کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس:

مردم عربستان آل‌سعود را سرنگون می کنند

22 فروردين 1398 ساعت 23:35

فارس نوشت: نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت: امروز فلسطین، یمن و دیگر ممالک اسلامی و حتی غیراسلامی از ایران درس گرفته و به لطف الهی عربستان نیز درس خواهد گرفت و آل سعود را نابود خواهند کرد.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی عصر امروز در اولین سالگرد شهادت اکبر زوار جنتی از شهدای مدافع حرم استان اظهار کرد: شهید زوار جنتی یکی از شهدای گران‌قدری است که یک توصیف جدای از دیگران داشت.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شهدایی که توسط تروریست‌ها شهید شوند اجر  دو شهید دارند، افزود: شهید زوار به دست صهیونیست‌ها شهید شد و این برای پاسدار انقلاب اسلامی یک عزت است که به دست شقی‌ترین افراد به شهادت برسد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس افزود: شهادت در جنگ با صهیونیست‌ها و تروریست‌ها برای ملت ایران یک افتخار و عزت است.

وی خاطرنشان کرد: تروریست‌ها برای هیچ انسانی ارزش قائل نیستند به طوریکه آنها حتی برای یهودیان هم ارزشی قائل نبوده و خود را همه کاره عالم می‌دانند و حق انسان‌ها را غصب کرده و آنها را کشته و علیه آرمان انسان و اعتقادات بشر عمل می‌کنند.

 ملاک برای یک پاسدار انقلاب، انسان و انسانیت و دفاع از مظلوم است
حجت‌الاسلام شیرازی خطاب به تروریست‌های واقعی دنیا گفت: آن پاسداری که زندگی‌اش را رها می‌کند و از زن و بچه و دنیا می‌گذرد و در سوریه برای دفاع از مردم مظلوم سوریه یا عراق و برای آرمان‌‌هایش که دفاع از مظلومان جهان است، به پا می‌خیزد، دیگر برایش تفاوتی ندارد که شیعه، مسیحی، سنی، علوی و غیره باشد چراکه ملاک برای یک پاسدار انقلاب، انسان و انسانیت و دفاع از مظلوم است.

وی اذعان داشت:  مردم دنیا می‌دانند که پاسدار حاضر است تا جان خود را برای سنی حلب، مسیحی سوریه، سنی موصل بدهد و البته این  را مردم آمریکا و اروپا هم می‌دانند اما انسان‌های احمقی مانند ترامپ نمی‌فهمند که البته توقع فهمیدن هم نداریم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس متذکر شد: البته توقع نداریم که افرادی مانند نتانیاهو، ترامپ و اوباما ارزش انسانی ملت ایران را بدانند ولی لااقل برای کودک 3 ساله بی‌گناه ایرانی ارزش قائل شوند.

وی بیان کرد: در این 40 سالی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته، از همان روز نخست هر اراده‌ای که آمریکایی‌ها کردند، هر تصمیمی که گرفتند و هر طرحی را که دنبال کردند، همه طرح‌ها از روی حماقت و جهالت بود، نفهمیدند و هنوز هم نفهمیدند که با امت اسلامی و ملت ایران چگونه باید رفتار کنند.

حجت‌الاسلام شیرازی ابراز کرد: آمریکا هر طرحی را که ریخته با اراده الهی برملا شده تا این حرکت به نفع جامعه اسلامی تمام شود و این را بارها خدا به دشمنان اسلام و ایران روشن ساخته است.

وی با اشاره به تحمیل جنگ 8 ساله  علیه این ملت و نظام گفت: به راستی جنگ 8 ساله یک دانشگاه برای جوان ایرانی شد چرا که جوانان ایرانی آمدند و در جبهه از نظر اراده، ایمان و ارتباط قوی شده و توان نظامی خود را بالا بردند.

وی ادامه داد: از هر بعدی که نگاه کنید، خواهید دید که دانشگاه جبهه، انسان‌هایی ساخت که خیلی از روز اول شناختی از اصول نظامی نداشتند ولی بعداً به بالاترین متخصصان نظامی تبدیل شدند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس تصریح کرد: دشمن می‌خواست  تا اسلامی نباشد ولی جوانان، بسیجیان و ارتشیان این کشور از نظر طراحی نظامی، طراحی‌های ممتاز کرده و تهدید را تبدیل به فرصت کردند به طوریکه جنگ یک فرصت برای ملت ایران شد.

وی خاطرنشان کرد: تروریست‌ها به سوریه حمله کردند و با طرح صهیونیسم‌ و آمریکا درصدد متلاشی کردن جبهه مقاومت بودند تا بعد از آن به سراغ ایران بیایند و در کل هدف اسلام بود چراکه دشمن به خوبی می‌داند تا جمهوری اسلامی ایران ثبات دارد، اسلام حیات خواهد داشت.

