کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نیروی انتظامی: اگر سپاه نبود کشور هم نبود

20 فروردين 1398 ساعت 17:56

فارس نوشت: نیروی انتظامی به ادعای آمریکا و قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی واکنش نشان داد و در حمایت از سپاه بیانیه‌ای صادر کرد.


به گزارش جهان نیوز، نیروی انتظامی به ادعای آمریکا و قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی واکنش نشان داد و در حمایت از سپاه بیانیه ای صادر کرد.

 در این بیانیه آمده است:« سپاه پاسداران در حفاظت از انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل دارد و به عنوان یک نیروی انقلابی، نظامی و خستگی ناپذیر همواره درحال دفاع و حفاظت از آرمان های امام خمینی (ره) است.

«اگر سپاه نبود کشور هم نبود» فرمایش امام خمینی (ره) درباره این نهاد انقلابی است؛ از این رو این فرمایش گرانقدر سبب شده که دشمنان ایران اسلامی با درک همه جانبه آن لحظه ای از اقدامات شوم خود علیه سپاه دست نکشند.

سپاه پاسداران در هشت سال جنگ تحمیلی با تمام قوا در مقابل دشمن ایستادگی کرد و اجازه تعرض به خاک ایران عزیزمان را نداد.

سپاه همواره در حفاظت از انقلاب اسلامی محکم و پابرجای ایستاده و نقش آن هرروز در دفاع از میهن اسلامی پررنگ تر می شود و این امر برای همگان واضح و مبرهن است.

اکنون که مناطقی از کشورمان درگیر بحران سیل شده، باز هم سپاه پاسداران نقش پررنگی در امدادرسانی به مردم سیل زده دارد و تاکنون از هیچ کوششی دریغ نکرده است، همانطور که در هشت سال جنگ نابرابر ایستادگی کرد، اکنون نیز باهمان روحیه و باور و بی ادعا، به یاری هموطنان در مناطق سیل زده شتافته است.

ادعای ترامپ به قدری پوچ و بی اساس است که ریچارد نفیو مقام سابق وزارت امور خارجه آمریکا اقدام دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران را به باد تمسخر گرفته و این ادعا را از سر ناتوانی واشنگتن عنوان کرده است.

از این رو نیروی انتظامی نیز حمایت همه جانبه خود از سپاه پاسداران را اعلام می دارد و قراردادن نام این نهاد انقلابی در لیست سازمان های تروریستی را محکوم می کند».


کد مطلب: 680877

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/680877/نیروی-انتظامی-اگر-سپاه-نبود-کشور-هم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com