جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۸

ترامپ به پای خودش شلیک کرد

دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب: 680667
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درآمد...! (گفت و شنود)
Iran, Islamic Republic of
گفت: بالاخره کاخ سفید، سپاه پاسداران را یک گروه تروریستی اعلام کرد!
گفتم: خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار ‌داده است، آنهم از احمق‌های درجه یک که مرغوب‌ترین نوع آن است!
گفت: وزیر خارجه کشورمان از رئیس ‌شورای عالی امنیت ملی خواسته است که نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به سنتکام را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد.
گفتم: چرا فقط نظامیان آمریکا در غرب آسیا؟! باید نظامیان آمریکا را در همه دنیا تروریست بدانیم و با آنها مانند سایر گروه‌های تروریست، مثل داعش برخورد کنیم و هر جا که آنها را یافتیم به جهنم بفرستیم.
گفت: ایول! آمریکا باید بداند از بادی که کاشته طوفان درو می‌کند.
گفتم: از یارو پرسیدند؛ در فلان معامله چه درآمدی داشتی؟ گفت؛ پدر و پدر جدم! پرسیدند؛ درآمد خودت چی بود؟! گفت؛ خب همین پدر و پدر جدم درآمدند!
ممد
United States
سپاه پای ترامپه؟؟؟ !!! جاهای دیگرش کجاست؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چه هوش بالایی به افتخارش دست بزنید البته فقط آقایان دست بزنند.
علی
Switzerland
نگران نباشید. هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. اونها بی حساب و کتاب ازاینجور کارها نمیکنند. حتی ترامپی که احمق و دیوانه خطابش میکنید. قبلا از اینگونه تحلیل ها از شماها خیلی دیدیم. در مورد انتقال سفارت امریکا به قدس و شناسایی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل هم میگفتید اگر این بشه قیامت میشه. دیدید که هیچ اتفاقی نیفتاد. در مورد جولان سوریه هم همینطور. هیچ تبعاتی نداشت. الان هم همینطوره. هیچ اتفاقی نمیفته. یعنی میخواهید در تمام کشورهای منطقه اشوب راه بیاندازید به بهانه مبارزه با ارتش امریکا. میخواهید با ارتش امریکا وارد جنگ بشیم در تمام منطقه؟؟ اگر اونها سپاه را در لیست تروریستی گذاشتند منظورشون این نیست که با سپاه بجنگند. بلکه ابزاذهای مالی و حقوقی و سیاسی بین المللی در اختیارشونه که از اون طریق عمل میکنند. اما اگر ما وارد فاز خشونت و به راه اندازی اشوب در کشورهای منطقه شویم همه علیه ما خواهند شد.
Iran, Islamic Republic of
همین که به غیر از خود آمریکا و دو سه کشور دیگر هیچ کشوری حاضر نیست سفارتش را به قدس منتقل کند، این یعنی شکست......
Iran, Islamic Republic of
این که در دنیا، جمهوری اسلامی ایران اولین کشوری است که نیروی نظامی اش تروریست تلقی می شود، حکایت از یک موضوع مهم و راهبردی و اساسی دارد و آن این که آمریکا دیگر نمی تواند از پس این نیروی نظامی برآید ...
Iran, Islamic Republic of
نه دادش نتان يابو ترامپ گاگول را به باتلاق فرستاد