ملت ایران ملت هر تهدیدی را تبدیل به فرصت می‌کند
حجت‌الاسلام شیرازی متذکر شد: دشمنان بدانند، به همین دلیل که اسلام فناناپذیر است، جمهوری اسلامی را هم نمی‌توانند از بین ببرند چراکه این ملت هر تهدیدی را تبدیل به فرصت می‌کند.

وی ادامه داد: دشمن با حمله به سوریه، همه تروریست‌ها را از کشورهای مختلف جهان وارد سوریه کرد تا مقابل جمهوری اسلامی ایران بگذارد زیرا طرح این بود تا عربستان و الگوی دینی سران آنها یعنی وهابیت، به عنوان الگوی اصلی اتخاذ شده و مقابل وحدت مسلمانان را بگیرد.

امروز بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است/ حزب الله قدرت منطقه  می‌شود
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیان داشت: امروز بسیج جهانی اسلام شکل گرفته و قدس و حزب‌الله قدرت گرفته‌اند به طوریکه یک روز همین صهیونیست‌ها به لبنان حمله کردند و جنگ ۳۳ روزه را شکل دادند و دو هفته از جنگ گذشته بود و همه نگران بودند ولی آن روز مقام معظم رهبری دقیقا در اوج جنگ ۳۳ روزه فرمودند که در این جنگ اسرائیل شکست می‌خورد و نه تنها حزب الله پیروز میدان است بلکه حزب الله قدرت منطقه خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمنان تمام قدرت را به کار گرفته و پول‌های زیادی را وارد منطقه کردند و با زور و تزویر و نیرنگ به منطقه وارد شدند، ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند و در نهایت دست‌های خود را بالا گرفته و تسلیم شدند که طبق اسناد، خود آمریکا به این تسلیم شدن اذعان کرده است.  

حجت‌الاسلام شیرازی با بیان اینکه مگر دشمنان نیروی قدس را تهدید نکردند ولی نتیجه آن آیا چیزی جز شکل‌گیری بسیج جهانی حزب الله، انصار الله و دفاع وطنی سوریه، حشد الشعبی عراق، زینبیون و فاطمیون شد، افرود: دشمنان چشم خود را باز کرده و کمی هم فکر کنند که چرا هر طراحی که کردند با شکست روبه رو شده و نتیجه‌ای برای آنها نداشت، سهم بزرگی در این امور  دنباله و ضربه کاری بر دشمن بر دوش سپاه پاسداران بود که الان این نهاد را  به عنوان تروریست مطرح کردند.
 
اقدام آمریکا علیه سپاه ملت ایران را متحد کرد
وی ادامه داد: زمانی که سپاه را تروریست خواندند، وحدت ملت ایران تقویت شد چرا که این ملت راست، چپ، اصولگرا و اصلاح‌طلب همه و همه همواره پای انقلاب و اسلام، ارزش‌ها و ولایت‌فقیه ایستاده‌اند از این‌رو دشمن اشتباه نکند و مبادا تصور کند که با تهدید و نیرنگ و تزویر کاری می‌تواند پیش ببرد.

نتیجه‌ ۲۵ سال جنگ نرم دشمن علیه ایران، مدافعان حرم شدند
شیرازی خاطرنشان کرد: دشمن با جنگ نظامی نتوانست کاری بکند از این‌رو از ۲۵ سال پیش به سراغ جنگ فرهنگی رفت به طوریکه طراحی نظامی دشمن به سمت جنگ نرم و نبرد آرام رفت ولی باز هم شکست خوردند چراکه نتیجه تلاش چندین ساله دشمن در نبرد فرهنگی، شهدای مدافع حرم شد.

وی یادآور شد: هزاران جوان در این کشور پیش ما آمده و التماس برای حضور در سوریه داشتند به طوریکه حتی خانواده‌ای که چند شهید در ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم داشتند، نزد رهبر معظم انقلاب گفتند که ما باز هم جوان داریم و آماده‌ایم که اینها نیز بروند، مگر می‌شود آنها را از آرمان‌های انقلاب و حسین بن علی و ابوالفضل جدا کرد.

