جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۸

ظریف: سپاه نبود، داعش به دروازه‌های اروپا می‌رسید

چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب: 681102
وزیر امور خارجه در پیامی توئیتر تصریح کرد: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم شجاع عراق و سوریه با داعش نجنگیده بود، این گروه تروریستی دو پایتخت عربی را در اختیار داشت و ارتشی را رهسپار دروازه‌های اروپا می‌کرد.
ظریف: سپاه نبود، داعش به دروازه‌های اروپا می‌رسید
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر ضمن انتشار فیلمی از رقابت‌های انتخاباتی سال 2016 آمریکا که طی آن دونالد ترامپ به این واقعیت که ایران در حال نبرد با گروه تروریستی داعش است، اذعان می‌کند، نوشت: «زمانی که ترامپ تاکید داشت که "ایران در حال نابود کردن داعش است"، دقیقا فکر می‌کرد که چه کسی [از ایران] در حال نبرد [با داعش] و جانفشانی [در این نبرد] است؟»

وی در این توئیت، افزود: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم شجاع عراق و سوریه با داعش نجنگیده بود، این گروه تروریستی دو پایتخت عربی را در اختیار داشت و ارتشی را رهسپار دروازه‌های اروپا می‌کرد.

نوزدهم فروردین‌ماه جاری، واشنگتن در اقدامی خصومت‌آمیز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در فهرست گروه‌های تروریستی گنجانید. این تصمیم در صورت عدم مخالفت کنگره، از 27 فروردین رسما اجرایی می‌شود.

در پی این اقدام خصمانه دولت ترامپ که با انتقاداتی در داخل آمریکا نیز مواجه شده، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه بعدازظهر روز چهارشنبه نیز با حضور در دفتر سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این دیدار سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و سردار امیرعلی حاجی‌زاده  فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر امثال ظريف ها هم نبود ما زير بار قراداد هاي ننگين بي سابقه اي نمي رفتيم و شاهد جفتك اندازي يك خر آمريكايي يهودي صفت نبوديم جناب وزير كه شتابان به آن دختر صهيونيست هرزه تبريك ميگفتي حالا ببين !!!
آن مرد رفت راحت باش !!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره آخه برادر من؟...
Iran, Islamic Republic of
اگر استعفای ظریف هنگام ملاقات اسد در کنار سلیمانی سپاه قدس با روحانی نبود، و اگر حملات سال های 94 و 95 و 96 و 97 روحانی به سپاه نبود، و اگر روحانی سپاه را دولت با تفنگ خطاب نمی کرد، و اگر روحانی به بهانه ی انتخابات 96 به توان موشکی سپاه حمله نمی کرد، ترامپ از کجا امیدوار می شد که با تروریستی اعلام کردن سپاه بتواند ملت را دو دسته کند؟
Iran, Islamic Republic of
شاید هم باید میگذاشتند داعش اروپا را فتح میکرد. حق اروپایی همین است.
Iran, Islamic Republic of
کاری که سپاه نکرد رو شما با برجام کردید و الآن اونا میگن ! نمیخوان با ایران بجنگند !!!
زمینه چینی برای فشار بیشتر بر علیه ایران
رر
United States
اقاي ظريف همين الان هم داعش با تصرف يكي از شهرهاي ليبي به دروازه هاي اروپا رسيده! در ثاني مگر ما وكيل اروپاييها هستيم تا تلفات بدهيم! ثالثا نقش روسها در نابودي داعش فراموش نشود!
United Arab Emirates
درود بر سرداران اسلام سلیمانی و ظریف
ممد
Canada
یعنی مدافعان حرم برای اروپا جنگیدند؟؟!!! چه حرفیه میزنید جناب ظریف!!!!