمریکا موجب‌افزایش اقتدار سپاه می‌شود

شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 681339
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران با نفوذ و لابی صهیونیست‌ها صورت گرفته است که این مسئله موجب افزایش اقتدار سپاه می‌شود.
دشمنی‌آمریکا موجب‌افزایش اقتدار سپاه می‌شود
به گزارش جهان نيوز، سید حسین نقوی‌حسینی درباره اقدام آمریکا مبنی بر قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی، اظهار داشت: سپاه پاسداران نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم است و قطعاً پاسخ دندان‌شکنی به این اقدام خصمانه آمریکا می‌دهیم.

وی ادامه داد: پشت این اقدامات، لابی‌های صهیونیست‌هاست و علیرغم آنکه همواره صهیونیست‌ها بر رؤسای جمهور آمریکا تأثیر می‌گذاشتند، اما امروز بیش از هر دوره دیگری صهیونیست‌ها بر کاخ سفید حاکم هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متذکر شد: ترامپ این روزها فقط به دنبال تحقق اقدامات مورد نظر رژیم صهیونیستی است که به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل توسط آمریکا و الحاق بلندی‌های جولان به خاک اسرائیل موید این مسئله است.

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به ترامپ دیکته می‌کند که چه اقدامی را انجام دهد، گفت: ترامپ غلام حلقه به دوش صهیونیست‌ها و مجری اوامر مقامات رژیم صهیونیستی است.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم با نفوذ و لابی صهیونیست‌ها صورت گرفته است که این مسئله ذره‌ای خدشه به عملکرد و اقتدار سپاه پاسداران وارد نمی‌کند و روز به روز اقتدار و محبوبیت سپاه در منطقه و جهان افزایش می‌یابد.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
من یک سپاهی‌ام. از اول انقلاب در سپاه لاهیجان و در جبهه‌های حق علیه باطل (حاج عمران) با دشمنان این مردم جنگیده‌ام. به کوری چشم ترامپ هنوز هم علی‌رغم بازنشستگی خود را سپاهی می‌دانم و آماده فداکاری هستم.
Romania
وزارت امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی برای اثبات راسخ بودن خود در دفاع از سپاه باید لوایح چهارگانه را پس بگیرند و به یک بیانیه صوری و تبلیغاتی بسنده نکنند.
Romania
تروریست خواندن سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا توهین به یکایک مردم ایران است. چرا که همه مردم پاسدار انقلاب اسلامی بوده و هستند.
Romania
کسانی که تا دیروز کارشان بزک کردن آمریکا بود و به مذاکره با آمریکایی‌ها اعتقاد داشتند مشاهده کردند همین آمریکا مانع رسیدن کمک‌های کشورهای جهان به سیل‌زده‌های ایران شد. مهم این است که از این حوادث درس عبرت گرفته بشود. ولی چقدر کودن هستند روزنامه‌هایی که هنوز از مذاکره با آمریکا دم می‌زنند؟!
Romania
کار احمقانه رئیس جمهور آمریکا یعنی تروریست خواندن سپاه پاسداران اعلان جنگ با ایران است باید کاری کرد که آمریکایی‌ها هزینه رفتارهای خود را بپردازند و بفهمند دنیا دست کیست.
Romania
...
بابائی
Romania
ازآمریکا و اسرائیل انتقام می گیریم.
ازآمریکا و اسرائیل انتقام می گیریم.
Romania
وقتی سپاه سازمانی تروریستی خوانده شود، چه می‌شود؟
ازآمریکا و اسرائیل انتقام می گیریم.
Romania
...
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
جنایت ها، خیانت های، مداخله گری، دخالت های، و تجاوزهای آمریکا و متحدانش علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، سپاه و ملت ایران به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت خیانت های روحانی، ظریف، عراقچی و مسئولان بوده است.
متاسفانه نمایندگان به اصطلاح مجلس شورای اسلامی هم تاکنون سکوت اختیارکرده اند؟
Iran, Islamic Republic of
....
حرف دل همه مردم دنیا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Romania
اقدامات اخیر دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک علیه سپاه به درخواست نتانیاهو و با دلارنجس آل سعود صورت گرفته است.