شیرازی گفت: یک روزی اگر می‌گفتیم ملت ایران پیروز در جنگ با صدام است، برخی‌ها باور نمی‌کردند و حتی برخی‌ در همین کشور می‌گفتند که اشتباه می‌کنید و صدام ابر قدرت است ولی نتیجه چه شد؟

وی ادامه داد: همین 7 سال پیش بود که عده‌ای گفتند چرا باید ما در سوریه بجنگیم، ولی رهبر معظم انقلاب فرمودند که باید تروریست‌ها، سوریه را رها کنند و این ملت سوریه است که باید تصمیم بگیرد که چه حکومتی باید در سوریه پیاده شود و به آمریکا، و عربستان و دیگران ربطی ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس یادآور شد: آن زمان می‌گفتند که پیروز میدان آمریکاست ولی الان همه دیدند که چه کسی پیروز شد به طوریکه هر کسی زیر چتر ولایت ماند و در میدان دفاع حق و حقیقت و مظلوم ایستاد و پرچم عزت را بلند کرد، به پیروزی دست یافت و این یک تجربه برای افرادی است که تصور نمی‌کردند مسلمانان پیروز خواهند شد.

وی متذکر شد: دشمنان ما بدانند که تهدید در وجود سپاه هیچ اثری ندارد که البته دشمنان این را فهمیده‌اند که همه ملت ایران پاسدار است چراکه همه دیدیم ارتشیان‌ بزرگوار، نمایندگان مجلس، مردم ایران، لباس سپاهی پوشیدند و این لباس مورد اعتماد ملت ایران است و نشان می‌دهد که این ملت یک ذره از آرمان‌هایشان عقب‌نشینی نمی‌کند.

شیرازی گفت: وقتی شهید حامد جوانی در سوریه مجروح شد و دو دست و چشم خود را از دست داد و در حالت کما بود، پدر مادر او به تهران آمدند و گفتند که از آنهایی که با اعزام حامد به سوریه موافقت کردند، تشکر می‌کنیم چراکه او آرزو داشت مثل حضرت عباس (ع)شهید شود ما هم از این خشنودیم که نذر حامد ادا شد.
 
وی افزود: شهید زوار جنتی هم آرزو داشت تا به دست شقی‌ترین افراد شهید شود و وقتی به شهادت می‌رسد افتخار و مباهات می‌کند.

شیرازی با تاکید بر اینکه دشمنان به خوبی می‌دانند که ملت ایران را نمی‌شود تهدید کرد چراکه اگر تهدید شوند، محکم‌تر شده و اراده‌اشان عالی‌تر و ایمان‌شان راسخ‌تر و ارتباطشان با خدا ناگسستنی‌تر می‌شود، افزود: طبق آیات الهی شهدا زنده‌اند.

وی تصریح کرد: روزی ملت ایران تنها و غریب بودند ولی امروز به برکت همین خون‌ها اسلام در جهان عزتمند شده است و ایران از مظلومیت در آمده و آمریکا و صهیونیست و اروپا از ملت ایران حساب می‌برند.

ما نیامده‌ایم که در سپاه زنده بمانیم بلکه آمده‌ایم تا جان دهیم
نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس بیان کرد: الحمدالله که ترامپ و امثال او با سپاه بد هستند و این یعنی حقانیت سپاه، ما نیامده‌ایم که در سپاه زنده بمانیم بلکه آمده‌ایم تا جان دهیم و قطعه قطعه شویم تا دینمان حفظ شود.

وی با بیان اینکه ترامپ اصلا نمی‌داند که خدا و روحیه شهادت‌طلبی و عشق به سیدالشهدا یعنی چه، افزود: ترامپ بداند که با این تهدیدها کسی سست نمی‌شود چراکه دیگر بالاترین تهدید مرگ است و ما افتخار به مرگی می‌کنیم که در راه خداست و آرزو داریم که در راه اسلام کشته و قطعه قطعه شویم و این نگاه همه ملت ایران است.
شیرازی خاطرنشان کرد: سر شهید حججی را در سوریه بریدند ولی هیچ کسی نترسید بلکه تشییع جنازه شهید حججی از تشییع جنازه همه شهدای مدافعان حرم شلوغ‌تر و باشکوه‌تر هم بود.

 ملت ایران در موضوع استقلال اقتصادی الگوی جهان می‌شود
وی اذعان داشت: به لطف الهی از میدان جنگ اقتصادی عبور خواهیم کرد و به دنیا هم اعلام می‌کنیم که ملت ایران در موضوع استقلال اقتصادی الگوی جهان خواهد شد زیرا  در مباحث نظامی و معنویت کل ارتشیان، بسیجیان و پاسداران الگو شدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت: امروز فلسطین، یمن و دیگر ممالک اسلامی و حتی غیراسلامی از ایران درس گرفته و به لطف الهی عربستان نیز درس خواهد گرفت و آل سعود را نابود خواهند کرد.


کد مطلب: 681227

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/681227/مردم-عربستان-آل-سعود-سرنگون-می-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com