پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

موسولینی نامزد انتخابات پارلمان اروپا می‌شود

سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب: 680883
فارس نوشت: یک روزنامه ایتالیایی خبر داده که «کایو جوئیلیو سزاره موسولینی» نتیجه «بنیتو موسولینی» رهبر فاشیست ایتالیا در دوران جنگ جهانی دوم، در انتخابات ماه آینده پارلمان اروپا نامزد می‌شود.
موسولینی نامزد انتخابات پارلمان اروپا می‌شود
به گزارش جهان نيوز، روزنامه ایتالیایی «ایل مساجرو» خبر داده که یکی از نوادگان «بنیتو موسولیتی» رهبر ایتالیای فاشیست به عنوان نامزد یک حزب دست راستی کوچک در ایتالیا در انتخابات پارلمان اروپا نامزد شود.

بنا بر نوشته این روزنامه، «کایو جوئیلیو سزاره موسولینی» که سابقه عضویت در نیروی دریایی ایتالیا و کار به عنوان خدمه زیردریایی را دارد، می‌خواهد به عنوان نامزد حزب «برادران ایتالیا» در انتخابات ماه آینده پارلمان اروپا نامزد شود.

حزب «برادران ایتالیا» در انتخابات سراسری پارلمانی سال گذشته در ایتالیا توانسته بود تنها  ۴.۴ درصد آرا را از آن خود کند.

نتیجه موسولینی ۵۰ ساله که در آرژانتین متولد شده، درباره نامزدی خودش در انتخابات گفت: «افراد بسیاری دوست دارند که اسم موسولینی در میان نامزدها حضور داشته باشد».

اعلام نامزدی موسولینی در انتخابات پارلمان اروپا در حالی صورت گرفته که او هیچ تجربه سیاسی قبلی نداشته است.

او در یک مصاحبه با رد انتقادها درباره بی تجربگی‌ سیاسی‌اش گفت: «تمام دوران زندگی‌ام با سیاست عجین شده و با آن نفس کشیده‌ام».

موسولینی تاکید کرده که در صورت پیروزی در انتخابات و راه یافتن به پارلمان اروپا، «در همه اقدامات و رای‌هایم از منافع ملی دفاع خواهم کرد».

«بنیتو موسولینی» جد پدری سزاره موسولینی، از سال ۱۹۲۲ تا زمان کشته شدنش در سال ۱۹۴۵ در راس قدرت ایتالیا و همچنین رهبر ایتالیای فاشیست بود اما در پایان جنگ جهانی دوم پس از شکست در جنگ کشته شد.
 
بنیتو موسولینی رهبر ایتالیای فاشیست
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *