جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۱۲

واکنش قاطع سرلشکر جعفری به اقدام آمریکا علیه سپاه

يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب: 680442
فرمانده سپاه در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر اقدام احتمالی امریکایی‌ها در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی گفت: در صورت چنین حماقتی، ارتش آمریکا در غرب آسیا، دیگر آرامش امروز را نخواهند داشت.
واکنش قاطع سرلشکر جعفری به اقدام آمریکا علیه سپاه
به گزارش جهان نيوز به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر اقدام احتمالی امریکایی ها در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی تأکید کرد : در صورت چنین حماقتی، ارتش و نیروهای امنیتی امریکا در منطقه غرب آسیا، دیگر آرامش امروز را نخواهند داشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه واکنش سپاه در قبال این اقدام امریکایی‌ها چه خواهد بود؟ ‌گفت: اگر امریکایی ها دست به چنین حماقتی بزنند و امنیت ملی ما را به مخاطره بیندازند، مطابق سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران  اقدامات مقابله به مثل را عملیاتی و در دستور کار قرار خواهیم داد.

فرمانده کل سپاه  تصریح کرد: در چنین شرایطی دیگر ارتش و نیروهای امنیتی امریکا در منطقه غرب آسیا از آرامش امروز برخوردار نخواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الله اكبر الله اكبر خامنه اي رهبر مرگ بر امريكا
Czech Republic
...
Iran, Islamic Republic of
از نظر ما هم تمام نیروهای آمریکایی تروریست و داعشی هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین نقض حقوق بشر در جهان؛
همکاری مدعیان حقوق بشر در کشتار مردم یمن!
کودک کشی ائتلاف متجاوز سعودی با چراغ سبزآمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشرم آوراست...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تروریستی اعلام کردن سپاه، برای آمریکایی ها جنایتکارشماره یک گران تمام می شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
با وجود دستور اولیه ترامپ؛
1000 آمریکایی همچنان به خاطر کمک، حمایت و پشتیبانی از تروریست های داعش، مخالفان سوری، جبهه النصره و گروه های تروریستی در سوریه باقی خواهند ماند
Iran, Islamic Republic of
بگذارید آنقدر در لیست سیاه سفیدشان روی میز زیر میز کنار میز کشوپائینی بالایی میزهایشان بگذارند تا جانشان در آید ملت و سپاه ایران هم برایشان برنامه ایی زیبا دارد که تا اخر عمرشان خودشان فرزندانشان و سگهای دم تکان داخلی و خارج نشینشان فراموش نکنند و اما انها یکسری افراد بیمار روانی هستند و مصداق این ضرب المثل ایرانی هستند که کافر همه را به کیش خود پندارد خودشان تروریست و تروریست پرور هستند از ریشه تا بن دندان و
اما قران در مورد این بیماران روان پریش اینگونه می گوید

سوره مبارکه الأحزاب آیه ۶۰
لَئِن لَم يَنتَهِ المُنافِقونَ وَالَّذينَ في قُلوبِهِم مَرَضٌ وَالمُرجِفونَ فِي المَدينَةِ لَنُغرِيَنَّكَ بِهِم ثُمَّ لا يُجاوِرونَكَ فيها إِلّا قَليلًا﴿۶۰﴾
اگر منافقان و بیماردلان و آنها که اخبار دروغ و شایعات بی‌اساس در مدینه پخش می کنند دست از کار خود بر ندارند، تو را بر ضدّ آنان می‌شورانیم، سپس جز مدّت کوتاهی نمی‌توانند در کنار تو در این شهر بمانند!
ویا
۱ ) سوره مبارکه البقرة آیه ۱۰
في قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا ۖ وَلَهُم عَذابٌ أَليمٌ بِما كانوا يَكذِبونَ
ترجمه:
در دلهای آنان یک نوع بیماری است؛ خداوند بر بیماری آنان افزوده؛ و به خاطر دروغهایی که میگفتند، عذاب دردناکی در انتظار آنهاست.
Iran, Islamic Republic of
این که می گویید امریکا عددی نیست جه معنایی می دهد
Iran, Islamic Republic of
امريكا كه دزد دريايي است هرجا ناوگاني دارد
Iran, Islamic Republic of
اين حرف ها مصرف داخلي دارد امريكا كار خود را انجام داده و ما فقط حرف ميزنيم
Iran, Islamic Republic of
انتقام حادثه تروریستی سیستان چی شد؟؟امریکا برجام را پاره می کندوقدس را پایتخت اسرائیل واخیرا هم جولان را به نام یهود سند زد وما هنوز نگاه می کنیم ؟