جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۴

بمباران منازل یمنی‌ها با ۱۰۰ گلوله توپخانه

پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب: 681221
ائتلاف سعودی، منازل و مزارع یمنی‌ها در یکی از شهرهای استان «الحدیده» را با ۱۰۰ گلوله توپخانه هدف قرار داد.
بمباران منازل یمنی‌ها با ۱۰۰ گلوله توپخانه
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، عناصر ائتلاف متجاوز یمن امروز بیش از ۱۰۰ گلوله توپخانه به سمت منازل و مزارع یمنی‌ها در منطقه «الفازه» در شهر «التحیتا» الحدیده (واقع در غرب یمن) شلیک کردند.

در پی این حمله یک کودک کشته و به منازل و مزارع یمنی‌های آسیب‌های بسیاری وارد شد.

دیشب نیز در پی حمله موشکی ائتلاف سعودی به التحیتا یک دختر یمنی کشته و برادر وی نیز زخمی شد.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن دو روز پیش اعلام کرد، ائتلاف متجاوز در یک هفته بیش از ۱۲۲۱ بار آتش‌بس الحدیده را نقض کرده‌ است.

شهر استکهلم سوئد در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۷ (شش دسامبر ۲۰۱۸) به مدت یک هفته میزبان چهارمین دور مذاکرات صلح یمن با حضور طرف‌های یمنی به ریاست «مارتین گریفیتس» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن بود و در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذرماه) با توافق آتش‌بس در الحدیده، به کار خود پایان داد.

آتش‌بس در شهر و بندر الحدیده از ۲۷ آذرماه ۱۳۹۷ (۱۸ نوامبر ۲۰۱۸) وارد مرحله اجرا شده است، اما ائتلاف سعودی با انجام حملات مداوم، هر روز آن را نقض می‌کند به نحوی که این آتش‌بس در آستانه شکست قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دفاع ازمظلومان
Iran, Islamic Republic of
عربستان ومتحدانش حمله به اتوبوس دانش آوزان یمنی مرتکب جنایات علیه بشریت شده اند. ... دیوان بین المللی کیفری که صلاحیت قضایی برای رسیدگی به جنایات جنگی دارد.
دیوان کیفری بین المللی باید به پرونده جنایات جنگی ائتلاف متجاوزسعودی رسیدگی کند. ائتلاف متجاوز سعودی مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت دریمن شده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اکنون وقت آن فرارسیده است که دیوان بینالمللی کیفری که صلاحیت قضایی برای رسیدگی به جنایات جنگی دارد، سیاستمدارانی را که مسئول این فاجعه انسانی در یمن هستند به پای میز محاکمه در این دیوان بینالمللی بکشاند.»
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
حرف دل همه مردم دنیا
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و اروپا مسئول مرگ کودکان یمنی هستند.
اروپا و آمریکا برای کشتار کودکان این کشورها سلاح می فروشند.
آمریکا جنایتکارشکاره یک شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی سعودی ها درجنگ یمن است.
اروپا جنایتکارشکاره یک شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی سعودی ها درجنگ یمن است.