جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
معاون سازمان بیمه سلامت تاکید کرد؛

ارائه خدمات درمانی به سیل زدگان با کد ملی

شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 680214
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، گفت: حوادث غیر مترقبه در تعهد بیمه‌های پایه نیست اما در مناطق سیل زده تلاش می‌شود خدمات قابل توجهی ارائه شود.
ارائه خدمات درمانی به سیل زدگان با کد ملی
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سید مرتضی ادیانی، در جلسه ستاد مدیریت بحران استان لرستان، اظهارداشت: خرید خدمات بیمه سلامت از طریق دفترچه درمانی انجام می‌شود، اما به دلیل شرایط مناطق سیل زده بستری بیماران و درمان آنها با ارائه کد ملی قابل انجام است.

وی افزود: بیمه شدگان جهت مراجعه به مراکز درمان سرپایی می‌توانند با حضور در دفاتر پیشخوان و ارائه کد ملی دفترچه‌های درمانی خود را دریافت و به مراکز طرف قرارداد ارائه نمایند.

ادیانی تاکید کرد: برای دریافت دارو به ویژه داروهای بیماران خاص این سازمان، تا زمان دسترسی به اینترنت می‌توان از طریق نوشتن مشخصات هویتی، آدرس و تلفن بیماران در پشت نسخ درمانی بیمه شدگان و تأیید نسخه به صورت دستی، داروها را در اختیار این عزیزان قرارداد.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: حوادث غیر مترقبه در تعهد بیمه‌های پایه نیست اما در مناطق سیل زده تلاش می‌شود خدمات قابل توجهی ارائه شود.

وی گفت: کاربران دفاتر پیشخوان می‌بایست دقت کافی را در خصوص تعیین موقعیت جغرافیایی مناطق سیل زده به عمل آورده و مبنا، موقعیت جغرافیایی قبلی ثبت شده در سامانه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *