جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

نامگذاری یک معبر تهران به نام «جمشید مشایخی»

شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 680075
نامگذاری یک معبر تهران به نام «جمشید مشایخی»
به گزارش جهان نيوز، آرمان نوشت: رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران از نامگذاری معبری در تهران به نام زنده یاد جمشید مشایخی خبر داد. احمد مسجدجامعی با بیان این که باید یاد و نام هنرمندانی که جان خود را از دست داده‌اند و یا در قید حیات هستند، گرامی داشته شود، گفت: در شورای شهر قبلی مصوب شد که ۳ خیابان به نام سه شاعر یعنی سلمان هراتی، قیصر امین پور و حسینی نامگذاری شود که این مهم اتفاق افتاد. وی با بیان اینکه پنج نفر در سینمای ایران بسیار تاثیرگذار بودند که به نام پنج تن سینمای ایران معروف هستند، گفت: عزت الله انتظامی، داوود رشیدی، جمشید مشایخی، محمد علی کشاورز و علی نصیریان از سوی اهالی هنر به عنوان پنج تن سینمای ایران نامگذاری شده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
کمیته شورا شهر بهتره بفکر زنده ها باشد ؟نه اینکه یک خ یا معابر به نام یک مرده شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States
معبر جمشید؟
معبر جمشید که به دیار باقیه
ضمنا خوش خدمتی استاد ظاهرا مزه کرده
حسین
Iran, Islamic Republic of
ایشان یک هنرپیشه بودند که سوابق زمان طاغوتشان مشخص است. حال مرحوم شده اند. نباید بیش از حد توجه بشود. چرا باید یک خیابان را به نام ایشان بکنیم؟ اگر بخواهید اینکار را انجام دهید مرحوم انتظامی که سوابق بهتر از ایشان در زمان طاغوت داشته اند شایسته ترند