جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کولاک در راه ارتفاعات تهران

يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 680385
سازمان هواشناسی از بارش باران و برف طی امروز، فردا و روز سه‌شنبه در اکثر مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد:‌ تهران امروز در برخی ساعات رگبار باران همراه با وزش باد و در ارتفاعات برف و کولاک را شاهد خواهد بود.
کولاک در راه ارتفاعات تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد، امروز به جز شمال غرب و جنوب شرق سایر مناطق کشور بارش خواهند داشت، شدت این بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی، شمال شرق گلستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

وی گفت: فردا سامانه بارشی، بیشتر مناطق کشور را فرا می‌گیرد و شدت بارش‌ها در شمال شرق، شرق دریای خزر، سمنان، یزد، کرمان و بخش‌هایی از کهگیلویه و بویراحمد و فارس خواهد بود.

نقشینه افزود: سامانه بارشی روز سه شنبه 20 فروردین 98 در شمال شرق و شرق فعال خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام این‌که فردا برای بخش‌هایی از شمال شرق کاهش 4 تا 6 درجه‌ای دما روی می‌دهد، گفت: تهران امروز در برخی ساعات رگبار باران همراه با وزش باد را شاهد است، این رگبارها در مناطق مرتفع به صورت برف، کولاک و احتمال تگرگ خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *