کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیرانوند:‌رستمی مبلغ قابل توجهی حقوق می‌گیرد

21 فروردين 1398 ساعت 11:12

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد به کیانوش رستمی حقوق ماهانه پرداخت می‌شود و تاکنون هر چه خواسته در اختیارش گذاشته شده است.


به گزارش جهان نیوز، محسن بیرانوند درباره‌ی گلایه‌های کیانوش رستمی مبنی بر اینکه از او حمایت نشده است، بیان کرد: ماهانه مبلغ قابل توجهی به او پرداخت می‌شود و هر چیزی که خواسته تمام و کمال در اختیارش گذاشته‌ایم. حتی اعزام به تایلند همان‌طور که خود او خواست، انجام شد. ماساژور خواست؛ همراهش فرستادیم و تمایل داشت برادرش به عنوان مربی کنارش باشد که انجام شد. هم‌چنین بلیت "فرست کلاس" خواست و با وجود بار مالی سنگینی که برای فدراسیون داشت، برایش تهیه کردیم.

 
او ادامه داد: حتی در ماه‌هایی که اردو هم تعطیل بود حق‌الزحمه ماهانه او پرداخت شد. نکته دیگر در مورد حقوق ماهانه این است که آقای مرادی مبلغ آن را خیلی افزایش داده است به طوری که اختلاف فاحشی نسبت به قبل پیدا کرده است و ورزشکاران براساس مقام‌های بین‌المللی حقوق می‌گیرند. من به رستمی گفته‌ام هر چیزی می‌خواهد فهرست کند تا برایش تهیه کنیم که این کار را هم انجام داده‌ایم و باید صحبت کنیم که چه چیزی خواست که نشده است.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که با انصراف رستمی، جوادی جایگزین او شده است؟ گفت: بله. آقای برخواه ۱۲ نفر را برای مسابقات قهرمانی آسیا معرفی کرده بود و مصطفی جوادی به مسابقات می‌رود.

وی در مورد اعزام بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا که به نظر می‌رسد اما و اگرهایی در آن به وجود آمده است، گفت: ما تلاش می‌کنیم که بروند و ان شاءالله که اعزام می‌شوند و مشکلی پیش نمی‌آید. ما هم تمرینات را با قدرت تا لحظه آخر ادامه می‌دهیم.
 
منبع: ایسنا


کد مطلب: 681002

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/681002/بیرانوند-رستمی-مبلغ-قابل-توجهی-حقوق-می-گیرد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com