جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
فرمانده نیروی هوایی ارتش خبر داد:

ورود 65تن کمک‌های مردمی توسط هواپیمای ارتش

سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 680831
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت:65تن کمک‌های مردمی که شامل 70هزار تخته چادر و موادغذایی است از پایگاه شهید لشکری مهرآباد توسط هواپیمای747ارتش به فرودگاه اهواز رسید.
ورود 65تن کمک‌های مردمی توسط هواپیمای ارتش
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در رابطه با ورود 65تن کمک‌های مردمی به خوزستان، اظهار کرد: 65تن کمک‌های مردمی که شامل 70هزار تخته چادر و موادغذایی است  از پایگاه شهید لشکری مهرآباد توسط هواپیمای747ارتش به فرودگاه اهواز رسید.

وی افزود: 500دانشجوی دانشگاه افسری شهید ستاری نیز جهت حضور و امدادرسانی در مناطق سیل‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند که دانشجویان داوطلب از طریق قرارگاه‌های جنوب و جنوب‌غرب با مشخص شدن زمان و مکان جهت خدمت‌رسانی جهادی اعزام خواهند شد.

نصیرزاده در پایان گفت: میزان محموله‌های ارسالی توسط نیروی هوایی با اضافه شدن ارسال کمک‌های مردمی توسط هواپیماهای 747نیروی هوایی به 265تن تا به امروز افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در 15فروردین نیز 41تن بار که شامل کمک‌های مردمی و هلال‌احمر به سیل‌زدگان خوزستانی بود به استان ارسال شد؛ در حال حاضر نیز بیش از 30هزار نفر از سیل‌زدگان مناطق مختلف خوزستان در اردوگاه‌های از پیش تعیین شده به صورت موقت اسکان داده شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *