پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۳
۱۲۹
معرفی سپاه پاسداران به عنوان «سازمان تروریستی»

کاخ سفید رسماً سپاه پاسداران را «سازمان تروریستی» اعلام کرد + متن بیانیه/ نامه ظریف به روحانی: شورای عالی امنیت ملی نیروهای نظامی آمریکا در غرب آسیا را در فهرست گروههای تر‌روریستی از نظر ایران قرار دهد/ اقدام فوری و متقابل ایران: مرکز فرماندهی آمریکا تروریست اعلام شد

دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب: 680659
دولت آمریکا در ادامه سیاست فشار بر گروه‌هایی که از طریق مبارزه با گروه‌های تروریستی این کشور را در پیشبرد اهدافش در منطقه ناکام گذاشته‌اند، طرح خود را برای اضافه کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» اعلام کرد.
کاخ سفید رسماً سپاه پاسداران را «سازمان تروریستی» اعلام کرد + متن بیانیه/ اقدام فوری و متقابل ایران: مرکز فرماندهی آمریکا گروه تروریستی اعلام شد
به گزارش جهان نيوز، کاخ سفید امروز دوشنبه در بیانیه‌ای رسماً برنامه دولت خود برای اضافه کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» خود اعلام کرد.  

این اولین بار است که کاخ سفید نیروهای مسلح رسمی یک کشور خارجی را به عنوان «سازمان تروریستی» معرفی می‌کند.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در این بیانیه گفته است: «امروز من رسماً طرح دولت خود را برای اضافه کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از جمله نیروی قدس به سازمان‌های تروریستی خارجی اعلام می‌کنم.»

کاخ سفید از این اقدام به عنوان «گامی بی‌سابقه» یاد کرده و نوشته وزارت خارجه آمریکا رهبری آن را به دست داشته است. 

در بخشی از این بیانیه آمده است: «این اولین بار است که ایالات متحده بخشی از یک دولت دیگر را به عنوان سازمان تروریستی خارجی معرفی می‌کند. این امر، موید این حقیقت است که اقدامات ایران، اساساً با اقدامات دولت‌های دیگر متفاوت است.»

کاخ سفید در ادامه با متهم کردن ایران به «حمایت از تروریسم» تصریح کرده است: «ما به افزایش فشار علیه ایران و بالا بردن هزینه‌های حمایت از فعالیت‌های تروریستی توسط این کشور ادامه خواهیم داد تا زمانی که این کشور از رفتارهای مخرب و غیرقانونی خود دست بردارد.»
 

 
ظریف در نامه ای به روحانی پیشنهاد کرد/ شورای عالی امنیت ملی نیروهای نظامی آمریکا در غرب آسیا را در فهرست گروههای تر‌روریستی از نظر ایران قرار دهد
وزیر خارجه کشورمان در نامه ای به رئیس جمهور پیشنهاد کرد که شورای عالی امنیت ملی نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به سنتکام را در فهرست گروه های تروریستی از نظر ایران قرار دهد.

نظر به حمایت پنهان و آشکار نیروهای نظامی آمریکا در منطقه از گروههای تروریستی و دخالت مستقیم در انجام فعالیت های تروریستی توسط نظامیان آن کشور،  محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال نامه ای خطاب به حسن روحانی رئیس شورای عالی امنیت ملی، بر اساس "قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه" مصوب مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد کرد شورای عالی امنیت ملی کشورمان نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به سنتکام را در فهرست گروه های تروریستی از نظر جمهوری اسلامی ایران قرار دهد.

لازم به ذکر است، کنگره آمریکا ظرف هفت روز آینده می‌تواند جلوی این اقدام را بگیرد اما اگر یک هفته بگذرد، این اقدام اجرایی خواهد شد.

در بیانیه ای از سوی شورای عالی امنیت ملی
جمهوری اسلامی ایران «سنتکام» و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» اعلام کرد

پس از نامه ظریف، شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران  در بیانیه ای ضمن محکومیت شدید اقدام غیرقانونی و خطرناک رژیم ایالات متحده امریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی» در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه امروز آمریکا اعلام کرد که «رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریسم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند.

متن کامل بیانیه شورای عالی امنیت ملی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شورایعالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید اقدام غیرقانونی و خطرناک رژیم ایالات متحده آمریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی»، این اقدام بی‌اساس را خطر عمده‌ای برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و نقض آشکار قواعد آمره حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد می‌داند. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برخلاف آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن که همواره حامی گروه‌های افراطی‌ و تروریست‌ها در منطقه غرب آسیا بوده‌اند، پیوسته در خط مقدم مقابله با تروریسم و افراطی‌گری در منطقه بوده و نقش این نیروی فداکار و انقلابی در مقابله با القاعده، داعش، النصره و سایر گروه‌های تروریستی در منطقه توسط مردم و دولت‌های آسیب‌دیده همواره مورد تقدیر است. 

جمهوری اسلامی ایران در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه امروز آمریکا اعلام می‌کند، رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریسم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند. این فرماندهی مسئولیت اجرای سیاست‌های تروریستی دولت آمریکا علیه منطقه غرب آسیا را به عهده داشته که امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و جان افراد بی‌گناه ایرانی و غیرایرانی را برای تحمیل سیاست‌های خصمانه ایالات متحده به خطر انداخته است که از آن جمله حمله وحشیانه و عامدانه به هواپیمای مسافربری ایران در سال 1367، مشارکت در کشتار مردم یمن و دیگر شهروندان غیرنظامی در غرب آسیا را می‌توان نام برد.

بدیهی است رژیم ایالات متحده آمریکا تمامی مسئولیت‌های عواقب خطرناک این اقدام ماجراجویانه را برعهده خواهد داشت.»


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
از طرف اصلاح طلبان : در اسرع وقت بايستي FATF را امضاء كنيم تا بهانه را از دست آمريكا بگيريم.
مرگ بر آمریکا
Iran, Islamic Republic of
تروریست دولت و ارتشی است که بر سر مردم ژاپن بمب اتم انداختن ، کسانی که فجایع ویتنام را رقم زدند، سربازانی که در زندانهای گوانتانامو ، ابوغریب و... در حق زندانیان ظلم کردند، ژنرالهایی که بخاطر ساقط کردن هواپیمای مسافربری مدال گرفتند، نظامیانی که به کشتار زنان و کودکان بیگناه افتخار می کنند.بله ،دولت و ارتش آمریکا تروریست هستند.
Iran, Islamic Republic of
الان بهترین زمان است که نیروهای سپاه اعم از مستشاری ، مهندسی و... تمام قد به کمک مردم ونزوئلا در بیخ گوش ترامپ بروند.
Iran, Islamic Republic of
خودت حاضري بري ؟ اصلا خدمت سبازي حتي زمان صلح انجام دادي؟
حرفهای ظریف وقتی باورپذبر است که FATFرا رد کنند و از برجام خارج شوند
Iran, Islamic Republic of
اگر از برجام خارج شدند و FATFرا رد کردند قابل قبول است و گرنه حرفهای ظریف، یک نوع سرمایه گذاری برای انتخابات محسوب می شود
Iran, Islamic Republic of
فقط جهت اطلاع 08:55 ، 8 ماه داوطلب در جبهه ، 25 ماه سربازی در خط مقدم ، 27 ماه اسارت ، 25% جانبازی ، بیش از 30 سال بسیجی فعال
در اسرع وقت
Iran, Islamic Republic of
بهترین پاسخ دولت و مجلس به این عمل آمریکایی ها افزایش بودجه نظامی کشور مخصوصا سپاه است.
Iran, Islamic Republic of
بودجه؟؟؟
مگه چیزی هم مونده
Iran, Islamic Republic of
مگر چیزی هم مونده ؟
Iran, Islamic Republic of
بهترين كار بالا بردن قيمتهاست جهت پ1ر كردن جيب سمايه دار و بازار به بركت وجود تعزيرات بي اثر!
Iran, Islamic Republic of
آقای ترامپ ، همانطور که سردار عزیز قاسم سلیمانی گفتند ،برای پاسخ دادن به یاوه گویی های شما، سردار و سپاه قدس کفایت می کند.
Iran, Islamic Republic of
با این حساب حضور ناوهای تروریست های آمریکایی در خلیج فارس غیر قانونی و باید مورد هدف قرار بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
مردش باشین و بزنین چرا عشوه میاین
Iran, Islamic Republic of
اولا:در 8 سال دفاع مقدس ثابت کردیم مرد هستیم و از عربده کشی هیچکس واهمه نداریم. ثانیا: چرا شماها برای غرب و آمریکا عشوه گری می کنید و دم تکان می دهید.ثالثا:نامرد کسانی هستند که به هواپیمای مسافربری و زنان و کودکان بیگناه حمله می کنند.رابعا:قبل از هر اتفاقی باید تکلیف عوامل داخلی آنها را مشخص کنیم.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آقای ۲۳:۵۰
چرا رجز به نفع دشمن می خونی
آمریکا پرست کثیف !!!!!
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که به نظر 23:50 رای مثبت دادند، لطفا بیشتر دقت کنید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عزیزم
منظور آقای ظریف که این نبود
Iran, Islamic Republic of
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
Iran, Islamic Republic of
جدي؟
بله جدی ِ جدی
Iran, Islamic Republic of
بله جدیِ جدی
هیچ غلطی نمی تواند بکند
اگر می توانست تا حالا صدباره رژیم جمهوری اسلامی را ساقط کرده بود
آمریکا حریف حزب الله لبنان ( که انگشت کوچیکه جمهوری اسلامی است ) نمی شود چه رسد که بخواهد برعلیه ما غلطی بکند 😅😅😅😅
Iran, Islamic Republic of
پس نترس از سوراخ موش بيا بيرون شعار بده
به ۹:۲
Iran, Islamic Republic of
شما تو سوراخ موش هستید
ما که همیشه مرد میدان بوده و هستیم و خواهیم بود
اون موقع که ما در جنگ ۸ساله در برابر اربابتون می جنگیدیم شما هنوز ت شکم مادر هم نبودید
تو مواد اولیه طبیعت و در نخود و عدس و گوشت گوسفند ها بودید
Iran, Islamic Republic of
ظریف: هدف از برجام اصلا اقتصادی نبود!
حالا فهمیدیم هدف شما چه بود.
تلاش دولت و ترامپ نتیجه داد.
Iran, Islamic Republic of
تاخت و تازهای دولت به سپاه نتیجه داد.
Iran, Islamic Republic of
تروریست ها رو بدنام نکنید! در خاطراتِ خود سربازان آمریکایی از ویتنام بارها اشاره شده برخی از سربازان ارتش آمریکا به دختربچه های زیر ۱۰ سال ویتنامی طوری تجاوز میکردن که درجا میمردند، فرماندهان و سربازان آمریکایی از تروریست هایی چون داعش هم کثیف تر و وحشی تر هستند
Iran, Islamic Republic of
این فقط یک معامله بین ترامپ و نتانیاهو برای پیروزی در انتخابات فردا در سرزمین های اشغالی و در آن طرف، کم شدن از فشارهای کشنده و مشکلات رو به وخامت ترامپ در آمریکاست.
Iran, Islamic Republic of
آفرین به این نظر هوشمندانه !!
سلام
Iran, Islamic Republic of
امروز همزمان اروپا با نقض صریح برجام تحریمها را تمدید کرد و ترامپ این اقدام خصمانه بی سابقه را انجام داد لذا فرصت خوبیست تا رسما از برجام خارج شویم و fatf را رد کنیم تا از این بلاتکلیفی ۶ساله سیاسی اقتصادی رها گردیم و به ظرفیتهای داخلی معطوف شویم.
Iran, Islamic Republic of
بعد چي؟ فرقي نمي كند همان آش است و همان كاسه ! اقتصاد هم همان اقتصاد تاچري با نام هاي بزك شده متفاوت
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
غربگرایان داخلی با این عمل کشور را به نابودی می کشانند.
Romania
فرموده اند «نبود»
ملاک حال فعلی سپاه است
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف، حالا بفرمایید هزینه کدام بیشتر بود مقاومت یا سازش.
United States
این آمریکایی ها واقعا احمقند!
برای عبور از تنگه هرمز و حضور در خلیج فارس باید از سپاه اجازه بگیرند!
حالا انگار خودشون کاری کردن که اختیارشون افتاده دست تروریستها!!!!!
دوگانگی و دورویی در دولت آمریکا حد و حساب ندارد.
Iran, Islamic Republic of
...
yas
Denmark
خدا و کیلی شما هم خو ش خیا لید
بو لتن و ترا مپ می خو ا ستید گل بفر ستند
بر ایتان

این ها عشق و او ر گا زیم را تجر به نکر ده اند
الکلی هستند وانسا ن بد بخت همیشه دنیا را به آ تش می کشد
تما م
Iran, Islamic Republic of
گور باباي كاخ سفيد و نتان يابو اب زير كاه
نتیجه برجام و دیپلماسی لبخند
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی و ظریف که مدعی بودن کسی جز اونها بلد نیست با دنیا حرف بزنه تحویل بگیرند!
هزینه سازش همیشه بیشتر از مقاومت هست.
Iran, Islamic Republic of
خدابخیرکنه گرانی های بیشتر پس ازعید نوروز و گسترش دامنه تحریم
Iran, Islamic Republic of
این حرفها با رد FATF و برجام قابل قبول است وگرنه باد هواست و تبلیغاتی برای انتخابات آینده است
Iran, Islamic Republic of
با چراغ سبز . دولت بی تدبیر و نا امید بود!!!!. آنجایی که روحانی... به سپاه تاخت...!!!!1
Iran, Islamic Republic of
ظریف کی وقت کرد نامه بنویسه؟اگه موقع خروج آمریکا از برجام جواب قاطع میدادین کار به این جاها نمیرسید.اقدام انقلابی انجام بدین تا به غلط کردن بیفتن
حامد
Iran, Islamic Republic of
ایران نیز باید ارتش آمریکا را یک سازمان تروریستی اعلام کند. البته از این دولت که نتوانست قیمت پیاز را مدیریت کند انتظاری نداریم
کورش
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
چرافقط درغرب آسیا ؟
هدف ظریف ازغیرتروریست دانستن بخشی ازنیروهای نظامی آمریکا که درجاهای دیگردنیاهستندچیست؟
به نظر شما اگرآمریکا یک جاسوس درایران داشته باشد،آن جاسوس چگونه اقدام متقابل ایران راکم اثرومحدود میکند؟
Iran, Islamic Republic of
آفرین محمد
نکته خوبی بود
Iran, Islamic Republic of
همه مردم ایران سپاهی هستند.
Romania
....
M.sh
Romania
جناب ظریف! کل ارتش امریکا باید در فهرست گروه های تروریستی قرار بگیره.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
این نتیجه انفعال دولت بنفش در برجام و اصرار برای پیوستن به جنایت FATF است!
Germany
چه ربطی داشت؟!
Iran, Islamic Republic of
زنجیر وار حوادث داره اتفاق می افته تو دنبال ربطش نگرد.
Iran, Islamic Republic of
ربطش اینه نفوذی با با اصرار بر پیوستن FATF دشمن رو جری کردن که می توننن سپاه رو در لیست تروریست ها قرار بدن وقتی خود FATF این کار رو قرار بود انجام بده
Iran, Islamic Republic of
وای
من فکر میکردم با این همه هزینه ای که دادیم، حداقل مردم اینقدر از نظر سیاسی آموخته شده باشن که «ربط» هارو بفهمن
Iran, Islamic Republic of
در زمان ممد تمدن شدیم محور شرارت
در زمان این من حقوق دانم از حقوق اولیه بشر کمک به حلا احمر محروم و عامل تروریست هم شدیم
حالا حسن اقا من که تو سپاه خدکت کردم به مدد شما تروریست شده ام
Iran, Islamic Republic of
سپاه نه موافق دولت اصلاحات بود و نه به دولت تدبیر گرایش داشت شما مشکلت جای دیگه است
خخ
Iran, Islamic Republic of
نتیجه تعامل دولت های اصلاح طلب گستاخ تر شدن دشمن است .
Iran, Islamic Republic of
حالا کسانی که در مجلس و مجمع موافق اف ای تی اف اند با اسم و رسم به مردم معرفی کنید ...
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امریکا ؛ دشمن اصلی ما امریکاست
Iran, Islamic Republic of
آمریکا شیطان بزرگ است.
Germany
خدا از سر تقصیرات ظریف نگذره ... حالا چراشو دیگه نمیدونم!
سعید۱۱۰
Iran, Islamic Republic of
با دنبال کردن ردی که خریداران سکه در این روزها بر جای گذاشتن، به چراش می رسی!
Iran, Islamic Republic of
و با افزايش 15 برابري اجاره خانه
Iran, Islamic Republic of
گلابی های برجانم یکی یکی می رسند
Germany
میشه ربطشو بگی؟
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
.....
Iran, Islamic Republic of
عجب! پس میوه برجام گلابیه
مسعود دیپلمات
Iran, Islamic Republic of
از آنجائیکه ترامپ قبلا همه ملت ایران را لفظا" تروریست خوانده بود و هیچ اقدامی از طرف دولت و هم مجلس محترم بروز نکرد! و هیچکس هم منفعل نشد!، لذا اینبار تصمیم گرفت که ابتدا رسما" سپاه را در لیست تروریست ها قرار دهد و لابد اگر هیچ عکس العملی حادث نشود بار دیگر همه ارگان ها را رسما" در لیست خود قرار خواهد داد.
هاشمی: ربطش اینهاس
Iran, Islamic Republic of
آقا من ربطش رو می گم
وقتی سال ۹۲ آمریکا را کدخدا دانستند
و گفتند آمریکا می تونه با یک بمب اتم همه چیز ما را نابود کنه
در صورتی که امام و رهبری بارها گفته اند و همه ملت شاهد بوده اند در این ۴۰ سال که " آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند "
و گفتند : ما ایرانیها غیر از آبگوشت بز باش و قورمه سبزی چیزی بلد نیستیم درست کنیم
و امضا و عمل یک طرفه برجام
و اعلام اینکه خزانه مملکت خالی است
و تضعیف سپاه بارها از طرف رئیس جمهور و دیگران
و داستان دولت با تفنگ و دولت بی تفنگ
و داستان شعار روی موشکها برای برهم زدن برجام
و خیلی کارها و حرفهای مفت دیگر که منجر به پررو شدن آنها و تضعیف ما گردید ، انتظار دارید از دل اینها چی در بیاد جز اعلام تروریست بودن سپاه
واقعا باید از این همه وادادگی و آب به آسیاب دشمن ریختن، خون گریه کرد
Iran, Islamic Republic of
وتو مجلس نمایش لباس بگذارند!!اگه راست می گویند از تصویب برجام وفتف توبه کنند با زاری فراوان ...وتصویب قوانین ضد امریکا واولتیماتوم به ناوهای امریکا همون نیروی به قول ظریف تروریست امریکا ...
Iran, Islamic Republic of
...
سعید۱۱۰
Iran, Islamic Republic of
اوضاع استراتژیک آمریکا شدیدا رو به وخامت است. انتخاب ترامپ اوضاع را بدتر هم کرده است. رقبای او قویا قصد براندازی او را دارند. لذا او از روی چاره به نتانیاهویی پناه آورده که خود اوضاع وخیم تری نسبت به ترامپ دارد.
Iran, Islamic Republic of
ارتش آمریکا هم از نظر مردم ایران تروریست مسلم و واقعی است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
کل ارتش آمریکا تروریست هستند.

دقت کنید همشون تروریست هستند.

چرا دولت ایران فقط بخشی از ارتش آمریکا را در لیست گروه های تروریستی قرار داده است؟
واقعا چرا؟

باید کل ارتش آمریکا در لیست گروه های تروریستی قرار گیرد.
سعید۱۱۰
Iran, Islamic Republic of
اینجا این سؤال پیش می آید که اگر خود آمریکایی ها شر این ترامپ را کم کنند، تروریست محسوب خواهند شد؟!
Iran, Islamic Republic of
..
آریو سوئد
Iran, Islamic Republic of
الان نوبت ماست که برای تلافی فشار را به نوکران داخلی و ستون پنچم امریکا ، و غربگرایان زیاد کنیم.
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
حرفهایی که ترامپ در دوران انتخابات زد سند محکمی برای تروریستی دانستن سیا پنتاگون و حتی دولت مرکزی امریکاست چرا دولت مجلس و شورای عالی امنیت ملی از این فرصت استفاده نمیکنن
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و عربستان سعودی عامل اصلی حادثه چابهار هستند. آمریکا و عربستان سعودی درحادثه تروریستی چهابهاردست داشتند.
Iran, Islamic Republic of
ظریف جان اینم نتیجه اعتماد بیش از حد به دشمن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نامه ظریف به روحانی!
Iran, Islamic Republic of
سپاه همراه با نیروهای امدادی در حال کمک به مردم سیل زده است لذا کاخ سیاه ایام بدی را برای اعلام تصمیم خود انتخاب کرد. در صورت تصویب و پیوستن به FATF دولت حق ندارد پولی به سپاه بدهد.مدافعان تصویب لوایح ذلت بار مربوط بهFATFپاسخ دهند.ژست های سیاسی ظریفانه را کنار بگذارند.کدخدا سپاه را تروریست می داند.
Iran, Islamic Republic of
کل نیروهای نظامی امریکاحتی اون پلیس نژادپرستش که رنگین پوسته هارابه گلوله می بنددتروریست هستند.
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم امریکا ما همه سپاهی هستیم منافقان دق کنند
Iran, Islamic Republic of
نیروهای امریکایی ازسال 2001 تاکنون در منطقه گروه تروریستی هستند.
در شب ولادت امام حسین که روز پاسدار است یزیدیان بازهم علیه حسینیان شاخ نشان دادند ولی این بار شاخ شان از قبل شکسته است و پرده رسوایی شان بر افتاده!!
Iran, Islamic Republic of
سگ پارس میکندکاروان به راهش ادامه میدهد....نبایدجوگیرشویم والا کاردستمان میدهیم اینها همه خوراک تبلیغاتی قبل از انتخابات است وفشارروانی سیل را نیز کاهش می‌دهد...
سپاه
United Arab Emirates
سلام بر سبز پوشان سرو قامت سپاه كه نماز ايثار ؛ فداكاري و ازخود گذشتگي اند و مرگ بر كدخدا ي شرور و بي لياقت كه بحز افراد مرعوب و ظلم پذير هيچكي ايشون رو رعيت هم بحساب نمياره
درياي ذلال سپاه با دهن بدبوي سگي مثل ترامپ ديوانه كثيف نميشه
زنده باد سپاه غيور و جان بر كف
محمد
Iran, Islamic Republic of
ظریف جان لبخندبزن ،قدم بزن
ومثل قبل به آمریکاییهابگومردم راازجریان ما مایوس نکنیدوگرنه مردم به کسی رای میدن که منو بازنشسته میکنه
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکارشماره یک به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درسوریه و یمن باید محاکمه شود.
بابائی
Romania
انتقام خون شهدای مظلوم را از دشمنان می‌گیریم
بابائی
Romania
ازآمریکا و اسرائیل انتقام می گیریم
انتقام اصلی را از آمریکا و اسرائیل می گیریم
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی آمریکایی ها را «جنایتکارجنگی درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان» اعلام کرد
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی درمقابل فشارهای آمریکا جنایتکارشماره یک ناتوان است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی طوری درباره آشوبگران و اغتشاشگران سخن گفتند که انگار هنوز به یقین نرسیده‌اند که عناصر اصلی و محرک این جماعت توسط دشمنان خارجی و نوکران داخلی هدایت می‌شدند!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
امنیت ایران با مذاکره با آمریکا وکشورهای اروپایی تامین نمی شود، نه موشک
امنیت ایران با برجام تامین نمی شود.
مذاکره وبرجام تاکنون هیچگونه سود برای مردم ایران وکشور نداشته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ وزیر دفاع آمریکای خبیث که گفته هیچ کس قصد حمله به یمن را ندارد و یمنی‌ها به داشتن موشک نیاز ندارند باید گفت: آمریکای جنایتکار خود با پشتیبانی تسلیحاتی و سیاسی از آل‌سعود یهود، نقش اصلی را در کشتار مردم بی‌گناه یمن ایفا کرده و می‌کند و مسبب اصلی قحطی در یمن است. با وجود چنین دشمنان پلیدی، عقل اقتضا می‌کند برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی از هیچ تلاشی دریغ نورزید تا دشمن وادار به عقب‌نشینی و مفتضح شود!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تعلل اروپا در انجام تعهدات برجامی یعنی تحریم‌هایی که تنها روی کاغذ برداشته شده‌اند و سیاست‌هایی که اروپا در قبال کشورمان دنبال می‌کند همان سیاست‌های ضدحقوق بشری و خصمانه‌ای است که آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی بر علیه مردم ایران اسلامی پیاده می‌کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف، دیگر بدعهدی‌ها و اهانت‌های اروپائیان را با لبخند پاسخ ندهید، این رفتار شما موجب نگرانی مردم ایران اسلامی نسبت به ادامه‌دار شدن مواضع بی‌شرمانه غربی‌ها شده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت به صراحت نمی‌گوید که با تصویب FATF و CFT هیچ چیزی قرار نیست عاید ملت شود و همانند برجام فقط فشارها را بر کشورمان بیشتر می‌کند.
آه و ناله ملت‌های مظلوم از جمله یمن و میانمار مانند بلا بر سر ظالمین خراب خواهد شد. بعد از فرانسه کشورهای انگلیس و آلمان باید در انتظار عذاب الهی باشند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
غرب‌پرستان! چشم و گوش خود را باز کنند تا آزادی و حقوق بشری که
سران غرب وعده می‌دهند را زیر ضرب و شتم وحشیانه پلیس قاره سبز مشاهده کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
با توجه به تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه ایران دولت باید به اقدام‌های تلافی‌جویانه رو بیاورد نه اینکه خودش را ببازد. مشکل این است که دولت آرایش جنگ به خود نگرفته و برعکس آرایش بزم دارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جناب علی مطهری خروج آمریکا از برجام را به گردن منتقدین انداخت! گویا فراموش کرده آنچه که آن را ظرف 20 دقیقه در مجلس تصویب کردند و حاوی تمام خواسته‌های شیطان بزرگ از جمله بتن‌ریزی رآکتور آب سنگین اراک و تعطیلی مراکز هسته‌ای فردو و نطنز و... بود. اخراج دانشمندان هسته‌ای نیز مطابق میل آمریکایی‌ها بود. وقتی همه این خواسته‌های آمریکا عملی شد دیگر ماندن در برجام چه سودی برایش داشت؟ واقعا برجام‌سازان خودمان در جهت حفظ منافع کشورمان عمل کردند یا منافع شیطان بزرگ؟!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
به آقای رئیس‌جمهور عرض می‌کنیم دشمنان سفیر اعزامی شما را به سازمان ملل راه ندادند. اروپا بنزین هواپیمای وزیر خارجه کشورمان را تامین نکرد، دیپلمات‌های ما در اروپا حبس شدند و... چگونه از دستاوردهای برجام سخن می‌گویید؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حکایت دستگاه دیپلماسی ما با غربی‌ها و اروپایی‌ها حکایت کسی است که سارقان خر او را بردند و او خندان و غافلانه با آواز سارقان همنوایی می‌کرد که خر برفت و خر برفت...! حضرات وقتی به خود می‌آیند که چیزی دیگر از دستگاه دیپلماسی ما باقی نمانده است!!!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
برای دولتمردان باید توضیح داده شود خون پاک کشته‌شدگان به دست منافقین کمتر از خون چند صد یهودی کشته شده در جنگ جهانی دوم نیست. چرا دولت خون شهدای ترور را از کشورهای اروپایی که از گذشته تا امروز پناهگاه و بلکه محل فعالیت آزادانه منافقین هستند مطالبه نمی‌کند؟
Iran, Islamic Republic of
من یک پاسدارم
شما هم به کمپین" من یک پاسدارم" بپیوندید
https://chat.whatsapp.com/CRanGVxoHlZCaKEk0Xef2f
آقای ترامپ! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
Iran, Islamic Republic of
تظاهرات علیه ترامپ در 300 شهر آمریکا
آقای ترامپ! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
صدها هزار نفر در بیش از 300 شهر آمریکا و بسیاری از شهرهای جهان به خیابانها آمدند و علیه ترامپ و سیاستهای نژادپرستانه و زنستیزی وی شعار دادند و خواستار استیضاح و برکناری او شدند.
Iran, Islamic Republic of
.....
"برجام سایه ی جنگ را از سر ما دور کرد!"
Iran, Islamic Republic of
خدا نگذره از اون جماعت ساده لوح که فریب جریان نفوذی دشمن رو خوردند و دشمن رو جری کردند.
خداقوت به سربازان امام زمان(عج)، سپاه از ماست، ما از سپاهیم.
Iran, Islamic Republic of
وقتی رئیس جمهور کشور علیه سپاه موضع میگیره و حتی در جریان کمک به سیلزدگان به سپاه متلک میندازه از ترامپ چه انتظاری دارید
Iran, Islamic Republic of
ما که بدنبال بازی برد برد هستیم با آمریکا، یه وقت ناراحت نشه تروریستی اعلامش کردیم؟؟ خخخ
Iran, Islamic Republic of
جالبه!آمریکا کسی رو تروریست میدونه که برا عبور از تنگه هرمز ازش اجازه میگیره!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
هرگز (یهود)صهیونیستها از شما راضی نخواهند شد مگر اینکه از دین وروش آنها پیروی کنید.(قرآن کریم)
رئیس جمهورآمریکا متهم به جنایت جنگی درسوریه و یمن شد
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهورآمریکا متهم به جنایت جنگی درسوریه و یمن شد
رزمنده ایرانی، دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا را متهم به جنایت جنگی درسوریه و یمن کرد..
Iran, Islamic Republic of
این هم نتیجه بلد بودن صبحت با دنیا ست اقای روحانی اقای ظریف یادتان هست می فرمودید مگر شما بلدید با دنیا صبحت کنید شما مگر صبحت انان را می فهمید چه شد شما که بلد بودید ولب رودخانه قدم میزدید نتیجه اش این شد خدا کند امریکا یک برنامه دیگری بدهد بچه ها وبستگان شما را هم از امریکا اخراج کند تا سیه روی شود هرکه در او.........
جواد
Iran, Islamic Republic of
شورای عالی امنیت ملی که رئیسش روحانی ست واقعا به کدخدا نامه نوشته ؟ !!!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
نتیجه دیپلماسی لبخند و اعتماد به آمریکا و انفعال و مذاکره همین میشه!!!
گلابی برجام یکی یکی می رسد از بس این دولت سپاه را تخریب کرد که آمریکا فکر کرد واقعا در ایران خبری هست!!!!
باسلام
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ما نباید جوزده بشیم ترامپ شوخی کرد نباید دست پاچه بشیم نیاز به هیچ واکنشی از طرف خودمون نیست باید برجام را بچسبیم محکم باید لوایح را تصویب کنیم تا نگذاریم ترامپ بیشتر شوخی کند
ارتش آمریکا تروریست است.
Iran, Islamic Republic of
/

تروریست ترامپ و هفت جد آبادشه
آمریکایی ها نسل اندر نسل تروریست بوده اند و تروریست هستند

در ابتدا سرخت پوستان را قتل عام کردند بعدش سیاه پوستان را قتل عام کردند
به مکزیک و کوبا و ..... حمله نظامی کردند
به ژاپن حمله کردند و ژاپن را بمباران اتمی کردند
جنگ ویتنام را به راه انداختند و از انواع سلاح های کشتار جمعی علیه ویتنام استفاده کردند
به یوگسلاوی حمله نظامی کردند.
به افغانستان حمله کردند
به عراق حمله کردند
به بسیاری از کشورهای دیگر حمله نظامی کرده اند
آشکارا از صدام جنایتکار حمایت کردند
آشکارا از داعش حمایت می کنند
................
تروریست خودشون و هفت جد و آبادشونه

مرگ بر آمریکای جنایتکار
...


/
Russian Federation
کودتای 28 مرداد

حمله به هواپیمای مسافربری ایران

و حمله به طبس
را هم به کارنامه سیاه ارتش آمریکا اضافه کنید.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا شیطان بزرگ است.

مرگ بر آمریکا