جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

سردار سلیمانی: امروز دفاع از حرم در خوزستان و خدمت به مردم سیل‌زده، بهترین جهاد است

دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب: 680650
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانانی که دوران دفاع مقدس را درک نکردند، امروز باید در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کنند و افرادی که به دنبال این هستند که به دفاع از حرم بپیوندند، امروز دفاع از حرم در خوزستان است.
سردار سلیمانی: امروز دفاع از حرم در خوزستان است
به گزارش جهان نيوز، سردار قاسم سلیمانی امروز در جریان بازدید از ستاد کمک‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستان در حوزه علمیه اهواز، اظهار کرد: از حضرت آیت‌الله جزایری قدردانی و تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت که مردم نیاز به مساعدت دارند، حوزه علمیه را تعطیل کرده و روحانیون و طلاب برای خدمت به مردم آماده شدند.

وی افزود: مهمترین درس خدمت به مردم است و حضور طلاب و روحانیون در جریان امدادرسانی به مردم خود بهترین کلاس و درس است و امام راحل در بحث عرفان و اخلاق، خدمت به مردم را مهمترین و اساسی‌ترین مطلب می‌دانستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانانی که دوران دفاع مقدس را درک نکردند، امروز باید در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کنند و افرادی که به دنبال این هستند که به دفاع از حرم بپیوندند، امروز دفاع از حرم در خوزستان است و خدمت به مردم سیل‌زده بهترین جهاد است.

سلیمانی عنوان کرد: دفاع از حرم دفاع از کرامت و کاشانه مومنان است و امروز باید کرامت مردم سیل‌زده حفظ شود، بنده با حضور در این مناطق و مشاهده فعالیت جهادی مردم واقعا تحت‌تاثیر قرار گرفتم.

وی افزود: با وجود اینکه مسؤولان اصرار دارند که روستائیان مناطق خود را تخلیه کنند اما جوانان و مردم ما با همان امکانات ابتدایی خود برای مقابله با سیل فعالیت می‌کنند و موفق نیز شدند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اکنون از موج اصلی بحران در خوزستان عبور کردیم، باید همه تلاش کنند که خسارت جانی نداشته باشیم و همه باید به مردم سیل‌زده امدادرسانی کنیم و ناراحتی آنها را التیام بخشیم.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: دولت می‌تواند همین کارهای جزئی که مردم الان می‌کنند را به شکل اساسی‌تر بعداً انجام دهد که در دراز مدت سیل‌هایی انبوه‌تر از این سیل هم نتواند اثر بگذارد.

آقای سلیمانی،
وظیفه ی دولت 1- تخلیه سدها 2- پاکسازی مسیلها 3- انتقال هموطنان است نه اینکه درپشت سدها پرورش ماهی راه بیندازد و در تابستان آب سدها را به قیمت گزاف به کشاورزان خدازده بفروشد.
....