جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

گاز 260 روستای پلدختر وصل شد

سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب: 680889
فارس نوشت: مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از برقراری گاز 260 روستای پلدختر خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها پنج روستای بخش غربی پلدختر فاقد گاز هستند.
به گزارش جهان نيوز، سعید مومنی عصر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت گازرسانی مناطق سیل‌زده لرستان اظهار کرد: شرکت گاز به عنوان یکی از دستگاه‌های خدمات‌رسان در کمتر از 48 ساعت پس از وقوع سیل در استان با انجام اقدامات ضربتی گاز مشترکین بدون مشکل ایمنی را وصل کرد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون گاز بخش‌های غربی و شرقی پلدختر وصل است، ضمن اینکه گاز شهر معمولان نیز وصل شده است.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از برقراری گاز 260 روستای پلدختر خبر و ادامه داد: در حال حاضر 13 هزار و 400 مشترک شهر پلدختر و 3 هزار و 800 ساکن روستاهای این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

مومنی بیان داشت: علاوه بر کار امدادرسانی توسط نیروهای امدادی و تعمیراتی در راستای کمک به مردم سیل‌زده با دیگر دستگاه‌ها ارتباط تنگاتنگی جهت کاهش مشکلات را داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تنها پنج روستای بخش غربی پلدختر فاقد گاز هستند، افزود: قطعی گاز در این مناطق به دلیل نبود راه دسترسی و زیرساخت جاده‌ای است و در صورت مهیا شدن شرایط، این مهم نیز انجام می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *