شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

روایت خالقان «زوج یا فرد» از «ژن خوب»/ آقازاده واقعی کیست؟

يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 680437
عوامل سریال نوروزی «زوج یا فرد» در نشستی رسانه ای درباره تولید این مجموعه تلویزیونی صحبت کردند.
روایت خالقان «زوج یا فرد» از «ژن خوب»
به گزارش جهان نيوز، عوامل سریال «زوج یا فرد» که ایام نوروز به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی مهران مهام از شبکه سه پخش می شد امروز یکشنبه ۱۸ فروردین در یک نشست خبری که در صداوسیما برگزار شد به پرسش ها درباره سریال پاسخ گفتند.

مهران مهام تهیه کننده سریال «زوج یا فرد» در ابتدای نشست گفت: ما زمانی دستمزد واقعی خود را گرفتیم که با مردم حرف زدیم و خدا را شکر اکثراً از سریال راضی بودند و بالای ۹۰ درصد تقاضای ساخت سری دوم را داشتند.

وی ادامه داد: ما از آنوری ها خیلی فحش خوردیم و این نشان می دهد که سانسور نداشتیم. در این سریال معنای واقعی آقازاده را حلال کردیم؛ اینکه آقازاده کسی است که لقمه حلال می خورد، کسی که با زحمت و نان حلالی که به دست می آورد، آقازاده می شود.

امیرعباس پیام از نویسنده های سریال نیز درباره این اثر عنوان کرد: با توجه به مسائل و معضلاتی که داریم سراغ موضوعات مورد نظر رفتیم. من از روز اول که واژه ژن خوب و آقازاده را شنیدم حرص خوردم و تن من کهیر زد تا الان که این سریال را نوشتیم. ما خواستیم یادآوری کنیم که آقازاده واقعی کیست و نوعی بازیابی روی واژه ها و معنای واقعی آنها داشته باشیم.

نجف زاده نیز در ادامه درباره باکس نوروز و ماه رمضان المپیک است و همه شبکه ها سعی دارند سربلند بیرون بیایند. ما سعی کردیم ترکیبی از باتجربه ها بیاوریم. اگر ما نتوانستیم استفاده بهینه داشته باشیم خب باید الان جواب پس می دادیم ولی ما بازخورد خوبی گرفتیم.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *