کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دالیچ: شرایط پرسپولیس و کرواسی شبیه هم بود

20 فروردين 1398 ساعت 18:23

فارس نوشت: سرمربی تیم ملی کرواسی گفت: من به خوبی از شرایط پرسپولیس آگاه هستم و همه چیز را درباره این تیم می‌دانم چرا که برانکو از دوستان خوب من است و کار او را دنبال می‌کنم.


به گزارش جهان نیوز، زلاتکو دالیچ سرمربی تیم  ملی فوتبال کرواسی که به اردوی تیم پرسپولیس در دبی رفته است درباره حضورش در اردوی تیم پرسپولیس گفت:  برانکو دوست خوب من است و خارج از این او یک مربی بزرگ است و من درس‌های زیادی از او یاد گرفتم. من نتایج پرسپولیس را دنبال می‌کنم و به شرایط تیم شما آگاه هستم و برای تیم پرسپولیس بهترین آرزوها را دارم.

وی ادامه داد: اعضای کادر فنی پرسپولیس از دوستان خوب من هستند و من امروز به عنوان یک حامی برای تیم پرسپولیس اینجا هستم و بهترین آرزوها را هم برای تیم پرسپولیس دارم. 

دالیچ در پاسخ به این سؤال که چقدر از پرسپولیس شناخت دارد، تصریح کرد: من به خوبی به شرایط پرسپولیس آگاه هستم و همه چیز را درباره این تیم می‌دانم. برانکو از دوستان خوب من است و کار او را دنبال می‌کنم. می‌دانم که پرسپولیس به یک قدمی قهرمانی آسیا رسید همانطور که ما هم در تیم ملی کرواسی تا فینال جام جهانی رفتیم اما نتوانستیم قدم آخر را خوب برداریم. این البته جالب نیست و امیدوارم که امسال پرسپولیس بتواند نتایج دلخواهش را بگیرد. من از فاصله امتیازی پرسپولیس و تراکتورسازی باخبر هستم و امیدوارم بتوانید نتایج خوبی در ادامه راه بگیرید.

وی در خصوص اینکه شایعه پیشنهاد به او از سوی تیم‌های آسیایی شنیده شده است، افزود: من سرمربی تیم ملی کرواسی هستم و قراردادم با این تیم ادامه دارد.

البته چند کشور با من تماس گرفتند و به من پیشنهاد دادند اما من با فدراسیون فوتبال کرواسی قرارداد دارم. هدف اصلی من قهرمانی با کرواسی در جام ملت‌های اروپا است.


کد مطلب: 680881

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/680881/دالیچ-شرایط-پرسپولیس-کرواسی-شبیه-هم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com