جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

کشف ۵ تن مرغ سهمیه تنظیم بازار از ۷ متهم

سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب: 680899
فارس نوشت: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۵ تن مرغ سهمیه تنظیم بازار خارج از چرخه توزیع و دستگیری ۷ متهم خبر داد.
کشف ۵ تن مرغ سهمیه تنظیم بازار از ۷ متهم
به گزارش جهان نيوز، روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر اینکه در داخل گاراژی در محدوده کلانتری امامزاده حسن، رانندگان دو خودرو نیسان یخچال‌دار در حال بارگیری مرغ از داخل یک دستگاه کامیونت هستند، تیمی از ماموران کلانتری امامزاده حسن برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

 در تحقیقات اولیه مشخص شد که خبر صحت داشته و ۳ متهم در حال جابجایی مرغ های سهمیه خارج از چرخه توزیع کالا به شهروندان هستند.

 سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: بلافاصله ماموران عملیات کلانتری وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی یک و نیم تن مرغ سهمیه تنظیم بازار کشف کردند و متهمان دستگیر و۳ خودرو توقیف شد.

وی گفت: روز گذشته نیز ماموران کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی هنگام گشت زنی در محدوده بزرگراه تهران – قم متوجه جابجایی و حمل بار مرغ در حاشیه بزرگراه محدوده عوارض تهران – قم از یک دستگاه کامیونت به ۳  خودرو نیسان یخچال‌دار شدند که در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهمان قصد خارج کردن مرغ های سهمیه تنظیم بازار خارج از چرخه توزیع هستند.

سردار ظهیری خاطرنشان کرد: در این رابطه نیز ۴ متهم دستگیر و ۴ دستگاه خودرو توقیف و مرغ‌های کشف شده به نرخ مصوب بازار در میدان میوه تره بار منطقه عرضه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *