جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳

وزیر اقتصاد به سرلشکر جعفری نامه نوشت

سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب: 680903
وزیر اقتصاد گفت: اقدام نسنجیده دولت آمریکا پرونده‌ای سیاه در حمایت از تروریسم بین‌المللی،تروریسم اقتصادی و ترویج ناامنی در سراسر جهان است.
وزیر اقتصاد به سرلشکر جعفری نامه نوشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در بخشی از نامه خود به سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری نوشت: اقدام مذبوحانه رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه قدرتمند و مردمی پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، بار دیگر نشان داد حاکمان نابخرد و بی‌تدبیر کاخ سفید تا چه اندازه از واقعیت‌های جامعه ایران دور بوده و در فضای توهم و رؤیا به سر می‌برند.

متن نامه فرهاد دژپسند به این شرح است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
فرمانده کل محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و تحیات

سپاه پاسداران، مولود انقلاب و جز جدایی‌ناپذیر پیکره واحد ملت ایران است که طی ۴۰ سال گذشته خدمات ارزشمندی در راستای حفظ و تقویت انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن داشته و همچون سدی در برابر تهدیدات و خطرات بالقوه و بالفعل دشمنان ایستاده است. خدمات و زحمات پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرزندان این مرز و بوم آنچنان درخشان است که نیازی به توصیف ندارد چنان که در حادثه سیل اخیر، به عنوان یک نمونه و گوشه‌ای از این ارادت قلبی و اخلاص پاسداران عزیز به مردم کشورمان، شاهد مجاهدت‌ها و زحمات خالصانه ایشان در خدمت رسانی به آسیب دیدگان بوده و هستیم.

▪️اقدام مذبوحانه رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه قدرتمند و مردمی پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، بار دیگر نشان داد حاکمان نابخرد و بی‌تدبیر کاخ سفید تا چه اندازه از واقعیت‌های جامعه ایران دور بوده و در فضای توهم و رؤیا به سر می‌برند.

بی‌گمان این اقدام نسنجیده دولت آمریکا که خود پرونده‌ای سیاه و عملکردی غیرقابل دفاع در حمایت از تروریسم بین‌المللی، تروریسم اقتصادی و ترویج ناامنی در سراسر جهان دارد، کوچک‌ترین خللی در عزم و اراده نیروهای زحمتکش و جان برکف سپاه پاسدارن در ادامه خدمت‌گزاری به ملت شریف ایران و مواجهه با توطئه‌ها و اقدامات خصمانه آمریکا و ایادی ریز و درشت آن به‌خصوص در منطقه خاورمیانه نخواهد داشت و نه تنها ذره‌ای از میزان حمایت و پشتیبانی ملت و دولت ایران از این نهاد مردمی و خدمت‌گزار کم نکرده بلکه، با نگاهی به فلسفه و چرایی شکل گیری این نهاد انقلابی در می‌یابیم که تفکر و اندیشه پاسداری محدود به تشکیلات سازمانی و رسمی سپاه پاسداران نبوده و همه آنهایی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند خود را یک پاسدار و بسیجی می‌دانند.

▪️اینجانب ضمن تبریک ولادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و روز پاسدار خدمت جنابعالی و همه پاسداران شرف و کیان انقلاب اسلامی ایران که همواره طی ۴۰ سال گذشته خالصانه در راه انقلاب و حفظ و حراست از آرمان‌های آن جان بر کف در صحن بوده اند با محکوم کردن اقدام وقیحانه رئیس جمهور آمریکا، ضمن پیوستن به کمپین «من یک سپاهی هستم»، پشتیبانی و حمایت کامل خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده و اطمینان دارم که این ترفند دشمنان نیز به یاری خدا، رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت شریف ایران نقش برآب خواهد شد.

فرهاد دژپسند- وزیر امور اقتصادی و دارایی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
درود برآقای دژپسند وزیر محترم اقتصاد، ماهمه پاسداریم پاسدار اسلام و قرآن و انقلاب اسلامی و پاسدار خون شهیدان والامقام ، و به این پاسداری افتخار میکنیم یادمان نرود که ما جز پاسداری وظیفه ی دیگه ای نداریم
Iran, Islamic Republic of
ما ملت ایران اگر همگی زبان واحد و دست واحد باشیم دشمنان ما هوس ضربه زدن به ما را پیدا نخواهند کرد...
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای دژ پسند موقعیت شناس و بصیر خداوند نگهدارشان باشد و موفق باشند به لطف خدا.