کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقرار موکب‌های تهران در پلدختر

18 فروردين 1398 ساعت 19:44

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران از استقرار موکب‌های اربعین تهران در شهر سیل‌زده پلدختر خبر داد و گفت: ۷۰ گروه جهادی بسیج با ظرفیت ۱۱۰۰ نفر به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.


به گزارش جهان نیوز، سردار حسن حسن زاده عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تا روز سیزدهم فروردین ماه در گلستان و مازندران مأموریت داشتیم، اظهار داشت: پس از آن مأموریت گرفتیم بیایم به لرستان، با توجه به اینکه نقطه‌ای که بیشترین آسیب را دیده پلدختر است، در این شهر مستقر شدیم.

وی با بیان اینکه با تمام توان و حضور گروه‌های جهادی بسیج، گردان‌های امام حسین (ع)، فاتحین و بیت المقدس در منطقه حضور یافته‌ایم، تصریح کرد: ‬ ۷۰ گروه جهادی خودکافی با تجهیزات و امکانات در پلدختر هستند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه خود را خادم مردم می‌داند، افزود: تقاضای زیادی از بسیجیان تهران برای حضور در مناطق سیل زده لرستان داریم، شیفت بندی کرده‌ایم تا گروه‌ها بیایند و خدمت رسانی با نیروهای تازه نفس ادامه یابد.

سردار حسن زاده با اشاره به اینکه در مجموع ‬ ۱۱۰۰ نفر نیروی جهادی در منطقه حضور دارند، لای روبی خیابان‌های فرعی به ویژه منازل مردم را در دستور کار داریم و تا آلام مردم را کاهش ندهیم پای خود را از پلدختر بیرون نمی‌گذاریم، ادامه داد: ‬شهر را به چند قسمت تقسیم کرده‌ایم، امروز بالغ بر ۵۰ درصد منازل را موفق شده‌ایم به طور یدی تخلیه کنیم و گل و لای را از خیابان‌ها به بیرون منتقل کنیم؛ پیش بینی می‌شود ‬مابقی کار طی دو روز آینده انجام شود و بعد هم به سمت مدارس و نهادها و ادارات خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه ۷۰ دستگاه مهندسی کار می‌کنند، یک شبکه توزیع درست کرده‌ایم، تا حدود زیادی بحث توزیع مشکل اساسی داشت و در این راستا ناوگان ۵۰ خودرو سبک درست کرده‌ایم و آذوقه و مواد بهداشتی را منزل به منزل می‌رویم تقدیم می‌کنیم، تصریح کرد: امیدواریم به زودی به بخش تهیه‬ وتوزیع‬ البسه برسیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران با تاکید بر اینکه ‬دو روز است موکب های تهران به طور کامل با تجهیزات و نیرو و مواد غذایی در پلدختر مستقر شده‌اند، افزود: به برکت موکب های اربعین ۴۸ ساعت است غذای گرم توزیع می‌کنیم؛ مردم ما شک نکنند تا اقدامات را به حد کفایت نرسانیم و زندگی مردم به حالت عادی برنگردد اینجا را ترک نمی‌کنیم.

منبع: مهر


کد مطلب: 680449

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/680449/استقرار-موکب-های-تهران-پلدختر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com