جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۶

کی‌روش دوشنبه رسما از ایران شکایت می‌کند

چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب: 681105
خبرآنلاین نوشت: کارلوس کی‌روش از ایران رفته اما ظاهرا چالش‌های او با فوتبال ایران همچنان ادامه دارد.
کی‌روش دوشنبه رسما از ایران شکایت می‌کند
به گزارش جهان نيوز، اولین خبر جنجالی نوروز 98 خبر شکایت کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال به خاطر طلب 900 هزار دلاری‌اش بود. مربی پرتغالی از آن زمان تا امروز تمام مستندات لازم را جمع آوری کرده و با هماهنگی وکیلش روز دوشنبه همین آینده به صورت رسمی از فدراسیون فوتبال در فیفا شکایت می‌کند. امروز روزنامه خبرورزشی هم گزارشی ویژه در این باره منتشر کرده است.  اقدام کی‌روش بدان معناست که نامه اخیرا تاج به کی‌روش هم نتوانسته مانع از شکایت کی‌روش شود. تاج در این نامه که هنوز محتوای آن به طور کامل فاش نشده به مرد پرتغالی تاکید کرده بود در رایزنی با کنفدراسیون مشکل طلب سنگین او را برطرف خواهد کرد. 

خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد دلایل ناراحتی کارلوس که باعث شده تا از ایران شکایت کند، متعدد بوده است. این مربی بعد از ترک ایران به شدت دلخور بوده که چرا تاج در دیدار با ژاپن حضور نداشته است. این مربی حتی گلایه داشته که چرا و به چه دلیل ایران باید اردوی نهایی خود را در قطر برگزار می‌کرد، جایی که تیم‌ملی امنیت تاکتیکی نداشت و این مسئله در نهایت به ضررش تمام شد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این مربی بعد از ترک ایران به شدت دلخور بوده که چرا تاج در دیدار با ژاپن حضور نداشته است. این مربی حتی گلایه داشته که چرا و به چه دلیل ایران باید اردوی نهایی خود را در قطر برگزار می‌کرد، جایی که تیم‌ملی امنیت تاکتیکی نداشت و این مسئله در نهایت به ضررش تمام شد .
دغدغه اش از مسئولین خودمون بیشتر بوده !!!
Iran, Islamic Republic of
اون پول قرارداش رو می خواد. والسلام
بقیه بهونه است
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
مرد مدعی همیشه طلبکار !!!
آدمیزاد
Colombia
خوب اگر پول ندارند چرا میخواهند مربی خارجی گرانقیمت بگیرند؟
علی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ نشون نداده مربی خارجی بیادایران تاخرخره نخوره بعدنره فیفا ازایران شکایت......